Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Od včerejšího večera (minimálně) nefungují nahrávky ani zpětné zhlédnutí. Naskočí toto sdělení a nepomůže ani restart STB. Internet je normálně funkční. Protože nejde ani Vodafone TV připojením notebooku k TV, tak jsem dokonce přitáhl stolní PC k TV a propojil HDMI kabelem a hádejte, co se objevilo? Správně, chyba 1807. Už vážně nevím, jestli se mám smát, nebo jet na cetrálu někomu rozmlátit papulu.

IMG20220125203255.jpg

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Tato hláška se mi zobrazuje už od doby migrace do Vodafone tv, tedy od léta a to i několikrát za večer. 

Na infolince nejsou kompetentní to řešit, akorát vždy restartují router a nebo řeknou, že asi mám na tv slabý internet, což je nesmysl a i kdyby ano, já od nich žádné připojení ani nemám, jen ten jejich 50 Mbps aby tv vůbec jela co je k tv zdarma, takže si platím jen tv službu a jejich slabý net je problém jejich a ne můj. 

 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
  • Autor

No tak těch mých 500 Mb/s bude málo. To je fakt neskutečné, co prodávají za služby.

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Centrum péče

@tramin Hezký den, mrzí mě, že máte se zpětným sledováním potíže. Psal jste, že jste restartoval, zkoušel jste i reset boxu? Postup najdete níže. Pro jistotu také zkontrolujte kabely, jestli se něco neuvolnilo, i to se může stát... Kdyby nic z toho nepomohlo, tak se nám ozvěte, abychom to mohli řešit, ideálně telefonicky na *77 (z mobilu Vodafone) nebo 800777731. 

 

Jak resetovat box: V menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení TV Boxu - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234, změnu PINu zařídíte přes Můj Vodafone v sekci Služby - Set-top box. Provedením resetu nepřijdete o své případné nahrávky, pouze bude nutné znovu odsouhlasit podmínky používání a provést nalezení kanálů. Pozor - nepoužívejte tlačítko reset, umístěné na set-top boxu, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

Čili přijdu i o pracně seřazené kanály?

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Znají na Vodafone i jiné řešení čehokoli než je vypnout/zapnout? To jsou fakt přínosné rady tady :-)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
  • Autor

Volám a volám a poslouchám už 30 minut krásnou hudbu ☹️

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Centrum péče

@tramin Ano, v případě resetu boxu bohužel dojde ke smazání řazení programů.

@Medvěd Chápu, že to není populární rada, ale ono to opravdu velmi často pomůže. Ne vždy, to je jasné...

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Napadlo Vodafone, ze zapnout/vypnout napadne/zkusi kazdy jako prvni vec? Na tuhle radu nemusi pul hodiny cekat na infolince. To je porad dokola 😞

 

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

@homberg Vodafone by si to přál, ale realita je jinde. Máme tu většinu lidí, kteří to neudělají, dalších pár procent, kteří tvrdí, že to udělali a přitom ne. Nebo tvrdí, že restartovali modem, ale ve skutečnosti vytáhli ze zásuvky STB. Takto bych mohl pokračovat. Statistika hovoří jasně. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.