Přejít na obsah

Nefunguje zpětné zhlédnutí ani nahrávky


tramin

Doporučené příspěvky

Tak po cca 30 minutách jsem byl spojen s operátorkou, která mě přepojila na technika s tím, že toho mají hodně (proč asi,že?), takže mám čekat. A pokud se to nepodaří, tak se mi určitě ozve.

No máme asi 5 hodin poté a nic. Asi toho má fakt hodně.

Zároveň jsem se jí zeptal, proč se nikdo neozval na podnět z 21.1. ( údajně z bezpečnostních důvodů mi zablokovali FTP server na portu 21, i když jsem mi psali, že pokud ho používám, nic dělat nebudou). Psal jsem jim 2x na opravime@vodafone.com, že ho používám, zbytečně. V pondělí jsem psal stížnost s touto odpovědí

"děkujeme za Vaši zprávu, kterou jsme v pořádku přijali pod číslem 1085489.

Naši odpověď nebudeme zdržovat, odpovíme co nejdříve, nejpozději do 3 pracovních dní"

A samozřejmě nikdo nic, Paní se hrozně divila, vždyť oni musí, je to jejich povinnost...

Jsem u Vodafone přes 21 let, ale tohle je asi poslední kapka.

@Ivo2003 Jak dlouho to trvalo, než se to umoudřilo?

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@tramin Zprávu jsem dohledal, bohužel teď máme v týmu náhle nemocné kolegy, takže někdy odpovíme s mírným zpožděním. Na vaši zprávu jsem odpověděl a vše předal kolegům z technické podpory, tak věřím, že brzy se to pohne dál 🙂

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za reakce zde i za zaslání mailu. Problém je v tom, že se jedná o reklamaci problému s FTP. První mail jsem psal již 3.11.2021, druhý 8.11.2021. Nikdo nezareagoval. Poté jsem 21.1.2022 volal s odpovědí, že se mi během pár hodin ozvou + tato zpráva .No a včera další upozornění na nefunkčnost a zase nic, přes další ujištění, že mě budou brzy kontaktovat.

Když to tak bude i s nefunkčním zpětným zhlédnutím a nahrávkami, tak to už nebude fungovat nikdy. To už je fakt ignorace a to musí uznat i největší fanoušek Vodafonu...

Screenshot_2022-01-27-09-07-01-64_a81d76fe6fecd8e2975b078797dca290.jpg

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@tramin Jak jsem vám psal do e-mailu - během několika dní vám ohledně toho dáme vědět. Technická podpora situaci řeší, jen se na to musejí podívat zkušenější kolegové s většími pravomocemi. Budu to průběžně také hlídat. Na zprávy v listopadu vám kolegové odepisovali, dohledal jsem odeslanou zprávu z 22. listopadu. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžete mi někde přeposlat tu jejich odpověď z 22.11. Já jsem nic takového totiž nedostal. Kontroloval jsem i spam. Mám pouze tyto 2 odpovědi.

Fakt nemám důvod, ani čas řešit něco, co už by bylo vyřešeno...

screenshot.24.jpg

screenshot.26.jpg

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@tramin Určitě, nechávám ji přeposlat, takže by za chvíli měla být u vás. Pro aktuální situaci to ale v ničem nepomůže, spíš jen abyste věděl, že kolegové odepisovali...

A právě jsem zjistil, že už jsme to vyřešili a FTP by vám mělo fungovat 🙂 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@tramin Zkuste prosím ještě restart modemu a jak to vypadá dnes. Je možné, že chvíli trvá, než se nové nastavení propíše. Kdyby to stále nešlo, tak mi odpovězte na mou odpověď, co jsem vám posílal do e-mailu ve středu s popisem situace, znovu bych to předal. Děkuji.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 1. 2022 v 15:43, Marek-26 napsal:

@homberg Vodafone by si to přál, ale realita je jinde. Máme tu většinu lidí, kteří to neudělají, dalších pár procent, kteří tvrdí, že to udělali a přitom ne. Nebo tvrdí, že restartovali modem, ale ve skutečnosti vytáhli ze zásuvky STB. Takto bych mohl pokračovat. Statistika hovoří jasně. 

Mohl bys sem pastnout tu statistiku? Fakt by mne to zajimalo.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...