Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

mám modem Compal CF7465 v módu router s přidělenou dynamickou ipv4 adresou. Pravděpodobně po HW restartu modemu (nejsem si jistý přesně dobou) přestaly být viditelné otevřené porty. Moje otázky:

1. pokud provedu ping na venkovní IP adresu modemu, měl bych dostat odpověď? Já dostávám Request timed out.

2. pokud mám na modemu v port forwarding definováno pravidlo pro daný port, musí být viditelný, např. přes webovou aplikaci https://www.scan.cz/port-scanner? 

 

Nechápu čím by to mohlo být, že přestal být port viditelný? Zkoušel jsem opakovaný restart modemu i vypnutí firewallu na modemu.

 

Děkuji

Odesláno

Tak ještě můžeš zkusit reset do továrního nastavení a pak to znovu nastavit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Máš jistotu, že pingáš na správnou adresu? Veřejná IP by ti odpovědět měla.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

 

před 10 hodinami, sodekcz napsal:

Máš jistotu, že pingáš na správnou adresu? Veřejná IP by ti odpovědět měla.

 

IP adresu mám správnou. Ověřeno na více místech (mojeip.cz, přímo v konfiguraci modemu nebo po přihlášení přes stánky správy účtu na vodafone.cz). Chtěl jsem si jen u někoho ověřit, že by ten ping měl jít. Že to třeba neblokuje přímo modem (v konfiguraci modemu jsem nic na toto téma nenašel). Nejsem si na 100% jistý, ale podle mě jsem to v minulosti zkoušel a šlo to.

 

Výstřižek.JPG

 

 

před 11 hodinami, tomus napsal:

Tak ještě můžeš zkusit reset do továrního nastavení a pak to znovu nastavit.

 

Večer zkusím ještě ten HW reset. Klasický reset jsem zkoušel a ten nepomohl.

Upraveno uživatelem pgoc

Odesláno

Také mi neodpovídá na ping zvenku. Oni se měnili DNS servery a další věci ze systémů Liberty Global na Vodafone, tak to má třeba Vodafone blokované?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Asi to tak bude, protože je moje veřejná IP adresa z venku také na ping neodpovídá, modem mám v režimu router.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Asi je to z důvodu bezpečnosti, takhle možná ten kdo bude zkoušet náhodné ip, tak nezjistí že na této ip je nějaké aktivní zařízení - i když tehdy by to psalo cílový hostitel není dostupný, takhle to píše že vypršel časový limit žádosti, ale někde jsem takové zdůvodnění už slyšel. 

Jinak i všechny nové tplink routery neodpovídají na ping z wan rozhraní, takže to je asi vlastnost napříč různými výrobci. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

mě odpovídá na ping, modem mám v režimu bridge a za ním mikrotik, DNS na mikrotiku Cloudflare

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno

Firemní i domácí odpovídají (compal v bridgi, za ním různé Mikrotiky). Zkoušeno vzájemně na sebe, čili v síti Vodafonu jenom přes pár hopů, odpoledne to zkusím odněkud hodně zvenku.

  • Super, Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5, Compal CH7465
  • Zlín
Odesláno

Předpokládám, že ti odpovídá přímo WAN Mikrotiku. Musel by sis to sám zakázat na vlastním zařízení (MKT).

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.