Jump to content

Evzen

User
  • Posts

    1,265
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    62

Evzen last won the day on July 7 2021

Evzen had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Jiná služba
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Jiná služba
  • Vodafone devices
    modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Evzen's Achievements

Level 12

Level 12 (12/14)

  • Reacting Well
  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

230

Reputation

  1. No, realne zkusenosti treba quadry z DE kabelovky rikaji neco jineho, nez tyhle teorie... Kazdopadne, presne tam jsem svou poznamkou miril - ze zustavam v klidu, protoze je vysoce pravdepodobne, ze uzivatelu CAMu se tyhle snahy jeste nejakou dobu tykat nebudou... A OTT-ckari at si klidne splacou nad vydelkem...
  2. Chm, to jsem teda fakt cekal vic, aspon treba 20% nebo tak...😮
  3. OK, tak kolik procent z celkoveho poctu majitelu Vodafone CAMu?
  4. A to se nejak vylucuje s tim, ze jich je IMHO mezi lidmi jeste dost? 😉
  5. Tam nekam totiz mirim... mezi lidmi je totiz IMHO jeste dost CI modulu bez +, tzn. prakticky dopad nejakych omezeni zavedenych pomoci CI+ featur je, slusne receno, diskutabilni... A aby se VF hrnul do nejakych hromadnych vymen CI modulu za CI+ jenom kvuli tomuhle, tak tomu fakt neverim...
  6. Funguje to i v pripade obycejneho CI (bez +) a/nebo kdyz TV nahrava - i pri timeshiftu - prachobycejny NEKODOVANY transport stream?
  7. U "linearniho" vysilani, sledovaneho pres timeshift (proto ty uvozovky), ktery dela primo TV, tj. lokalne nahrava na pripojeny HDD, si muzu reklamy preskakovat dle libosti. A nejak nevim o technickem principu, kterym by mi tohle dokazali od brezna znemoznit.
  8. Viz prispevky od Adolfa na predchozi strance - velmi pravdepodobne to fungovat bude, ale vlastne nebude...
  9. Driv u UPC se takova zmena nejmene jednou taky stala... plus, treba pri prevodu smluvy na jinou adresu (nebo cojavim, pri cem) se mohlo taky zmenit presne datum zuctovaciho obdobi. Pak to ale bylo podrobne ve vyuctovani rozepsane, hezky "pomerna cast predchoziho obdobi: jedna castka", pak "pomerna cast noveho obdobi: druha castka", atd. Pekne prehledne, takze se clovek mohl lehce a logicky dopocitat... Tady ovsem nejak zadne castky rozepsane nevidim... Zrejme ve jmenu toho, aby chudak uzivatel nebyl nedejboze pretezovan informacemi... a/nebo protoze by se jim to tam tim OBROVSKYM pismem a s OBROVSKYMI mezerami mezi radky, jako pro trilete deti, neveslo... 😞
  10. No je zasadni otazka, jestli na zakaznicke lince OPRAVDU chapali, ze se bavis o KABELOVEM modemu a ne o LTE modemu... Dokazu si zive predstavit, ze kdyz ma nekdo roky zazite, ze "modem = takova ta USB vec", tak bych se nedivil, ze tvrdi, ze "modem posilame postou bezne"... https://www.vodafone.cz/modemy/
  11. Tipuju, ze tazatel miril nekam tam, jestli ho snad nešálí zrak... takovym "zavratnym" rychlostem za tak "směšné" ceny zrejme nemohl uverit...
  12. No pri pasivni biometrii nemusis odrikavat vubec nic extra. Proste zavolas a mluvis s agentem, o cem potrebujes. A overovani identity probiha na pozadi... klidne po celou dobu hovoru, tj. je mozne identifikovat i situace, kdy te nekdo cizi prinuti se autentikovat a pak ti vezme telefon z ruky, apod. Pri volani na callcentrum telefonniho operatora to samozrejme zni pritazeny za vlasy, ale v callcentrech bank se to urcitym typum klientu stat muze (a stava se to...).
  13. Ve Sporitelne je to ovsem prave ta tzv. aktivni biometrie (od Nuance), tj. clovek musi rict konkretni frazi... Takze z pohledu uzivatele to nic zvlastniho neprinasi. A uspora casu agenta taky nijaka. A samozrejme takovy zpusob ani neni schopen rozeznat, jestli se volajici v prubehu hovoru nezmenil... tj. jestli napr. pokyn k prevodu penez nedava uz nekdo uplne jiny, nez kdo se na zacatku autentikoval.
  14. U nas nevim. Venku je hlasova biometrie pouzivana, i kdyz prakticky vyhradne v dost hloupe podobe - volajici musi v konkretni fazi volani odrikat konkretni frazi... coz je pro uzivatele asi tak stejny opruz jako pamatovat si a rikat heslo. Tzv. pasivni biometrie, nezavisla na jazyku a na konkretni frazi, je relativni novinkou, nejen zvysujici pohodli uzivatele, ale taky setrici penize provozovateli - zkracuje se doba vyrizeni hovoru, tj. dosahne vic odbavenych hovoru za jednotku casu.
  15. Mimochodem, proc tak slozite? S hlasovou biometrii je to pro zakazniky i operatory MNOHEM jednodussi a pohodlnejsi - behem nekolika sekund bezneho rozhovoru je system schopen overit, jestli je to skutecne ten dotycny clovek. Zadna hesla, jen bezna rec - nez zakaznik rekne, kvuli cemu vlastne vola, system na pozadi provede overeni. Tak to jen takovy tip pro nadrizene... 😉
×
×
  • Create New...