Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Měl bys to řešit s technickým oddělením UPC, a ne zde na fóru. Technickou podporu máš zdarma. Oni jsou dosti vstřícní a jistě ti to dají do pořádku. Díváš se opravdu na svoji síť? Věřím, že ano. WiFi a Wi-Free vysílají na stejném kanále.

P.S.

Mě taky z Technicolorem zlobilo Wi-Free. Dokonce i když jsem měl (pro závadu na modemu) nefunkční svoji domovskou WiFi, tak Wi-Free jelo dál...

Odesláno

Ano, je to na stejném kanále. A pokud vypnu modem, zmizí dvě sítě, z toho jedna wi-free.

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ja mam za to ze wi-free v moje upc deaktivovat nejde, tam lze pouze nastavit heslo, pro deaktivaci si musis zavolat nebo napsat na upc.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Je to tak. Už jsem to vyřešil. Musí se kontaktovat přímo UPC.

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

Deaktivovat Wi-Free prostřednictvím MojeUPC si mohou jen ti uživatelé, kteří mají modem zakoupený.

Odesláno
Deaktivovat Wi-Free prostřednictvím MojeUPC si mohou jen ti uživatelé, kteří mají modem zakoupený.

 

To není pravda, mám 3 smlouvy, u všech jsou modemy pronajaté, a deaktivovat v my.upc.cz jde (asi, já jsem ho teď pokusil deaktivovat poprvé tak že nevím jetli budou mě ještě kontaktovat nebo rovnou mně vypnou)

 

 

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno

Nevím jak teď, ale deaktivace Wi-Free v Moje UPC znamenala, že mně zrušili možnost využívání této služby, nikoliv "vysílání" z mého modemu. To umožňovali pouze u modemů zakoupených a bylo nutné kontaktovat UPC. Ale možná již změnili názor a lze to i u modemů pronajatých.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

Je fajn mat po ruke sietovy kabel a neriesit wi-free ci ju mam pri deaktivacii zapnutu,ale nemyslim si,v inSSIDeri vidim len moju wifi siet a TV bez wi-free.

 

Snimkaobrazovky121w1ki.png

 

Snimkaobrazovky124hy27.png

Odesláno

 

To není pravda, mám 3 smlouvy, u všech jsou modemy pronajaté, a deaktivovat v my.upc.cz jde (asi...)

 

 

Než napíšeš něco co "není pravda", přečti si dokument "PODMÍNKY UŽÍVÁNÍ SLUŽBY UPC WI-FREE bod 4. a 13.

 

Je možné, že od podzimu změnili podmínky. Oni to dělají často. Nebo tam mají bordel. Ale tak to je ve zmíněném dokumentu a mě to tak funguje (modem jsem koupil).

Odesláno

17. Aktualizace služby UPC Wi-Free

UPC si vyhrazuje právo službu UPC Wi-Free v budoucnu dále rozvíjet, měnit a upravovat, a to i bez předchozího

upozornění. Vezměte, prosím, na vědomí, že tyto změny mohou mít vliv na dostupnost služby.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.