Přejít na obsah

Aktivace SIM v zahraničí


Návštěvník Sabov Vasyl
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

@PeterRPěkný den, Peter, technický problém se nám podařilo odstranit a číslo se nám podařilo přenést podle vašeho požadavku. Omlouvám se vám za komplikace, které přitom nastaly. Vše ještě potvrdíme do e-mailu.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...