Jump to content

Převod služeb při úmrtí zákazníka


Jurda
 Share

Recommended Posts

Vidím pátek pred 10hod až pondělí cca 16hod? To je u mne v práci téměř celý pátek a stejně tak pondělí! Zejména když je to práce na hodinu. Sleduji to od začátku a pro Vodafone ostuda veliká.

  • -
  • -
  • Klasik
  • CA modul 2x (Lica/2008 + UPC/2015)
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

Hezký den, dostal jsem před chvílí zprávu, že dnes jsme se s @Jurda telefonicky domluvili na celkovém řešení situace.

Bohužel u nestandardních situací, jako byla právě tato, není možné vše vyřešit obratem a mezitím jsme se snažili ověřit různá řešení, abychom našli to nejvhodnější a technicky proveditelné.

Ještě bych rád vysvětlil, jak to je s nutností ověření, resp. proč jsme se museli znovu zeptat na úmrtní list. Abychom mohli nastavit stejné cenové podmínky, musíme si v systému ověřit, jaké bylo původní nastavení služeb. To můžeme udělat po ověření heslem (bohužel se nepodařilo) nebo v této situaci na základě poslané kopie úmrtního listu. V tomto případě nám nemůže pomoct to, že už úmrtní list viděli kolegové v prodejně, protože šlo o úplně jinou komunikaci a my musíme mít nějaký ověřovací prvek, na základě kterého se budeme moct podívat na konkrétní smlouvu a její nastavení. 

  • Agree 1
  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • VTV box
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...