Jump to content

eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem


Guest modeman
Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

Edit: tak jsem dnes mluvil s retenčním oddělením kvůli možnému přechodu a ptal jsem se na podporu Apple Watch a prý se ten termín stále posouvá

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Ale je, v Brně bude mít Vodafone o 5 mobilů méně vytíženou síť 😄 

PS: Dělal jsem kdysi u externího dealera pro ET v době kdy je kupovalo O2. A majiteli volali vrcholový manažeři co se s ním znali, ať rychle ukončí spolupráci a neprodlužuje s O2 a sami odcházeli. No a potom co to rezdělili na prodej služeb a infrastukturu ( O2, Cetim ) to bude ještě zajímavěvější.

Nedělám si naivní představy, že jinde v těhle megakoprorátech to je ideální, ale ve Vodafone (UPC) mám pár známých tak se věci (slevy) řeší hned lépe 🙂

A ještě, nedokážu si představit, že bych měl doma tu internet TV ( je jedno od koho )  CA modul a připojený HDD na timeshift.  

Edited by Sparrow
  • Agree 2
  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha 10
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Přesně , ja kvůli tomu mluvil i s retencnim ze mám možnost odejít a řekli mi mate nejnižší cenu která jde chcete OKU? A ja zůstal s otevřenou pusou sedět 

  • Agree 1
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Má to logiku. Pokud takovou službu vyžaduje naprosté minimum lidí, tak než aby se nimi operátor soustavně o něčem dohadoval, tak jim v první řadě nabídne nízkou cenu (a část lidí se s tím pak spokojí a nic dalšího neřeší) a jestli ani nízká cena nezabere, tak je pro VF lepší, aby takový zákazník odešel.
Něco podobného je zase opačně třeba u VoWiFi v cizině - u VF jde takto volat v pohodě, u O2 a T-Mobile vůbec. A když si člověk u O2 a T-Mobile stěžuje a žádá nápravu, tak mu řeknou "sorry, pokud se vám to nelíbí, tak tady máte OKU a na shledanou". Prostě minoritní požadavek, jenž nestojí operátorovi za řešení.
  • Agree 3
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...