Jump to content

Převod z UPC do Vodafone


alnagon

Recommended Posts

V 17. 2. 2022 v 14:25, JirkaP napsal:

Takže musím na pobočku. 

Jsem převedený teprve od listopadu, ale už teď mohu konstatovat, že "zajít na pobočku" je patrně naprosto základní moment všech procesů, které Vodafone má. Cokoliv jsem kdy chtěl po UPC fyzicky na místě (typicky výměnu modemu, set-top boxu), tak se to řešilo tak, že přijel technik a problém vyřešil (např. dovezl nový set-top box a odvezl starý. Nikdy jsem nikam nechodil, nikdy jsem nic nikam neposílal. Na pobočce Vodafone jsem byl už dvakrát...

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Link to comment
Share on other sites

Pokračování - Ukončení mého převodu.

Dnes jsem již po čtvrté během těchto dvou dnů volal Help linku. A opět vše vysvětloval od počátku - že jsme podle SMS zpráv převeden, ale že mne nelze po Internetu ověřit, že jsem byl na pobočce, kde prodavač někam zadal - zaslal do systému moje rodné číslo. Ale, že vlastně žádný potvrzení nebo doklad o tomto nemám, a jak mám tedy pokračovat - ověřit, kde svojí identitu.

Když mi technik řekl, že tam nic zadáno - posláno není, tak můj krevní tlak vystřelil do nebes.

Ale, že se prej podívá do systému UPC, kde následně zjistil, že tam je moje občanka, a že mne může tedy ověřit. A taky jsme vše spolu dotáhli do konce a ověřili funkčnost.

 

Takže nakonec vše dopadlo dobře.

 

Smutné na tom ale je, že jsem musel jít zbytečně na pobočku, kde jsem zjistil, že prodavač není proškolen ( nebo špatně ), a že někteří z Help linky nejsou schopni udělat to co jiní. A telefonováním - jsem strávil min 3 hodiny. Vodafone mohl pro případy převodu z UPC do Vodafone udělat nějakou samostatnou linku, aby se nemuselo čekat desítky minut na spojení.

Taktéž email co mi dnes ráno přišel, kde má stačit stiskem potvrdit dostávání vyúčtování do emailu bylo nefunkční. Proč ? Tak to nevím. 🙂

image.png.0dc5e41a52a6084385e986ff4eba8ed0.png

 

@Ondra - Vodafone - můžete vyřídit moje poděkování p. Šimkovi J., který vše nakonec vyřešil. A mne se díky němu vrátil tlak do normálních čísel. 🙂

 

Edited by JirkaP
  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Link to comment
Share on other sites

před 15 minutami, namec napsal:

Nj,ale kolik mělo UPC poboček a kolik jich má VF.UPC to při tom množství poboček muselo řešit vyjezdama techniků.

 

Klidně ať ty pobočky zruší, nemám jedinou potřebu tam chodit 🙂

Edited by CableG
  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Link to comment
Share on other sites

před 10 hodinami, homberg napsal:

@CableG nevis, kde mame na P6 pobocku? Na Dejvicke uz neni...

Vzhledem k praxi, kterou jsem nedobrovolně získal, vím... P6 nic, nejblíž je Palladium, ale bacha - je tam stánek, tam vracet hw nejde, ale je tam i prodejna, a tam už to jde.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Link to comment
Share on other sites

Guest Michalea

Přechod od UPC k Vodafonu nás stálo vážně hodně sil!  Od Vodafonu  jen arogance.  Několikrát jsem žádala o změnu nastavených služeb....nic, bez reakce. Platíme nesmyslnou cenu, jsou časté krátké výpadky internetu, Set-top box se  každý druhý den inicializuje.  Několikrát jsem  žádala o řešení....nic. Takhle mizerné služby jsem ještě neměla, nejvíc mě zaráží ta arogance!

Link to comment
Share on other sites

  • Marek-26 changed the title to Převod z UPC do Vodafone

Z jineho fora...

Autor: Exploited −−
Datum: 20. 02. 2022 00:13:56

aha takze koukam nekdo to hezky shrnul... JE TO PLESNIVY HOWNO!!! 😕 FOK!!

Marnost nad marnost. Jako mnoho ostatních jsem i já byl tento týden převeden na VTV. Předchozí 'téměř' bezproblémový HorizonGO s pár mouchami byl nahrazen něčím předpotopním (řekl bych, že se to spíše brzo potopí). Mé prozatímní zkušenosti - aniž bych chtěl opakovat to, co zde napsali již ostatní a je to vše pravda:

AndroidTV s Nvidia Shieldem je mě (aspoň zatím) k prdu - protože toto zařízení je prohlášeno za nebezpečné zařízení přičemž Windows je 'jakože' OK.

