Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 30 minutami, andy napsal:

Pokud někdo ztratí na cihle předplatné, stačí nechat cihlu zapnutou na placeném programu (třeba Nova) asi 1 hod, naskočí.

andy

Tohle jsem už zkoušela a nejde to, mimochodem programy jdou normálně. Nejde Videotéka a Archiv, tam se objevuje "PŘEDPLATIT" a na UPC hlásí že mají nějaké výpadky.

Odesláno

Na infolince je nyní správa že pokud vám zpětné zhlédnutí stále nefunguje Tak máte setobox na chvíli odpojit od elektrického napájení.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zpětné shlédnutí funguje pořád, bez problému. Na UPC řekli, že je problém ve Videotéce a Zpětným shl. o archivu nic. Každému nejde něco jiného.

Odesláno

Nezmizely nekomu z vas nekdy loga programu v EPG? Ja tam mam ted jen textove nazvy, coz je na pytel. Diky.

Odesláno

Dobrý podvečer, asi mají nějaký "trabl" dnes :(, od rána po zapnutí cihly nejdou přepínat programy, zůstává šedivý pruh v dolní části obrazovky. Ani ráno po restartu cihla neožila, teď podvečer totéž. Ale jde vypnout a zapnout, ale nahrává se mi pořad... 

Upraveno uživatelem marmira

  • Internet 150
  • -
  • TV Komplet
  • HD DVR Mediabox, modem (odkoupený)
  • Praha
Odesláno
před 40 minutami, marmira napsal:

Dobrý podvečer, asi mají nějaký "trabl" dnes :(, od rána po zapnutí cihly nejdou přepínat programy, zůstává šedivý pruh v dolní části obrazovky. Ani ráno po restartu cihla neožila, teď podvečer totéž. Ale jde vypnout a zapnout, ale nahrává se mi pořad... 

Tak ok, už se to po restartu probralo.... :)

 

  • Internet 150
  • -
  • TV Komplet
  • HD DVR Mediabox, modem (odkoupený)
  • Praha
Odesláno

Zdravím, chci se zeptat jestli už někomu funguje Videotéka a archiv? Já tam mám stále "PŘEDPLATIT".

Odesláno

Mně funguje

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno

Já čučím už x hodin bez problémů :) zpětné shlédnutí i my prime.

před 2 hodinami, sarmen10 napsal:

Zdravím, chci se zeptat jestli už někomu funguje Videotéka a archiv? Já tam mám stále "PŘEDPLATIT".

Vytáhněte ze zásuvky a zapojte. Pak by mělo fungovat.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Vypnuto,  vytaženo ze zásuvky a ..... PŘEDPLATIT pořád!!! Tak já nevím.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.