Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 12 hodinami, Oval napsal:

Dnes dvě minuty po půlnoci, CT2 HD zastavil se obraz, pak hlásil žádný signál, to trvalo asi 2 minuty. Mezitím ty dvě minuty CT1 HD normálně fungoval, CT2 SD také fungoval.

To není špatným signálem na koncovém zařízení, ale konvertory na DVB-T.

Ten samý "konvertor" (transcoder) se používá pro HD i SD verzi, takže jím to nebude

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno
před 20 hodinami, tomus napsal:

Možná je všechno, ale všechny ty tři kanály co jsi teď vyjmenoval vysílají každý v jiném multiplexu, takže teoreticky můžeš mít rušení na multiplexu s ČT2 HD a na ostatní multiplexy a jejich kanály to nemusí mít žádný vliv a proto normálně jeli.

při takovýchto problémech je dobré nejprve zkontrolovat ostatní kanály v daném multiplexu zda hrají nebo ne a také v diagnostice zkontrolovat u tohoto multiplexu úroveň a kvalitu signálu.

https://www.upczone.cz/topic/7649-upc-naši-zákazníci-si-kvůli-přechodu-na-dvb-t2-nemusí-kupovat-novou-televizi/?do=findComment&comment=113131

 

Máte pravdu, nepředpokládal jsem, že CT1 HD a CT2 HD budou každý v jiném multiplexu (CH23 a CH24), ale to jsem zjistil až mnohem později. CT SD jsou všechny v jednom.

Příště, pokud se "poštěstí", zkusím zkontrolovat i ostatní programy v stejném multiplexu, ale téměř s jistotou lze předpokládat, že také nepůjdou.

před 11 hodinami, technik napsal:

Ten samý "konvertor" (transcoder) se používá pro HD i SD verzi, takže jím to nebude

Nevím jakými prvky v síti dvb-t prochází, ale výpadek signálu jen některých multiplexů nebude chyba na mé straně.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 4
Odesláno
  • Autor
V 18. 6. 2021 v 10:15, technik napsal:

Ten samý "konvertor" (transcoder) se používá pro HD i SD verzi, takže jím to nebude

Tak musím souhlasit s @Oval. Někde je prostě něco špatně. My se s Vámi samozřejmě nemůžeme přít kde ten problém je, ale existuje.

Jak Oval hlásil, že mu nastal výpadek obrazu na cca 2 minuty tak mě se to stalo také, ne na tak dlouho, ale stalo se to. První případ na ČT1 SD (DVB-T) a druhý případ na ČT3 HD (DVB-T). 

Protože hodně nahrávám a stříhám pořady z České televize tak jsem si toho všimnul, jinak si toho nikdo normálně nemusí vůbec všimnout (je to nepravidelné).

 

- První případ, ČT1 SD, pořad "Z metropole", 19.6.2021 - krátce po začátku pořadu (pokud Vás to zajímá tak odtud si jej můžete stáhnout https://www.uschovna.cz/zasilka/MQAR2R8KJ6AUP5CX-64N/). V tom výpadku obrazu je vidět jakoby se tam překrýval obraz již odvysílané části videa jak je vidět zde (je tam vidět číslice 1 kanálu ČT1)

YpxWrQf.png

 

- Druhý případ, ČT3 HD, pořad "Domácí štěstí", 19.6.2021. A zase krátce po začátku pořadu (tentokrát cca po 30 sekundách). Tam je jednoduše vidět výpadek obrazu:Wbv5BrP.png

 

Oba pořady jsou jinak ve zbytku neporušené a byly nahrány bez jakýchkoliv "discontinuit".  Pořady nahrávám s 15 minutovým předstihem.

Já Praha 4, on Praha 11.

 

 

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

V pondělí 28.6 v 1:55 výpadek všech kanálů DVB-T zhruba na ~4 minuty, poté pár minut šlo a zase no signal. Toto střídání trvalo asi do 2:10. DVB-C v té době fungovalo.

Měl jsem štěstí nebo smůlu, že jsem se zrovna díval na pořad v kterém říkali "soud odsoudil pachatele k" a na tv text no signal, pochopitelně i bez zvuku.