Jediný funkční přístroj tak je akorát 'pidi' telefon, tablet, nebo hučící PC s Windows - neboť Linux je také obřadně vykázán do kouta jakožto nepodporovaný přesto, že má DRM & Widevine podporu a umí/je certifikovaný pro Netflix4K. Nefunguje ani browser na LG TV (rovněž s Widevine).

Z mých testu navíc plyne že sledování přes WEB verze má osekanou nabídku z 'Komfort' seznamu (filmové kanály out) a také má výrazně horší kvalitou datového toku, který se průběžně zasekává a dokonce KOSTIČKUJE tj. chyby v přenosu (jak tohle vůbec dělají v roce 2022??) - to se jen tak nevidí!.

Jediné funkční přehrávání je tedy na telefonu, kde androidí apka zjevně běží z jiných serveru zřejmě s lepší stabilitou - bohužel apk-a samotná se mě za těch pár dnů již několikrát sama zastavila - takže přehrání pořadu bez žádného problému to je taky trochu 'štěstí', ale v zásadě jednoho moc nebaví to sledovat na pidi displeji.

GUI android aplikace - to bych nazval programátorskou pomstou - EPG zcela nepoužitelné atd. atd. to bych se tady zase jen opakoval. To, že k návratu zpět do Guidu musím vysouvat telefonní GUI butony, trefovat posouvání dopředu dozadu - to se snad ani blběji udělat nedá. Nechápu, proč nám tohle Vodafon dělá - to spíše vypadá, že se celého TV businessu chce zbavit a prostě nás donutit jít jinam, jiné vysvětlení pro to nelze najít.

Kvalitu obrazu z Android telefonu nedokážu posoudit, neboť je obraz maličký - ale WEB verze z PC byla OTŘESNÁ. Velikost tragédie násobí přímé porovnání s ČT1 HD Dvb-T2 vysíláním - kde si člověk říká že to je snad špatný vtip. V telefonu ten obraz vypadá lépe - je možné že ti, co mají AndroidTV box od Vodafonu, tak mají možná lepší obraz - ale sledování přes PC je slovy klasika 'eine grosse katastrophe' .

Jediné, co zatím funguje, je kabel se zakoupenou čtečkou - hádám ale, že tihle zákazníci Vodafon asi značně 's*, iritují' - protože jejich vize je zpoplatnit každou zobrazovací plochu alespoň 100 korunou navíc - takže čekám, že ještě přijde 'solution' ve formě nového kódování s potřebou nové smart+ karty.

Co bych tedy rád na rovinu od Vodafonu slyšel:

Chce Vodafon za každou TV výpalné 100Kc - a nebo nám bude umožněno používat vlastni kvalitní HW - ať to je klidně o pár korun dražší, když si to bude moci pustit na čem chci, kde chci a kdy chci - s oním limitem 3 streamu parallelně (s HorizonGO byly 4! - takže už teď je to pro mě zdražení a zhoršení podmínek)

Samozřejmě nečekám že Vodafon půjde do sebe - už je to holt 'velký korporát' - ale pokud TV nechcete dělat - proč tu službu tedy nabízíte - ať mě nikdo neříká, že majitelé sami tuhle katastrofickou službu používají?

Perlička - na AndroidTV lze sledovat české televizní stanice LEGÁLNĚ a ZADARMO v MNOHEM vyšší kvalitě (samozřejmě bez onoho 7 denního backup-u) - ale ten rozdíl v kvalitě je do očí bijící - a krom ČT multiplexu je dokonce i v lepší kvalitě než samotné Dvb-T2. To, že placená služba se tomu ani vzdáleně neblíží je tristní a je vidět, kam to jde s mamonem dopracovat.

HorizonGO je mrtev, ať žije král - ten mě mimochodem odřízli pár hodin poté, co mě bylo SMSkou doručeno logování do VTV - abych to náhodou nemohl ani den porovnávat.

A do vzkazu mě prosím napište, čím to tedy mám nahradit, protože hádám, že konkurenční nabídky se tu probírat v rámci demokracie nemohou. Co čtu zatím recenze, tak je to všude tak trochu z deště pod okap.

  • Agree 4
  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...