Jump to content

Problém s vypadávajícím internetem


DCG

Recommended Posts

Ahoj,

Zdá se, že je problém s verzí firmwaru modemu.

 

Měl jsem tento problém pro stejný problém jako SlavekB za poslední měsíc.


Rychlost internetu je dobrá, ale míra poklesu pingu je vysoká! Aplikace se nepřipojují nebo se připojují pomalu, stránky jsou extrémně pomalé.

Tento týden přišel technik a vyměnil modem za modem se starší verzí firmwaru, který fungoval bez problémů až do dnešního rána, kdy modem dostal zase novější verzi.
Dnes jsem volal na podporu a nemohli s tím nic udělat, i když jsem vysvětlil, že vše, co je potřeba, je nainstalovat starší verzi. Doufám, že se mi zítra ozve zpět, abych to mohl sledovat.

 

Stará verze - Pracovní: CH7465VF-NCIP-6.12.19.8-2-NOSH
Nová verze - Nefunkční: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH

 

Zdá se, že to není ojedinělý problém a někdo z Vodafonu si toho všimne a požádá o vrácení zpět nebo verzi, která tento problém nemá.

 

PS (toto bylo přeloženo pomocí Google Translate: omlouvám se za případné chyby)

  • Kabel 150 Mb/s
  • Basic
  • Klasik
  • Compal
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Dnes 12.06.2012 se vyskytl problém s nízkou rychlostí (přehrávat videa není možné. Načítání webu trvá desítek sekund).

Restart ani odpojení a zapojení koax. kabelu nepomáhá.

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Compal CH7465VF
  • Plzeň
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DCG said:

Dnes 12.06.2012 se vyskytl problém s nízkou rychlostí (přehrávat videa není možné. Načítání webu trvá desítek sekund).

Restart ani odpojení a zapojení koax. kabelu nepomáhá.

@DCG
v kterou hodinu? a jaká je verze softwaru?

Pro mě to začalo kolem 04:45.
 

@tomus,  je to to, co hledáš? downstream.png a upstream.png?

downstream.png

upstream.png

  • Kabel 150 Mb/s
  • Basic
  • Klasik
  • Compal
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Zavolali mi technici a zdá se, že došlo k aktivaci související se smlouvou o pronájmu modemu, která měla být provedena, jinak modem běží v nějakém nouzovém režimu. Aktivaci provedli a mám čekat až 24 hodin na potvrzení restartování modemu a mělo by to začít znovu fungovat.

Později potvrdím, zda je to skutečně problém. Možná byste měli také zkontrolovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • Basic
  • Klasik
  • Compal
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Guest SlávekB
V 12. 6. 2022 v 18:20, DCG napsal:

CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH

Mohu potvrdit, že též máme stejnou verzi firmware: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH. Na zítra je domluvený technik na výměnu modemu. Tak si po výměně ověřím, zda bude mít starší verzi, abych mohl pozorovat, jestli se opět  později aktualizuje na tuto a jestli s tím opět začnou stejné neúnosné ztráty paketů.

Link to comment
Share on other sites

  • tomus changed the title to Problém s vypadávajícím internetem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...