Guest Jurda Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Před 14 dny mi zemřela partnerka, na kterou byla napsána smlouva na internet 300 a TV Komfort. Dne 28.03.2022 jsem byl na pobočce Vodafone osobně požádat o převod služeb na mne s tím, že adresa (přípojné místo), rozsah služeb a ani kontaktní email a tel. číslo se nemění - mám o tom zápis. Včera večer (31.03.2022) přišla SMS o ukončení služeb a dnes nejdou kódované TV programy. Znovu jsem navštívil pobočku (Šantovka Olomouc), kde mi bylo řečeno, že služby byly ukončeny ????? a mohu sepsat novou smlouvu na nové služby. ALE - vrátit modem a s novou službou nový modem ("starý modem" je Compal CH7465VF, který byl dodán před 3 měsíci - nutnost zapůjčení set-top boxu a NEMOŽNOST použít CA moduly, které mám 3 (2 vlastní a jeden v pronájmu ), do včerejška všechny pracovaly bez problémů Bez televize vydržím, internet zatím funkční. Jenže jako exUPC mě u Vodafone drželo to, že můžeme sledovat 3 TV přes CA moduly a aspoň trochu funkční sledování Vodafone TV na PC a mobilu. Aplikace pro smart TV v nedohlednu a pronajem 3 set-top boxů nechci. Co s tím? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted April 1, 2022 Help center Share Posted April 1, 2022 @Jurda Dobré odpoledne, mrzí mě, že došlo k takovým komplikacím 😞 Pokud jste v prodejně podepisoval žádost o převod služeb na vaše jméno, určitě by nemělo dojít k jejich vypnutí. Záleží však na tom, jak byla žádost podána. Pošlete nám prosím popis celé situace + sken té žádosti na e-mail pece@vodafone.cz, abychom mohli zjistit, zda je možné najít řešení. Dopředu vám to slíbit bohužel nemůžu, protože odkoupená zařízení už opravdu do systému nenavádíme. Ale určitě prověříme všechny možnosti. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jurda Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 Poslal jsem na Ondra - Vodafone podrobnější vysvětlení a skeny žádosti, a uplynul týden a žádná odezva. Bude se něco dít? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 Počítám, že toto je trošku složitější reklamace, odprodané zařízení se nedají navádět do systému, neumožňuje to, takže se zřejmě zkoumá, zda by nějak nešlo. Týden je vcelku krátká doba, když na běžné požadavky je reagováno za 3-5 dní většinou. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jurda Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 Rozumím, ale tato zařízení již v systému byla od převedení pod Vodafone v listopadu (exUPC) až do konce března. A nepracuje ani pronajatý CA modul. Jsem týden bez televize a zjišťuji, že se bez ní dá žít. Přesto bych byl rád, kdyby se to co nejdříve zprovoznilo. Právě 3 CA moduly a nemuset mít set-top box mě u Vodafone ještě drží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 Jinak Vodafone CA moduly stále pronajímá, takže s pronájmem by teoreticky problém být neměl, problém je spíš v tom že oni tu smlouvu ukončili a deaktivovali tv službu, Kdyžtak si aspoň na televizoru nalaď základní TV nabídku Start, která vysílá v DVB-T (ladění anténa}. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jurda Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 Souhlasím, TV start samozřejmě mám naladěný, ale kvalita je hrozná. Problém je hlavně v tom, že jsem žádal o PŘEVEDENÍ služeb, ale Vodafone služby UKONČIL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Martin - Vodafone Posted April 8, 2022 Help center Share Posted April 8, 2022 @Jurda Zdravím vás, vaší žádost jsem našel a požádal jsem kolegy, aby se na to co nejdřív podívali. Prosím vás proto ještě o trpělivost, kolegové vám tam odpoví hned, jak to bude možné 🙂 Quote - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jurda Posted April 20, 2022 Share Posted April 20, 2022 Uplynulo dalších 12 dnů a výsledek je nulový. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted April 21, 2022 Help center Share Posted April 21, 2022 @Jurda Pěkné odpoledne, vidím, že s vámi kolegové komunikují e-mailem, ještě jsem je požádala, aby se na to celé podívali. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.