Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

A ještě byste si mohli opravit odkazy u hlášení o tom výpadu (např. z předchozího náhledu freekarol - "... klikněte, prosím, na tento odkaz.")

A výsledek:

myupc.jpg.b95f1c402a8ff986375c3e69acbe5a41.jpg

Odesláno

Zajimalo by mne, jestli i jinde maji takove problemy se ZZ?

Koukam na FB UPC Slovensko - maximalne nejake vypadky internetu, na UPC Polsko taky nic.

To jsme zase jenom u nas pokusni kralici?

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

@cvancara Nejvíc chyb má Polsko a Rumunsku, Česko je v závěsu. 

Odesláno

Tak uz jede pouze zivy porad, cokoliv jineho viz.

Predpl.jpg

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Tak možná to je ta slíbená oprava. Už to nefunguje ani přes den. :D

Odesláno

Nastesti mam i jinou moznost (funkcni):

ptv.jpg

 

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Tak já mám taky alternativu, kdybych měl čekat, až to UPC zprovozní, tak bych se nedíval na nic(a že ta oprava už trvá nějakou dobu)

Odesláno
  • Autor

Taky mi dnes ZZ nejde. Píše to, že si ho mám aktivovat. Jinak @David - UPC trochu mě mrzí, že se to dostalo až takhle daleko. O problémech s HGO/ZZ mluví několik lidí už od léta, mě včetně, a nikdo z UPC ten problém neviděl nebo nevěřil. Až nyní, po měsících stupňování, kdy to postihlo téměř všechny a je to jasné. Fakt nevím, jestli jste to tehdy opravdu v UPC neviděli anebo jste doufali, že ten problém zmizí a chtěli to zamluvit. Aspoň, že se to teď už konečně fakt řeší. Snad důkladně a naposled. 

Upraveno uživatelem Jack_6428

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

No, ja som sa vcera v noci po 22:00 potesil, ze aspon na jednom zo STB zacalo fungovat aj po 22:00, kedze par dni nefungovalo ani na jednom po 22:00 a pridem domov a ono to nefunguje uz vobec. Fakt zaujimavy sposob opravy. Hold neostava asi nic ine, len sa stazovat a cakat.

Odesláno

Je to furt neco, ted zadne zpletne zhlednuti a aktualizace predplatneho. Selektivne, nebo synchronne na vsech zarizenich. Jen jsem se chtel podelit. Ja posloucham stiznosti od zeny, ze jsem vybral UPC.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.