Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mimochodem mam HD Mediabox, moc casto pres nej nekoukam ale od vcerejska neni ani u jednoho kanalu moznost zpetneho shlednuti. Chybi tam i ta sipicka. Doslo k nejake zmene?

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno
před 7 minutami, RichardHorcic napsal:

Nechtěl jsi doufám říct, že aby se dal pořad dokoukat vcelku až do konce, budeme muset čekat další dlouhé měsíce?

No vlastne chtel... A je docela dobre mozne, ze ani po tech dlouhych mesicich se nedockame.

Odesláno
Mimochodem mam HD Mediabox, moc casto pres nej nekoukam ale od vcerejska neni ani u jednoho kanalu moznost zpetneho shlednuti. Chybi tam i ta sipicka. Doslo k nejake zmene?
Zkontroloval bych připojení k internetu, pokud nejsou vidět pořady do "minulosti" nemá STB konektivitu

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

@RichardHorcic Budu se opakovat, ale Horizon Go je ve vlastnictví LGI, s tím už se nic nového dít nebude. Musíme vydržet, až Vodafone přijde se svojí televizí.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Jen takový malý dotaz;  zná někdo důvod, proč z několika po sobě jdoucích programů jde zpětně pustit většina normálně a mezi nimi je jeden, u kterého se jen donekonečna točí kolečko s následnou hláškou, že video nyní nelze přehrát? Zkoušeno snad 25 X, ten jeden konkrétní program se prostě zaboha nespustí, i když všechny ostatní před ním i po něm naskočí téměř ihned. Dnes jsem na to opět narazil konkrétně na ČT2, ale stává se to už delší dobu celkem pravidelně také u jiných kanálů. Existuje nějaké logické vysvětlení, proč zrovna ten jeden z mnoha programů nejde přehrát ?

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno
  • Autor

Vloni (nebo předloni?) se mi to dělo u několika pořadů, resp. jejich dílů, taky a myslím, že ani tehdy jsem na to odpověď reálně nedostal.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

No, zdá se, že tahle aplikace si žije svůj vlastní, neovlivnitelný a záhadný život.  U téhle "pudové" služby se člověk alespoň nenudí, nikdy totiž neví, jestli to zrovna pude, nebo nepude... ☹️

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Kdyby jsi napsal, který konkrétní pořád ti nefunguje, Mohli bysme to také vyzkoušet. A hned by bylo jasné Jestli je problém u tebe, nebo se ten pořad špatně nahrál na serveru UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak vyzkoušeno i dneska, ten pořad prostě pořád nejde spustit, i když ty před ním i po něm ano. Konkrétně jde o ŽIVOT SAVCŮ na ČT2, od 10:50 do 11:40, dne 17.02., tedy včera. Před ním byl nějaký dokument o oslech, po něm Babylon. Asi bych se nad tím nepozastavil, kdyby se jednalo o ojedinělý případ, ale vypozoroval jsem to i u jiných kanálů. Některé pořady se prostě rozhodly, že budou stávkovat a nespustí se ani po mnoha pokusech. 

 

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Hele tak jsem to teď zkusil na mobilu v aplikaci Horizon Go a tam mě to vpohodě funguje, takže fakt nevím. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.