Odesláno 18. března 2022 3 roky Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jak reklamovat zahájení využívání dat v mobilu? Mám starý tarif, kde se platí zahájení využívání + data navíc. Opakovaně se mi stalo v průběhu měsíců, že mne Vodafone informuje o zahájení využívání dat bez toho, abych data vůbec spustil (nepoužívám je) mám ho jen na volání. Nyní mi napsali, že jsem zahájil využívání v 18:25. To by znamenalo, že se telefon (Samsung galaxy S6) připojil zcela sám aniž bych to odkliknul. Nestává se to každý měsíc a většinou jen jednou do měsíce. Děkuji za radu.
Odesláno 18. března 2022 3 roky Problém je v tom že i když na telefonu jsou vypnutá mobilní data, tak telefon i přesto si může občas pro nějaká data hrábnout, pak záleží jak to má operátor nastavené a jaké minimální množství dat je nutné stáhnout pro zahájení využívání dat, kdysi jsem takový problém mýval jednou nebo dvakrát do měsíce pod operátorem O2, kde stačilo stáhnout pár bytů a už mě to strhlo peníze, zatím co třeba T-Mobile to má nastavené až po stažení 100 kB dat, jak to má nastaven Vodafone ale netuším. Já to kdysi vyřešil tak, že jsem šel do nastavení telefonu a tam v nastavení přístupového bodu a APN pro mobilní data změnil název bodu na nějaký nesmyslný, pak telefon nebyl schopen stáhnout žádné data i když byla povolená. Už se to jednou řešilo zde: https://www.techforum.cz/topic/60541-jak-vypnu-mobilní-data/#comment-449427 Ale reklamovat to samozřejmě můžeš zkusit třeba zde: https://tam.je/forum Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 19. března 2022 3 roky Pokud se mobil používá jenom na volání, tak nechat zablokovat data na úrovni operátora a pak se už nestrhne nikdy nic. - - - - -
Odesláno 20. března 2022 3 roky @Fboleknevýhoda, je že opravdu telefony si mobilní data používají sami, i když o tom zákazník neví, uspěl jsem 2x při reklamaci poté už nic Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 22. března 2022 3 roky Centrum péče @Fbolek Hezký den, tady je opravdu potřeba počítat s tím, že telefony si často na síti požádají o malý přenos dat zcela samy, často i v situaci, kdy máte v menu mobilní data vypnutá. S tím mám osobní zkušenost. Pokud tedy mobilní data vůbec nepoužíváte a chcete mít jistotu, že se vám nespustí čerpání výchozího tarifu Připojení na měsíc, je potřeba zadat blokaci připojení přímo u vašeho čísla. Návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/objem-dat-blokovani/jak-zapnoutvypnout-mobilni-data-2/. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 22. března 2022 3 roky Netušíte někdo - mám dvě SIM karty. Data trvale nastavena SIM kartu 2. Přesto ve vyúčtování se občas objeví menší datový tok i ze SIM karty 1. Dělá mi to víc telefonů. Jaká data tady můžou téct (na jedničce)? Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 22. března 2022 3 roky Prakticky jakékoliv. Třeba Facebook mi házel notifikace i když jsem aplikaci zamezil přístup k datům. A-GPS si také něco občas sosne a tak bychom mohli pokračovat. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 22. března 2022 3 roky Pokud telefon z jakéhokoliv důvodu zjistí nedostupnost dat na SIM2, pak automaticky sáhne na SIM1 bez ohledu na to, co si uživatel nastavil za preference. A data v tom případě pak tečou přes SIM1 všechna (až do okamžiku, než zase telefon zjistí, že SIM2 už je pro data přístupná). - - - - -
Odesláno 22. března 2022 3 roky Nevím jestli to tady někdo někde někdy neříkal, ale nebylo by řešením do APN nastavení napsat nějaké nesmysly ? Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 22. března 2022 3 roky Řešení by to sice bylo, ale i tak není jistota, že to např. po nějaké aktualizaci softu a restartu telefonu zase nenatáhne údaje od operátora. Jediná spolehlivá blokace je skutečně pouze ta přímo od operátora. - - - - -
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.