Přejít na obsah

Nefunguje zpětné zhlédnutí


Jack_6428

Doporučené příspěvky

Tahle služba je holt jako ta chytrá Horákyně. Ta byla oblečená - neoblečená, přijela - nepřijela....  A Horizon Go  je něco podobnýho. Dodělané - nedodělané, funkční - nefunkční...  

Člověk by řekl, že za ty roky už mohli všechny ty mouchy dávno vychytat, ale to je pořád něco... Jenže to by se tomu musel někdo opravdu věnovat ☹️

 

Muj_web.jpg

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Já už fakt nevím,  jestli tahle služba bude někdy fungovat bezproblémově.  V poslední době se opět stává pravidlem,  že zpětně puštěný pořad se v určitém místě  (někdy už po několika minutách, někdy třeba v půli pořadu) najednou ukončí hláškou, že video nyní není k dispozici, zkuste program spustit znovu. Je to marný, je to marný, je to marný.  Pořád ve stejném místě, uprostřed slova se program  ukončí  a spustit jde zase jen od začátku. Bohužel ale zase jen do stejného místa, kde opět "zkolabuje".  A je to stejné,  jestli koukám přes  webový prohlížeč, nebo přes aplikaci . To nikomu nevadí?  Nikdo neprotestuje?  To musím být za rebela jenom já?

Muj_web.jpg

  • Souhlasím 1
  • Smutný 1
  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník zka

u mě zpravidla pomůže znovunačtení EPG - v případě Androidu jsem vymyslel jen to, že vymažu aplikaci HorizonGO veškerá data a znovu se přihlásím (vicémeně ekvivalent odinstalovat/nainstalovat) - tim se vynutí nové kompletní načtení EPG - zkuste uvidíte a popište zkušenost)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník zka

 

Citovat

To vymazani dat a znovuprihlaseni bych musel delat co dva dny... 

A nebo co 4 dny  a zapamatovat, co jsem chtěl vidět - tak nějak to vychází u mě -  hádám, že Vodafon už majitelům HorizonGO platí jen minimální peníz, takže to dávají sežrat jeho zákazníkům.  Otázkou je, jestli přechod  k VodafonTV nebude ještě větší průšvih, než 2x do týdne se příhlásit - což mě zabere 1-2 minuty - to se dá přežít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
  • po měsících...

Tak zase po delší době něco ode mně. Poslední týdny není snad jediného dne, aby se mi podařilo dokoukat na PC zpětně nějaký pořad až do konce. Někdy už po pár minutách, někdy v polovině a někdy až těsně před koncem, v půli slova přehrávání najednou vypadne, s hláškou:  "Omlouváme se, video nyní nelze přehrát. Stiskněte tlačítko pro opakování pokusu". Samozřejmě, že už to nikdy spustit nejde, ani na dvacátý pokus a dokonce ani druhý, nebo další dny. Prostě ten pořad nenávratně skončil v propadlišti dějin.  Já chápu, že Horizon bude brzy končit, ale to proboha nemůžou alespoň prozatím udržet v provozuschopném stavu, když si za to nechají platit?  Vodafone na nějakou údržbu už evidentně kálí a ta jejich nová aplikace na PC je zdá se také v nedohlednu...  Takhle se panečku zdokonalují a zlepšují služby!  Vždyť spokojenost zákazníka je přece na prvním místě! 👎

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...