Jump to content

Kvajet

User
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Klasik
  • Vodafone devices
    ?
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Kvajet's Achievements

Level 1

Level 1 (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. Dobrý den, jsem bývalý zákazník UPC a od přechodu mi přicházejí podivné SMS zprávy. 1. přišla 30.12. s následujícím zněním: Dobry den, z vaseho zakaznickeho uctu *** jsme odebrali mylnou platbu. Kontaktujte, prosim, platebni oddeleni na 800771177. Hezky den, Vodafone. Na číslo jsem se snažil dovolat, ale automat chtěl heslo, takže jsem zavěsil a dál nic neřešil, protože na mém online účtu bylo vše v pořádku. 2. přišla dnes, 5.1.: Dobrý den, registrujeme Váš požadavek a velice se Vám omlouváme, že jsme jej doposud nevyřešili. Vzhledem k aktuální situaci se snažíme co nejvíce zefektivnit pomoc všem našim zákazníkům. Abychom si byli jisti, že i nadále potřebujete naši pomoc, odpovězte prosím na tuto SMS do 7 dní. Jakmile SMS obdržíme, ozveme se Vám co nejdříve zpět. Hezký den, Vodafone z čísla 778467497. Žádný požadavek jsem neudělal, neodpověděl jsem a na zákaznickou podporu po telefonu od poslední zkušenosti nemám sílu. Může mi někdo z Vodafone personálu poradit, co se děje? Za 2 roky u UPC jsem neměl jediný problém a za měsíc a půl, po přechodu k Vodafone, zažívám jen komplikace. Navíc Vodafone nemá ani podporu přes email (protože kdo používá emaily, že?), takže musím psát sem. Děkuji za rady a Váš čas, Tichý
×
×
  • Create New...