Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak jo, tak jsem to zkusil 🤣 

Az to nekdy bude fungovat, dejte vedet. 

IMG_20211203_204407.jpg

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Vodafone, prosím, neberte tohle na lehkou váhu a něco s tím dělejte. Tohle je z vaší strany neskutečnej fail a amaterismus. Netová Vodafone TV opravdu nefunguje skoro nikde. U nás v baráku se to už dokonce řešilo i na bytové schůzi. 😄

Odesláno

Bohužel to nemá smysl psát tady. Tohle je fórum zákazníků Vodafonu. Nikdo z Vodafonu, koho byste tím mohl oslovit, sem nechodí. Občas se tu ukáž @technik, ale obávám se, že ten s tím nic nezmůže. Je potřeba tohle psát na jejich Facebook nebo na Můj Vodafone.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Já přidám svou zkušenost - jako exUPC jsem převeden k Vodafonu před  cca 3 týdny, na běžně používaném Firefoxu 94.0.2 programy TV nespustím (s chybou 1809) , ale pokud použiju na téže sestavě (B550M, Ryzen, 1030, hdmi)  Edge  96.0.1054.43 pak TV funguje normálně.  iVP

Odesláno

To značí chybu v dešifrování. Nemůže to způsobovat nějaké rozšíření, že něco blokuje? V Safe mode ve Firefoxu také nejde?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

V Safe mode to taky končí chybou 1809.

Odesláno

Na Facebooku Vodafone teď několikrát radili při této chybě vymazat data z cookies této webové stránky, ale osobně si myslím že to nepomůže, mě to tuto chybu hází i na mobilu při pokusu otevřít webový přehrávač v prohlížeči Chrome.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mám do sbírky další číslo chyby: "Nelze získat informace ohledně účtu. Zkuste to, prosím, znovu později. (WA251)".

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

Už mi to trošku začíná připomínat scénku z jednoho českého filmu z vojenského prostředí Tichá bolest:

Vodafone: Nějaké dotazy?

Uživatel: Co co znamená chyba WA251 ?

Vodafone: Máte moc řečí, furt pindáte a při politickým školení uživatelů nedáváte pozor. Jinak byste to musel vědět.

Uživatel 2: Já to taky nevím.

Vodafone: Stejně je to, ... tajný.

https://youtu.be/z2WjAy95Kwc

 

Možná už je načase aby Vodafone ty chybové kódy odtajnil, aby ty dotazy nepadaly stále dokola, ulehčil by tím práci nejen svým uživatelům, ale také operátorům na technické podpoře.

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Stacilo by, kdyby to Vodafon misto TV, prejmenoval na "Generator chybovych kodu" a bude klid. Ja to VF napsal, ale reseni neocekavam. 

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.