Jump to content

Přihlášení do "moje exUPC"


Recommended Posts

Chtěl jsem se přihlásit do nového "moje exUPC". Napsal jsem jméno a heslo (tak jako obvykle) a vyběhla informace že je to špatně. Tak jsem kliknul na "Zapomenuté přihlašovací údaje" Chtěli po mě příjmení a nové heslo. A email, kam to poslat. Poslali mě email, kde chtěli potvrzení. Hurá, přihlásil jsem se. Odhlásil jsem se a schválně jsem se zkusil opět přihlásit. A co myslíte? Kulový !!!! Opět špatné přihlašovací údaje. Tudíž jsem opět kliknul na "Zapomenuté přihlašovací údaje"., opět proběhlo kolečko a já se z emailu přes potvrzení přihlásil. No samozřejmě jsem to zkusil znovu. odhlásit a znovu přihlásit. A co myslíte? Opět kulový !!! Takže další kolečko přes email. Proboha, co tam na Vodafone sedí za tupce?? Co to je za nýmanda, který neovládá svojí práci ??! Proč tam takový nýmand je?

Takže se tedy budu holt přihlašovat vždy přes kliknutí na "Zapomenuté přihlašovací údaje" a přes poslaný email. Neskutečný! 

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Jo, jo. To je ta stránka. (už jsem jim poslal email, na Vodafone)

 

2021-06-10_211309.jpg

Pak mě zaujala ještě jedna věc. když se odhlašuji, tak na horní liště mám možnost: "moje exUPC" a na pravé straně lišty je "Přejít na web Vodafone".

Na "moje exUPC" to nejde. Odkaz je neklikací. Jde se pouze odhlásit na "Přejít na web Vodafone". Když mě to tam přenese, tak je tam info pouze pro lidi, co mají nějakou službu od Vodafone. Jenomže já od nich nemám vůbec, ale vůbec nic! Ani telefon, ani STB, ani modem, ..... prostě nic. Pro mě, jakožto majitele "cihličky" a malého Kaonu, tam není vůbec nic.

Od UPC / Vodafone jsem pouze dostal 25. dubna email, že se mám připravit na výměnu cihličky za Vodafone STB a jejich modem. Dne 26. května mě přišla ta stejná zpráva (dalo by se říci - 2. knižní vydání). očekávám, že kolem 20. června mě přijde 3. knižní vydání. A čuju, že to takhle bude až do prosince. Mě je to fuk. Ten frmol, co najednou budou mít (a já třeba v jejich termíny nebudu mít čas) je jenom jejich boj. Začíná se mě to nelíbit. 

image.png.71aee87f70556eadecc10d32d73a4ece.png

 

Předpokládám, že ta možnost na horní liště (moje exUPC) by měl být odkaz na stále fungující web UPC. Kde se řeší "cihlička" a vše, co se týká lidí, co mají zařízení od UPC, nikoli od Vodafone.

No vida. Už to šlape. Kdo a kde udělal renonc a čekal, až se dotyčný (tedy já) ozve., to se asi nikdy nedozvím.

 

Tu poslední větu jsem napsal až dnes po osmé hodině. To spojování postů po tak dlouhé době, které navíc klame tím, že chybu spravili po "hodině" - to je taky výkon. 

Každopádně je tímto nesmyslným spojováním postů, mezi nimiž je mnoho hodin prodlevy, je také znemožněna oprava postu.

Edited by Ivo Mašek
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Přihlášení do exUPC nefunguje s oznámením, že jsem byl převeden. Přihlášení do Vodafone pro změnu taky nefunguje. Už jsem to 3x nahlašoval (23.6., 1.7. a naposledy 12.7.),  a nikdo to neřeší.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Link to comment
Share on other sites

Po migraci do Vodafone systémů přístup do Moje UPC přestane fungovat, To je v pořádku.

Pro přihlášení do Vodafone se používají jiné přihlašovací údaje, pokud ti nefungují, Tak zkus telefonicky kontaktovat Vodafone.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox, CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

To jsem udělal dle SMS, měl jsem si nastavit vlastní heslo, pak přišel email k ověření adresy a od té doby již žádné přihlášení nefunguje.

Telefonicky jsem kontaktoval Vodafone 1.7. a do 7.7. se měl někdo ozvat (dle došlé SMS) a stejně se dodnes nikdo neozval. Tak takhle funguje podpora.

 

Ještě dodatek:

Když teď zkusím přihlášení zákaznickým číslem, tak to zamítne s tím, že jsem již registrován pod emailovou adresou. A to nefunguje.

 

Dodatek 2:

V do emailu došlo: "všechno klaplo na jedničku a váš profil je na světě. Teď už se můžete přihlásit e-mailem a novým heslem."

Edited by kenny
Doplnění
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Link to comment
Share on other sites

Přesně ten samý problém po migraci jsem měl i já. Vytvořil jsem si přihlášení emailem a heslem do Můj Vodafone a od té doby nešlo přihlášení ani emailem ani číslem plátce. Zavolal jsem na zákaznickou linku Vodafone, ochotná slečna na telefonu něco u sebe nastavila, a tím mi zrušila přihlašení emailem, a od té doby mi přihlašování funguje - ne emailem, ale zadávám číslo služby, které mi nadiktovala (začíná devítkou) a heslem, které přišlo v SMSkách při migraci.

  • 500 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Vodafone CH7465 + UPC TV Mediabox
  • Praha 10 - Záběhlice
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...