Jump to content

Převod služeb při úmrtí zákazníka


Guest Jurda

Recommended Posts

Guest Jurda

Před 14 dny mi zemřela partnerka, na kterou byla napsána smlouva na internet 300 a TV Komfort. Dne 28.03.2022 jsem byl na pobočce Vodafone osobně požádat o převod služeb na mne s tím, že adresa (přípojné místo), rozsah služeb a ani kontaktní email a tel. číslo se nemění - mám o tom zápis. Včera večer (31.03.2022) přišla SMS o ukončení služeb a dnes nejdou kódované TV programy.

Znovu jsem navštívil pobočku (Šantovka Olomouc), kde mi bylo řečeno, že služby byly ukončeny ????? a mohu sepsat novou smlouvu na nové služby.

ALE

-  vrátit modem a s novou službou nový modem ("starý modem" je Compal CH7465VF, který byl dodán před 3 měsíci

- nutnost zapůjčení set-top boxu a NEMOŽNOST použít CA moduly, které mám 3 (2 vlastní a jeden v pronájmu ), do včerejška všechny pracovaly bez problémů

Bez televize vydržím, internet zatím funkční. Jenže jako exUPC mě u Vodafone drželo to, že můžeme sledovat 3 TV přes CA moduly a aspoň trochu funkční sledování Vodafone TV na PC a mobilu.

Aplikace pro smart TV v nedohlednu a pronajem 3 set-top  boxů nechci.

Co s tím?

Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@Jurda Dobré odpoledne, mrzí mě, že došlo k takovým komplikacím 😞 Pokud jste v prodejně podepisoval žádost o převod služeb na vaše jméno, určitě by nemělo dojít k jejich vypnutí. Záleží však na tom, jak byla žádost podána. Pošlete nám prosím popis celé situace + sken té žádosti na e-mail pece@vodafone.cz, abychom mohli zjistit, zda je možné najít řešení. Dopředu vám to slíbit bohužel nemůžu, protože odkoupená zařízení už opravdu do systému nenavádíme. Ale určitě prověříme všechny možnosti.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Guest Jurda

Poslal jsem na Ondra - Vodafone podrobnější vysvětlení a skeny žádosti,   a     uplynul týden a žádná odezva. Bude se něco dít?

Link to comment
Share on other sites

Počítám, že toto je trošku složitější reklamace, odprodané zařízení se nedají navádět do systému, neumožňuje to, takže se zřejmě zkoumá, zda by nějak nešlo. Týden je vcelku krátká doba, když na běžné požadavky je reagováno za 3-5 dní většinou.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Guest Jurda

Rozumím, ale tato zařízení již v systému byla  od převedení pod Vodafone v listopadu (exUPC) až do konce března. A  nepracuje ani pronajatý CA modul. Jsem týden bez televize a zjišťuji, že se bez ní dá žít. Přesto bych byl rád, kdyby se to co nejdříve zprovoznilo. Právě 3 CA moduly a nemuset mít set-top box mě u Vodafone ještě drží.

Link to comment
Share on other sites

Jinak Vodafone CA moduly stále pronajímá, takže s pronájmem by teoreticky problém být neměl, problém je spíš v tom že oni tu smlouvu ukončili a deaktivovali tv službu,

Kdyžtak si aspoň na televizoru nalaď základní TV nabídku Start, která vysílá v DVB-T (ladění anténa}.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Guest Jurda

Souhlasím, TV start samozřejmě mám naladěný, ale kvalita je hrozná. Problém je hlavně v tom, že jsem žádal o PŘEVEDENÍ služeb, ale Vodafone služby UKONČIL.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...