Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Napíšout ti: "Zkoušel jste to vypnout a zapnout?" :lol::lol::lol:

Odesláno

Pro jistotu jsem tam napsal, že jsem to už vypnul a zapnul :lol::lol::lol:

Odesláno

Tak ho zkus vyresetovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Tak ho zkus vyresetovat.

To už mám taky za sebou a reset 2x týdně nepovažuju za řešení, to mi je pak celej DVR k ničemu, páč to vždycky všecho smaže :?

Odesláno

Další poznatky(pro ty,kteří to ještě nezjistili).Při časovém(z Guide) nahrávání zamčených programů je pak problém s přehráváním.Hned po začátku se přehráv. vypne a chce znova heslo a dále se to všelijak mrví.V hlavním menu/nastavení je někde posun času před nahrávkou nastaven na 15s.To zn.,že program v Guide byl při zadávání odemčen až za těch 15s a z toho ty problémy. Dal jsem posun času na žádný a je to OK.Dále nerozumím v Menu/nastavení/Rodičov.komtr/Uzamčené programy.Je tam seznam všech progr. a ten který chci uzamknout odfajfknu OKejem a vypíše se vlevo."P"programů se to netýká,ty jsou stále uzamčené softwerově.Problém je,že když toto okno opustím,tak po vrácení se tam,-žáden seznam zamčených už není (musím znova fajfkovat).Máte to také tak?

Odesláno
Tak ho zkus vyresetovat.

To už mám taky za sebou a reset 2x týdně nepovažuju za řešení, to mi je pak celej DVR k ničemu, páč to vždycky všecho smaže :?

A jak ho resetujete, že se vše smaže?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Možná je to i v manuálu, kterej mi přijde, že z půlky neplatí, ale já jsem se to dozvěděl od technika odtud z fora: STB vypnete vypínačem vzadu. Na předním panelu stisknete a podržíte všechna 3 tlačítka (- , + , O) a následně zapnete vypínač vzadu. Tlačítka držte do naskočení úvodní obrazovky (pár vteřin)

Ale opravdu to smaže i komplet HDD s nahrávkama, nastavení wifi a všechno co bylo ručně přenastaveno!

Odesláno

Cinemax HD fungují vám titulky ??Samozřejmě je mám puštěný, ale vůbec nenaskočí. Nějaký zajímavý problém protože na Kaon 700 normálně naskočí.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

No tvl NENE :lol::lol::lol:

Odpověď z technické podpory:

Prosím vyzkoušejte provést tovární nastavení zařízení:

 

1. Stiskněte MENU

2. Zvolte NASTAVENÍ

3. V nové tabulce zvolte DALŠÍ NASTAVENÍ a potvrďte OK

4. Vyberte položku HORIZON MEDIABOX a opět OK

5. Nyní vyberte TOVÁRNÍ NASTAVENÍ a opět OK

6. Zadejte PIN code (buď 1 2 3 4, nebo 0 0 0 0) a zvolte POTVRDIT a OK

7. Nyní dvakrát potvrďte OK tlačítkem ANO a spustí se tovární nastavení televizní části

 

Dále pak proveďte prvotní nastavení zařízení (volba jazyka, odsouhlasení podmínek, apod.)

 

Pokud se budou problémy projevovat dále, domluvíme návštěvu servisního technika. Děkujeme za prověření.

 

S přáním hezkého dne

Odesláno

Zásuvky Ethernet na HRZ jsou 2. Z jedné mám připojen PC.Asi blbá otázka:tu druhou připojit k TV má nějaký smysl?

Zazněl tu dotaz ohledně titulků na Cinema HD.Pustil jsem nahraný film (byl anglicky) a titulky také nebyly.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.