Jump to content

Aktivace SIM v zahraničí


Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

  • Help center

@PeterRPěkný den, Peter, technický problém se nám podařilo odstranit a číslo se nám podařilo přenést podle vašeho požadavku. Omlouvám se vám za komplikace, které přitom nastaly. Vše ještě potvrdíme do e-mailu.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • 3 months later...

Dobrý den,

nestihl jsem si aktivovat novou simkartu Vodafone v ČR a nyní se nacházím v zahraničí a nutně bych potřeboval co nejdříve zaktivovat simkartu, včera jsem si poslal požadavek na aktivaci na email socialmediacz@vodafone.com včetně fotografie výrobního čísla simkatry cele nevyloupnuté.

Potvrzení o přijetí zprávy má č.2036730, bylo by možné požadavek co nejvíce urychlit? Děkuji Luděk

Edited by luda739
upřesnění požadavku
  • Start
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Czech republic
  • Speedtest
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • Help center

@DusanPěkný den, mrkněte do spamu nebo hromadné pošty, potvrzení byste tam měl mít. My jsme vaši zprávu v pořádku dostali a jakmile zpracujeme předchozí, odpovíme vám do e-mailu.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...