marian.lozi Posted April 25 Share Posted April 25 Vidím pátek pred 10hod až pondělí cca 16hod? To je u mne v práci téměř celý pátek a stejně tak pondělí! Zejména když je to práce na hodinu. Sleduji to od začátku a pro Vodafone ostuda veliká. Quote - - Klasik CA modul 2x (Lica/2008 + UPC/2015) Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted April 26 Help center Share Posted April 26 Hezký den, dostal jsem před chvílí zprávu, že dnes jsme se s @Jurda telefonicky domluvili na celkovém řešení situace. Bohužel u nestandardních situací, jako byla právě tato, není možné vše vyřešit obratem a mezitím jsme se snažili ověřit různá řešení, abychom našli to nejvhodnější a technicky proveditelné. Ještě bych rád vysvětlil, jak to je s nutností ověření, resp. proč jsme se museli znovu zeptat na úmrtní list. Abychom mohli nastavit stejné cenové podmínky, musíme si v systému ověřit, jaké bylo původní nastavení služeb. To můžeme udělat po ověření heslem (bohužel se nepodařilo) nebo v této situaci na základě poslané kopie úmrtního listu. V tomto případě nám nemůže pomoct to, že už úmrtní list viděli kolegové v prodejně, protože šlo o úplně jinou komunikaci a my musíme mít nějaký ověřovací prvek, na základě kterého se budeme moct podívat na konkrétní smlouvu a její nastavení. 1 Quote 500 Mb/s ∞ GB Komplet VTV box Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
marian.lozi Posted April 26 Share Posted April 26 @Ondra - Vodafone Proto jste mu ji, i když žádal o převod, rovnou do tří dnů zrušili a hotovo. Co se zdržovat, zákazníků je ještě dost. Quote - - Klasik CA modul 2x (Lica/2008 + UPC/2015) Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.