Guest Sabov Vasyl Posted January 31, 2022 Share Posted January 31, 2022 Ahoj. Koupil jsem si v ČR SIM kartu vodafone, ale odešel do Německa. V ČR jsem to nestihl aktivovat a nyní není signál a není aktivován. Co bych měl dělat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Solution Ondra - Vodafone Posted January 31, 2022 Help center Solution Share Posted January 31, 2022 @Sabov Vasyl Pěkný den, SIMku ze zahraničí bohužel aktivovat nemůžete. Můžeme vám s tím ale pomoct - pošlete nám na e-mail socialmediacz@vodafone.com zprávu s vysvětlením situace, o jaké jde telefonní číslo a přidejte sken SIM karty včetně větší plastové karty, ze které ji vylamujete (aby bylo viditelné výrobní číslo SIM). Pokud to bude možné, tak vám SIMku aktivujeme na základě doložených podkladů. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MartinV Posted July 19, 2022 Share Posted July 19, 2022 Dobry den, mam stejny problem jako pan Sabov. Koupil jsem si simku v CR, ale potreboval bych ji aktivovat z Londyna. Na zakaznicke lince mi velmi nevybirave rekli, ze 'to proste mozne neni'. Mohli byste mi poradit, co bych mohl delat? Predem dekuji. Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Martin - Vodafone Posted July 19, 2022 Help center Share Posted July 19, 2022 Dobrý den, @MartinV, postupujte v tomhle případě prosím úplně stejně, jak radil Ondra - pošlete nám na e-mail socialmediacz@vodafone.com zprávu s vysvětlením situace, o jaké jde telefonní číslo a přidejte sken SIM karty včetně větší plastové karty, ze které ji vylamujete (aby bylo viditelné výrobní číslo SIM). Pokud to bude možné, tak vám SIMku aktivujeme na základě doložených podkladů. Sem mi pak jen doplňte číslo vaší zprávy, ať se na to můžeme podívat přednostně 🙂 Quote - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MartinV Posted July 19, 2022 Share Posted July 19, 2022 Dobry den, predem moc dekuji. č.1317689. S pozdravem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matthew Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 Dobry den, mam rovnaky problem. Poslal som mail č. 1377173 Viete s tym pomoct aj mne? Zelam pekny den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Veronika Kazimirova Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 Dobry den,mam rovnaký problém písala som emeil prosím o pomoc. 😟😢😥 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Martin - Vodafone Posted September 19, 2022 Help center Share Posted September 19, 2022 Hezké ráno, @matthew, díky za číslo zprávy. Vše jsem dohledal a rovnou jsem váš požadavek zpracoval - odpověď byste měl mít během pár chvil v e-mailu 🙂 Quote - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Veronika Kazimirova Posted September 19, 2022 Share Posted September 19, 2022 1377212č.1377236 poslala som 2krat email lebo mi mevzalo foto 😊Ďakujem za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Martin - Vodafone Posted September 19, 2022 Help center Share Posted September 19, 2022 Dobré dopoledne, @Veronika Kazimirova, vidím, že kolega na zprávu odpovídal dnes, tak věřím, že bude všechno v pořádku 🙂 Quote - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.