Raději dál nemluvit, teda spíše nepsat.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 4
Odesláno

Možná probíhala nějaká noční údržba, v tuto pozdní hodinu už se předpokládá že většina lidí spí.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mě se už několik dní hrozně seká zvuk i obraz na (ČT1, ČT2, ČT24, ČT Sport, ČT Art) MUX1, 21.kanál, 474 MHz. Ostatní MUXy jsou bez problémů.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno
před 3 hodinami, tomus napsal:

Možná probíhala nějaká noční údržba, v tuto pozdní hodinu už se předpokládá že většina lidí spí.

Ale no táák, udržba DVB-T a nikoliv DVB-C, na analog jsem se zapomněl podívat.

Jednou v 6:57 (snad kolem 26.6 přesnější info zítra) šla reklama včetně zvuku pomaleji, nahrát mě z toho šoku napadlo až po chvíli, takže mám záznam toho asi jen konečnejch 10s, pak začal let nad zimní krajinou, teď si nevzpomínám co je to za kanál (na DVB-T).

Počasí bude zase během tohoto týdne kolem 30st, tak to zase budu ponocovat, tak uvidíme, jestli jsou tak pečliví a "udržbu" provádí často.

Ohledně údržby/aktualizací se stb restartuje každou noc v 2:31:~50s pokud je v pohotovostním stavu. To po převzetí Vodafone od UPC hned použili pro změnu loga z UPC na V.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 4
Odesláno
  • Autor

No, je to prostě zvláštní. Opět jsem nahrával z ČT1 SD dnes 3.7. na PC pořad "Z metropole" a opět krátce po jeho startu (24 sekund) kratičký výpadek, přitom ale 15 minut před jeho začátkem to bylo ok a celé se to nahrálo bez jakýchkoliv "discontinuit" (byl nahrán DVBViewer Media Serverem). Pořad byl sestříhán pomocí VideoRedo TVSuite 5 a ani on nenašel v nahraném streamu nějaké chyby. Tak buď mi ty softy lžou nebo nějak "falšuje" data můj "Hauppauge WinTV-soloHD DVBT" tuner nebo fakt nevím. Opět kdo chce si může ten pořad stáhnou odtud https://www.uschovna.cz/zasilka/NCJ8D767TPYWLKI5-I6N/.

 

image.thumb.png.def056e214167e5ff604f542d0ade92e.png

 

 

 

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno
před 23 hodinami, Oval napsal:

Ale no táák, udržba DVB-T a nikoliv DVB-C, na analog jsem se zapomněl podívat.

Jednou v 6:57 (snad kolem 26.6 přesnější info zítra) šla reklama včetně zvuku pomaleji, nahrát mě z toho šoku napadlo až po chvíli, takže mám záznam toho asi jen konečnejch 10s, pak začal let nad zimní krajinou, teď si nevzpomínám co je to za kanál (na DVB-T).

Počasí bude zase během tohoto týdne kolem 30st, tak to zase budu ponocovat, tak uvidíme, jestli jsou tak pečliví a "udržbu" provádí často.

Ohledně údržby/aktualizací se stb restartuje každou noc v 2:31:~50s pokud je v pohotovostním stavu. To po převzetí Vodafone od UPC hned použili pro změnu loga z UPC na V.

Upřesňuji 21.6 v 6:27 Prima MAX.

před 21 hodinami, mirij napsal:

... Tak buď mi ty softy lžou nebo nějak "falšuje" data můj "Hauppauge WinTV-soloHD DVBT" tuner nebo fakt nevím. ..

 

Tak to vypadá, že ty konvertory to buď pokurví, nebo už takhle zmrvený dostanou, když se v záznamu nenachází problém.

Klidně kdykoliv nahraju cokoliv z DVB-T a pokud se domluvíme na stejném, můžeme to porovnat.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 4
  • Slamb změnil název na Kvalita ČT2 HD, ČT3 HD, ČTD HD v DVB-T
Odesláno

Tak se domluvte a zkuste společně nahrávat nějakou část záznamu v dvb-t, ale stejně nakonec přijdete na to, že je chyba někde po cestě k vám nebo u vás doma.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.