Jump to content

Aktivace SIM v zahraničí


Guest Sabov Vasyl
Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

U mě kdysi vyšel den převodu na den, kdy jsem byl v roamingu 3. zóny - Egypt a SIM se normálně přihlásila do roamingové sítě a byl přenos v pořádku. 

Tak předpokládám, že v rámci EU to bude také dokončeno v pořádku? 

  • Premium
  • -
  • Základní, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

Zdravím vás, @Faloutak, pokud došlo k převodu čísla od jiného operátora, je SIM už aktivní, tu manuálně už nijak zapnout nejde. Vzhledem k tomu, že jste v zahraničí, může mít ale potíže s přihlášením do sítě. To je potřeba řešit přímo na místě v telefonu. Doporučuji tak jednou za čas telefon, kde máte SIM kartu vloženou, restartovat (ze zkušenosti ostatních uživatelů, co řešili podobnou situaci, vím, že je to potřeba zkusit opakovaně).  Dále také doporučuji vyzkoušet v nastavení telefonu vypnout automatické vyhledávání sítě a připojit se do jedné z nabízených sítí ručně... Ve Španělsku můžete využít sítě Vodafone, Telefonica Moviles España S.A., Xfera Moviles a Orange. 

  • Like it 1
  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dobrý deň,

mám podobný problém - pri vybavovaní prenosu ma Váš kolega ubezpečil že prenos stihneme do konca týždňa, bohužiaľ sa tak nestalo a zostal som na služobnej ceste v ES bez aktivovanej SIM a tarifu. Email c. 1929643

Vopred ďakujem za pomoc.

  • Super DSL
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dobrý deň,

už s Vami riešim túto situáciu 3. týždeň, po 2 opakovaných pokusoch o prenos čísla SIM stále nie je aktívna, Váš kolega na telefonickom supporte sa ma pri poslednej konverzácii dokonca pokúsil gaslightovať že SMS od Vodafone, ktorú som mal pre očami mi neprišla. Ak je toto ukážka služieb, ktoré od Vás budem dostávať aj po prehode ku Vodafone tak si radšej idem hľadať iného operátora.

Viete ma prosím prepojiť s niekým dostatočne seniorným, kto situáciu dokáže vyriešiť, alebo mám aj so zvyškom služieb od Vás odísť inde?

  • Super DSL
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Dobrý deň, opäť sa pripomínam po ďalšom týždni bez riešenia ani kontaktu od vášho supportu. Posledné čo som pred týždňom počul bolo "ja vám bohužiaľ neviem pomôcť ani vám povedať kto alebo kedy bude môcť" - transparencia milá, ale problém to bohužiaľ nerieši. Máte prosím niekoho schopného tieto veci riešiť, alebo už to hráte do stratena?

  • Super DSL
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...