Jump to content

Featured Replies

Posted

Dobrý den,

mám modem Compal CF7465 v módu router s přidělenou dynamickou ipv4 adresou. Pravděpodobně po HW restartu modemu (nejsem si jistý přesně dobou) přestaly být viditelné otevřené porty. Moje otázky:

1. pokud provedu ping na venkovní IP adresu modemu, měl bych dostat odpověď? Já dostávám Request timed out.

2. pokud mám na modemu v port forwarding definováno pravidlo pro daný port, musí být viditelný, např. přes webovou aplikaci https://www.scan.cz/port-scanner? 

 

Nechápu čím by to mohlo být, že přestal být port viditelný? Zkoušel jsem opakovaný restart modemu i vypnutí firewallu na modemu.

 

Děkuji

Tak ještě můžeš zkusit reset do továrního nastavení a pak to znovu nastavit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Máš jistotu, že pingáš na správnou adresu? Veřejná IP by ti odpovědět měla.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

 

před 10 hodinami, sodekcz napsal:

Máš jistotu, že pingáš na správnou adresu? Veřejná IP by ti odpovědět měla.

 

IP adresu mám správnou. Ověřeno na více místech (mojeip.cz, přímo v konfiguraci modemu nebo po přihlášení přes stánky správy účtu na vodafone.cz). Chtěl jsem si jen u někoho ověřit, že by ten ping měl jít. Že to třeba neblokuje přímo modem (v konfiguraci modemu jsem nic na toto téma nenašel). Nejsem si na 100% jistý, ale podle mě jsem to v minulosti zkoušel a šlo to.

 

Výstřižek.JPG

 

 

před 11 hodinami, tomus napsal:

Tak ještě můžeš zkusit reset do továrního nastavení a pak to znovu nastavit.

 

Večer zkusím ještě ten HW reset. Klasický reset jsem zkoušel a ten nepomohl.

Edited by pgoc

Také mi neodpovídá na ping zvenku. Oni se měnili DNS servery a další věci ze systémů Liberty Global na Vodafone, tak to má třeba Vodafone blokované?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Asi to tak bude, protože je moje veřejná IP adresa z venku také na ping neodpovídá, modem mám v režimu router.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Asi je to z důvodu bezpečnosti, takhle možná ten kdo bude zkoušet náhodné ip, tak nezjistí že na této ip je nějaké aktivní zařízení - i když tehdy by to psalo cílový hostitel není dostupný, takhle to píše že vypršel časový limit žádosti, ale někde jsem takové zdůvodnění už slyšel. 

Jinak i všechny nové tplink routery neodpovídají na ping z wan rozhraní, takže to je asi vlastnost napříč různými výrobci. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

mě odpovídá na ping, modem mám v režimu bridge a za ním mikrotik, DNS na mikrotiku Cloudflare

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno

Firemní i domácí odpovídají (compal v bridgi, za ním různé Mikrotiky). Zkoušeno vzájemně na sebe, čili v síti Vodafonu jenom přes pár hopů, odpoledne to zkusím odněkud hodně zvenku.

  • Super, Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5, Compal CH7465
  • Zlín

Předpokládám, že ti odpovídá přímo WAN Mikrotiku. Musel by sis to sám zakázat na vlastním zařízení (MKT).

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community