sodekcz Posted September 13 Share Posted September 13 Taková informace není v routeru od VF dostupná. Přímé spojení mezi LAN VS a WAN Mikrotiku se nepravidelně rozpadá. Umím to obejít, už jsem to tady dříve diskutoval. Ale rád bych se zbavil i toho obejití. Není to pro mě klíčová otázka, jen hledám jinou cestu. Quote Premium - Základní Vodafone Station KrPole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted September 13 Share Posted September 13 (edited) Co by nebylo? Viděl jsem na Compalu zda jsem připojen 100 nebo 1000 po kabelu, tak snad je to i na Stationu. Více tady, fotku ze Station mohu dodat později Změnit to napřímo na nějakou hodnotu spíš nejde. Station s Wi-Fi 6 Edited September 13 by Technikus Quote Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted September 15 Share Posted September 15 (edited) @Technikus Mám VS v bridge , expertní režim a žádné takové menu nedokážu najít. Dokonce bych řekl, že VS nejde bez továrního nastavení přepnout v menu zpět do režimu router, ale to teď neřeším. Přijde mi menu takové hodně okleštěné. Edited September 15 by sodekcz Quote Premium - Základní Vodafone Station KrPole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulva Posted September 15 Share Posted September 15 (edited) @sodekcz - Settings / Modem mode se přepne zpět na Router 🙂 Edited September 15 by Vulva Quote Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted September 15 Share Posted September 15 @sodekczv režimu modem na Stationu vidím ony rychlosti 100/1000 v expertním režimu: - Přehled / LAN / íčko - detaily jednotlivého zařízení připojeného kabelem - Stav a Podpora - Stav - Síť LAN Quote Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmalecek Posted September 15 Share Posted September 15 V 13. 9. 2024 v 6:50, sodekcz napsal: @pmalecek Není to tak zcela pravda. VS (Arris) si nerozumí úplně dobře s některými Mikrotiky. Tak jsem chtěl otestovat natvrdo nastavit porty na obou stranách na 1Gb bez autonegotiation. Udělat nastavení jen na straně Mikrotiku nepomohlo, do VS se nedostanu. Kamarád, který má taky problém, kdesi na diskuzi našel, že to nějaký zahraniční operátor nastavil a od té doby měl uživatel klid. Pokud je tu tenhle problém, tak bych to asi “obešel” dočasným switchem mezi. Sice ne úplně elegantní, ale mohlo by to fungovat. Jiný kabel (třeba Cat7) jste zkoušel? Quote - Super - - Plzeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted September 16 Share Posted September 16 @pmalecek switch tam mám už pár měsíců, kabeláží to není. Ale díky. @Technikusa @Vulva taky díky, prověřím hned, jak se k zařízení dostanu. Quote Premium - Základní Vodafone Station KrPole Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomo_111 Posted September 16 Share Posted September 16 V 27. 8. 2024 v 21:30, Technikus napsal: To fakt někdo volá na linku a sděluje heslo byť k wifině někomu neznámému po telefonu? Klobouk dolů 🙃 Heslo sdeleno pres jejich kontaktni sms jako odpoved na servisni - idealni to neni ale prestavovat a resetovat rucne X vypinacu Shelly apod je dost spatna propozice. Quote - - - - Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo Mašek Posted September 16 Share Posted September 16 Modem Compal není vhodný na rychlost 1000. Ideální maximum je 500. V minulosti se to tu někde obšírně popisovalo a uváděly se i důvody. 1 Quote Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted September 16 Share Posted September 16 @Technikusv režimu bridge nevidím nic takového Quote Premium - Základní Vodafone Station KrPole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.