Ivo Mašek Posted June 10, 2021 Share Posted June 10, 2021 Chtěl jsem se přihlásit do nového "moje exUPC". Napsal jsem jméno a heslo (tak jako obvykle) a vyběhla informace že je to špatně. Tak jsem kliknul na "Zapomenuté přihlašovací údaje" Chtěli po mě příjmení a nové heslo. A email, kam to poslat. Poslali mě email, kde chtěli potvrzení. Hurá, přihlásil jsem se. Odhlásil jsem se a schválně jsem se zkusil opět přihlásit. A co myslíte? Kulový !!!! Opět špatné přihlašovací údaje. Tudíž jsem opět kliknul na "Zapomenuté přihlašovací údaje"., opět proběhlo kolečko a já se z emailu přes potvrzení přihlásil. No samozřejmě jsem to zkusil znovu. odhlásit a znovu přihlásit. A co myslíte? Opět kulový !!! Takže další kolečko přes email. Proboha, co tam na Vodafone sedí za tupce?? Co to je za nýmanda, který neovládá svojí práci ??! Proč tam takový nýmand je? Takže se tedy budu holt přihlašovat vždy přes kliknutí na "Zapomenuté přihlašovací údaje" a přes poslaný email. Neskutečný! Quote Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/ Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted June 10, 2021 Share Posted June 10, 2021 U mě dobrý na stránce https://myexupc.vodafone.cz/Přihlašovací údaje fungují stejně jako na dřívějším webu https://my.upc.cz/cz/StartPage.aspx 1 Quote - - - - - Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-445677 Share on other sites More sharing options...
Ivo Mašek Posted June 10, 2021 Author Share Posted June 10, 2021 (edited) Jo, jo. To je ta stránka. (už jsem jim poslal email, na Vodafone) Pak mě zaujala ještě jedna věc. když se odhlašuji, tak na horní liště mám možnost: "moje exUPC" a na pravé straně lišty je "Přejít na web Vodafone". Na "moje exUPC" to nejde. Odkaz je neklikací. Jde se pouze odhlásit na "Přejít na web Vodafone". Když mě to tam přenese, tak je tam info pouze pro lidi, co mají nějakou službu od Vodafone. Jenomže já od nich nemám vůbec, ale vůbec nic! Ani telefon, ani STB, ani modem, ..... prostě nic. Pro mě, jakožto majitele "cihličky" a malého Kaonu, tam není vůbec nic. Od UPC / Vodafone jsem pouze dostal 25. dubna email, že se mám připravit na výměnu cihličky za Vodafone STB a jejich modem. Dne 26. května mě přišla ta stejná zpráva (dalo by se říci - 2. knižní vydání). očekávám, že kolem 20. června mě přijde 3. knižní vydání. A čuju, že to takhle bude až do prosince. Mě je to fuk. Ten frmol, co najednou budou mít (a já třeba v jejich termíny nebudu mít čas) je jenom jejich boj. Začíná se mě to nelíbit. Předpokládám, že ta možnost na horní liště (moje exUPC) by měl být odkaz na stále fungující web UPC. Kde se řeší "cihlička" a vše, co se týká lidí, co mají zařízení od UPC, nikoli od Vodafone. No vida. Už to šlape. Kdo a kde udělal renonc a čekal, až se dotyčný (tedy já) ozve., to se asi nikdy nedozvím. Tu poslední větu jsem napsal až dnes po osmé hodině. To spojování postů po tak dlouhé době, které navíc klame tím, že chybu spravili po "hodině" - to je taky výkon. Každopádně je tímto nesmyslným spojováním postů, mezi nimiž je mnoho hodin prodlevy, je také znemožněna oprava postu. Edited June 10, 2021 by Ivo Mašek Quote Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-445680 Share on other sites More sharing options...
kenny Posted July 15, 2021 Share Posted July 15, 2021 Přihlášení do exUPC nefunguje s oznámením, že jsem byl převeden. Přihlášení do Vodafone pro změnu taky nefunguje. Už jsem to 3x nahlašoval (23.6., 1.7. a naposledy 12.7.), a nikdo to neřeší. Quote 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446587 Share on other sites More sharing options...
tomus Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 Po migraci do Vodafone systémů přístup do Moje UPC přestane fungovat, To je v pořádku. Pro přihlášení do Vodafone se používají jiné přihlašovací údaje, pokud ti nefungují, Tak zkus telefonicky kontaktovat Vodafone. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446595 Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 @kenny Přihlašovací údaje do Můj Vodafone chodí smskou. 1 Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446597 Share on other sites More sharing options...
kenny Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 (edited) To jsem udělal dle SMS, měl jsem si nastavit vlastní heslo, pak přišel email k ověření adresy a od té doby již žádné přihlášení nefunguje. Telefonicky jsem kontaktoval Vodafone 1.7. a do 7.7. se měl někdo ozvat (dle došlé SMS) a stejně se dodnes nikdo neozval. Tak takhle funguje podpora. Ještě dodatek: Když teď zkusím přihlášení zákaznickým číslem, tak to zamítne s tím, že jsem již registrován pod emailovou adresou. A to nefunguje. Dodatek 2: V do emailu došlo: "všechno klaplo na jedničku a váš profil je na světě. Teď už se můžete přihlásit e-mailem a novým heslem." Edited July 16, 2021 by kenny Doplnění Quote 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446600 Share on other sites More sharing options...
Guest Santo Posted July 17, 2021 Share Posted July 17, 2021 Přesně ten samý problém po migraci jsem měl i já. Vytvořil jsem si přihlášení emailem a heslem do Můj Vodafone a od té doby nešlo přihlášení ani emailem ani číslem plátce. Zavolal jsem na zákaznickou linku Vodafone, ochotná slečna na telefonu něco u sebe nastavila, a tím mi zrušila přihlašení emailem, a od té doby mi přihlašování funguje - ne emailem, ale zadávám číslo služby, které mi nadiktovala (začíná devítkou) a heslem, které přišlo v SMSkách při migraci. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446606 Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 Fuguje vám přihlášení?https://myexupc.vodafone.cz/ Celý den mi to píše "omlouváme se, ale došlo k chybě." Chci změnit platby ze SIPO na běžné inkaso z účtu, ale.... Pořád mi to psalo, že to lze provést až po připsání poslední platby. Jenže ta se připisuje až někdy po 20. v měsíci (z účtu SIPO odešlo už 10. 3.). a několik dní před koncem měsíce už zase vidím vystavené další vyučtování na další měsíc. Tak marně přemýšlím, kdy to vlastně mám stihnout zadat. Quote Basic Red Basic Základní CA modul Brno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-453363 Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 Jo, funguje. O změnu bych požádal na emailu poradime@vodafone.com a čekal na potvrzení zpracování. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-453365 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.