Kvajet Posted January 5 Share Posted January 5 Dobrý den, jsem bývalý zákazník UPC a od přechodu mi přicházejí podivné SMS zprávy. 1. přišla 30.12. s následujícím zněním: Dobry den, z vaseho zakaznickeho uctu *** jsme odebrali mylnou platbu. Kontaktujte, prosim, platebni oddeleni na 800771177. Hezky den, Vodafone. Na číslo jsem se snažil dovolat, ale automat chtěl heslo, takže jsem zavěsil a dál nic neřešil, protože na mém online účtu bylo vše v pořádku. 2. přišla dnes, 5.1.: Dobrý den, registrujeme Váš požadavek a velice se Vám omlouváme, že jsme jej doposud nevyřešili. Vzhledem k aktuální situaci se snažíme co nejvíce zefektivnit pomoc všem našim zákazníkům. Abychom si byli jisti, že i nadále potřebujete naši pomoc, odpovězte prosím na tuto SMS do 7 dní. Jakmile SMS obdržíme, ozveme se Vám co nejdříve zpět. Hezký den, Vodafone z čísla 778467497. Žádný požadavek jsem neudělal, neodpověděl jsem a na zákaznickou podporu po telefonu od poslední zkušenosti nemám sílu. Může mi někdo z Vodafone personálu poradit, co se děje? Za 2 roky u UPC jsem neměl jediný problém a za měsíc a půl, po přechodu k Vodafone, zažívám jen komplikace. Navíc Vodafone nemá ani podporu přes email (protože kdo používá emaily, že?), takže musím psát sem. Děkuji za rady a Váš čas, Tichý Quote 500 Mb/s - Klasik ? Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted January 5 Share Posted January 5 Na Vodafone se dá dovolat i bez hesla, když ho 3x špatně zadáš. 1 Quote 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted January 5 Share Posted January 5 A email mají také. poradime@vodafone.com Vypadá to, že je číslo vedené i u jiné smlouvy. Quote Kabel 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal LGI, Compal VF, Arris, Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
marena Posted January 6 Share Posted January 6 Jenže jak už tu psalo několik lidí, z poradime@vodafone.com snad ještě nikdy nepřišla použitelná odpověď. Maily nečtou lidi, ale robot, který maximálně pošle zpátky zkopírovanou stranku z FAQ, ale konkrétní problém, jako je tenhle, určitě nevyřeší. Quote 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondra - Vodafone Posted January 12 Share Posted January 12 Hezký den, @Kvajet, kolegům se dovoláte i v případě, že heslo neznáte, stačí ho zadat 3x po sobě chybně. Operátoři vás pak zkusí ověřit podle několika otázek a heslo s vámi nastaví. Pak samozřejmě zjistíte, co by mohlo být příčinou 🙂 Druhá SMS se bude s největší pravděpodobností týkat nějaké nahlášené poruchy nebo technického dotazu. Jestli jste nic takového nenahlašoval, tak to vypadá, že u jiného zákazníka máme chybně uvedené kontaktní číslo. Pokud jste situaci ještě nijak neřešil, pošlete nám prosím text SMS s číslem zákaznického účtu (ideálně jako screenshot), informaci o tom, na jaké číslo vám přišla a popis situace (že by se zpráva neměla týkat vás) na e-mail socialmediacz@vodafone.com a my situaci prověříme 🙂 Díky, Ondra 1 Quote 500 Mb/s ∞ GB Komplet VTV box Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted January 12 Share Posted January 12 @Ondra - Vodafone těmahle vychytávkama, nedodělkama, VF sám sebe zbytečně zahlcuje. To nešlo připravit líp? Uživatelé jsou permanentně naštvaní, věřím, že operátoři taktéž. U VF jsou v poslední době tyhle zmatky na denním pořádku. Užil jsem si s migrací u tchánů, kdy dostali po migraci nové číslo plátce a v zápětí na to další nové, o kterém ani nevěděli. Jen trnu, jak proběhne migrace moje ... Věru, situace na pikaču. Už to trvá delší dobu a nějak se nezdá, že by se VF dařilo situaci zklidňovat. Quote Jiná služba - - Bridge Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Evzen Posted January 12 Share Posted January 12 před 34 minutami, Ondra - Vodafone napsal: kolegům se dovoláte i v případě, že heslo neznáte, stačí ho zadat 3x po sobě chybně. Operátoři vás pak zkusí ověřit podle několika otázek a heslo s vámi nastaví. Mimochodem, proc tak slozite? S hlasovou biometrii je to pro zakazniky i operatory MNOHEM jednodussi a pohodlnejsi - behem nekolika sekund bezneho rozhovoru je system schopen overit, jestli je to skutecne ten dotycny clovek. Zadna hesla, jen bezna rec - nez zakaznik rekne, kvuli cemu vlastne vola, system na pozadi provede overeni. Tak to jen takovy tip pro nadrizene... 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted January 12 Share Posted January 12 @Evzen To už nějaký operátor má zavedené ? 😉 Quote 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Evzen Posted January 12 Share Posted January 12 (edited) U nas nevim. Venku je hlasova biometrie pouzivana, i kdyz prakticky vyhradne v dost hloupe podobe - volajici musi v konkretni fazi volani odrikat konkretni frazi... coz je pro uzivatele asi tak stejny opruz jako pamatovat si a rikat heslo. Tzv. pasivni biometrie, nezavisla na jazyku a na konkretni frazi, je relativni novinkou, nejen zvysujici pohodli uzivatele, ale taky setrici penize provozovateli - zkracuje se doba vyrizeni hovoru, tj. dosahne vic odbavenych hovoru za jednotku casu. Edited January 12 by Evzen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondra - Vodafone Posted January 12 Share Posted January 12 Před hodinou, Evzen napsal: Mimochodem, proc tak slozite? S hlasovou biometrii je to pro zakazniky i operatory MNOHEM jednodussi a pohodlnejsi Stávající řešení call centra takovou věc neumí, ale nebude tu věčně 🙂 Takže v budoucnu určitě nějaké další možnosti ověření přijdou. Quote 500 Mb/s ∞ GB Komplet VTV box Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.