Přejít na obsah

Nefunguje zpětné zhlédnutí


Jack_6428

Doporučené příspěvky

Já nevím, možná neumím číst, ale tohle tam nepíše. Píše tam, že má prověřit vše u sebe, jestli tam nenalezne nějaký zádrhel a pokud ne, tak bombardovat UPC. Možná je to tím, že Tomus neregistruje až takové množství problémů, jako Richard. Je tedy možné, že je mimo jiné i nějaký problém přímo u Richarda a jeho odstraněním by počet problémů se ZZ klesl.

A když se mu David snažil pomoci, a předal to na technickou podporu, tak se mu nedovolala a zpět se také neozval. Tím, že si tu bude dokola stěžovat zde nic nevyřeší. Je třeba aktivně řešit s technickou podporou UPC, nechat si naplánovat SC atd. aby jeho problémy se ZZ klesly na takovou úroveň, jakou máme i my ostatní.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 7. 2019 v 1:05 AM, tomus napsal:

Měl bys začít patrát sám doma a to vylučovací metodou,

Ano, vylučovací metodou jsem došel k tomu, že všechno ostatní kromě aplikace Horizon GO funguje bez problémů. S ničím jiným problémy nemám, žádný zádrhel jsem nenašel. Kdyby bylo špatné PC, kabely, případně modem či internet, mohl bych např. z YouTube bezproblémově, bez zasekávání přehrávat videa ve 4K? Co se týče té technické podpory, tak je pravda, že se mi ten jeden den nedovolali. Ale to se vysvětlilo, zapomněl jsem telefon doma, a navíc volali v pracovní době, kdy telefon stejně nesmím nosit do provozu, takže by se mi nedovolali tak jako tak. Dohodli jsme se tedy na druhý den na určitou konkrétní hodinu a nic. Mimochodem, to, že sem občas napíšu co mě trápí, určitě nepovažuju za nějaké bombardování... 

Takže, ještě jednou, naposled popíšu, jaké pozoruji problémy. Při pouštění programu z "programového průvodce" se většinou pořád dokola točí kolečko, musím několikrát zadat "Znovu načíst", než se program spustí. Při ZZ se často spustí v reálu, i když zadám "začít od začátku". Poměrně často se stává, že se program nespustí vůbec, a to ani po mnoha pokusech. Často také program zkolabuje třeba uprostřed slova, s hláškou "video nelze nyní přehrát, zkuste to znova" po znovunačtení se někdy spustí od místa kdy vypadl, ale někdy od samého začátku. Co jsem naopak přestal pozorovat, to je střídavé zhoršování kvality obrazu, už několik týdnů je kvalita docela stabilní (pokud to zrovna hraje). 

Rozhodně si nemyslím, že je problém na mé straně. Už jen po pročítání tohoto vlákna je zjevné, že tahle služba je problémová, nestabilní a že nejsem zdaleka jediný, kdo si stěžuje. Je zajímavé, že někdy to funguje dobře, ale už třeba za hodinu, nebo druhý den je problém. Přece kdybych měl špatné kabely, či PC, tak by potíže byly trvalého rázu a nebylo by to jak na houpačce. Leda že by se mi občas přiucpávaly kabely... 😏    

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím bombardováním jsem měl namysli zákaznickou linku UPC, ne sem na fórum. 

Jinak stále neuvádíš na jakém zařízení ti to vlastně nefunguje, Předpokládám že na počítači, ale už opět neuvádíš zda se jedná o nějaký prohlížeč, nebo aplikaci pro Windows, pokud používáš prohlížeč zkus ho změnit za jiný.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ono to funguje! Jenom až příliš často dost nestabilně. Největší problém mám se samotným spuštěním programu, ať už zpětně, nebo live, na to donekonečna se točící kolečko už začínám být alergický. Když už program konečně naběhne, pak už je většinou samotné sledování v pohodě. Pokud to ovšem nespadne, což se stává taky docela často. 

To zařízení na kterém službu sleduji jsem tady uvedl už minimálně třikrát, píšu to tady pořád dokola a stejně se mě určitě zase příště někdo zeptá na to samé. Konkrétně Tobě Tomusi, jsem myslím na stejný dotaz už minimálně jednou odpovídal. Podrobnosti jsem dokonce vypsal i do toho "důležitého" formuláře, kterým se evidentně asi stejně nikdo nezabývá. Kdyby si ti technici, kteří za víc jak dva roky nedokázali službu 100% zprovoznit pročetli celé tohle vlákno, měli by všechny neduhy téhle služby pěkně dopodrobna popsané a na jednom místě. Rozhodně nejsem sám, kdo má problémy. Jsou tu celé desítky nespokojených uživatelů a to nemluvím o těch, kteří o tomhle fóru vůbec nevědí a vztekají se jen u TV, nebo u počítače.

Ano, zlobí to na PC, spárovaném ethernetovým kabelem s cihlou a sleduji přes www.horizon.tv. Jako prohlížeč používám Operu (to už jsem tady taky několikrát uvedl), zkoušel jsem i Mozillu, a Explorer ale je to pořád stejné, žádné zlepšení.  OS - Windows 7 Professional,  PC - Pentium 300 GHz, RAM - 4GB, 64 bit.  Internet - 300 Mb/s   Co víc mám ještě uvést?

PS: Když jsem měl před nedávnem zdarma na zkušební dobu 1 měsíce aktivovaný Skylink, přestože nenabízel tak pestrou nabídku programů jako UPC, všechno šlapalo naprosto bezproblémově, včetně zpětného shlédnutí.  Pořád máš dojem, že je závada v mém PC nebo v kabelech?

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník zka

Hmm nevím proč - ale včera nejela Androiidi aplikace  HorizonGO (verze 2.3.43) z Google Play - ale provedl jsem downgrade na starší verzi 2.3.40 - a ta funguje normálně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...