Přejít na obsah

Reklamace využití internetu


Návštěvník Fbolek

Doporučené příspěvky

Návštěvník Fbolek

Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jak reklamovat zahájení využívání dat v mobilu? Mám starý tarif, kde se platí zahájení využívání + data navíc. Opakovaně se mi stalo v průběhu měsíců, že mne Vodafone informuje o zahájení využívání dat bez toho, abych data vůbec spustil (nepoužívám je) mám ho jen na volání. Nyní mi napsali, že jsem zahájil využívání v 18:25. To by znamenalo, že se telefon (Samsung galaxy S6) připojil zcela sám aniž bych to odkliknul. Nestává se to každý měsíc a většinou jen jednou do měsíce. Děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je v tom že i když na telefonu jsou vypnutá mobilní data, tak telefon i přesto si může občas pro nějaká data hrábnout,

pak záleží jak to má operátor nastavené a jaké minimální množství dat je nutné stáhnout pro zahájení využívání dat, kdysi jsem takový problém mýval jednou nebo dvakrát do měsíce pod operátorem O2, kde stačilo stáhnout pár bytů a už mě to strhlo peníze, zatím co třeba T-Mobile to má nastavené až po stažení 100 kB dat, jak to má nastaven Vodafone ale netuším.

Já to kdysi vyřešil tak, že jsem šel do nastavení telefonu a tam v nastavení přístupového bodu a APN pro mobilní data změnil název bodu na nějaký nesmyslný, pak telefon nebyl schopen stáhnout žádné data i když byla povolená.

Už se to jednou řešilo zde:

https://www.techforum.cz/topic/60541-jak-vypnu-mobilní-data/#comment-449427

Ale reklamovat to samozřejmě můžeš zkusit třeba zde: https://tam.je/forum

 

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Fbolek Hezký den, tady je opravdu potřeba počítat s tím, že telefony si často na síti požádají o malý přenos dat zcela samy, často i v situaci, kdy máte v menu mobilní data vypnutá. S tím mám osobní zkušenost. Pokud tedy mobilní data vůbec nepoužíváte a chcete mít jistotu, že se vám nespustí čerpání výchozího tarifu Připojení na měsíc, je potřeba zadat blokaci připojení přímo u vašeho čísla. Návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/objem-dat-blokovani/jak-zapnoutvypnout-mobilni-data-2/.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud telefon z jakéhokoliv důvodu zjistí nedostupnost dat na SIM2, pak automaticky sáhne na SIM1 bez ohledu na to, co si uživatel nastavil za preference. A data v tom případě pak tečou přes SIM1 všechna (až do okamžiku, než zase telefon zjistí, že SIM2 už je pro data přístupná).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...