Přejít na obsah

Technicolor TC 7200 zkušenosti


Návštěvník ThomasM

Doporučené příspěvky

  • po měsících...
Návštěvník ondra1811

Dobrý den, v poslední době mám problém s odhlašováním z webové administrace modemu. Zkoušel jsem i tovární nastavení a nepomohlo.Při stisku tlačítka odhlášení mi chrome hlásí, že tento web není dostupný.Někdy hlásí samou hlášku i při přecházení v různých sekcích modemu.Zkoušeno na více zařízeních. Jsem jediný, nebo má tyto problémy ještě někdo z vás? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník

Je běžné u tohoto modemu, že má tak časté údržbové restarty? Ve špičce (večer) a někdy i 3x (s odstupem 1-2 hodin) téměř každý den. Pokažde je v logu, ze obdržel odpověd na žádost o maintenance. Celkem mě to už začíná štvát, protože je to vždy v nejnevhodnější dobu.

Je do normalní vlastnost tohoto modemu, nebo mám zmetek co odchází a potřebuje častý restarty a měl bych začit otravovat upc se žádostí o výměnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník warman

Me se maintenance taky ukazovala. Vyměnili mi modem ( v záruce) a technik zkratil kabel a od te doby klid. Bude to nejspíš spatným modemem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Je nějakou dobu nedostupný, takže předpokládám restart (je v jiné místnosti, fyzicky na něj nevidím).

Ale už mám objednaného technika tak uvidíme jak to dopadne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník jobro

Nekontroluji verzi softwaru, ale mám nyní stejnou (STD6.02.41). S největší pravděpodobností UPC posílá do modemu nové verze, nebo opravy. Právě to považuji (za pravděpodobné), že se mi v posledních třech měsících pravidelně stávalo, že "zmizela" síť WiFi.

Z technické podpory jsem byl opakovaně informován o nutnosti návratu do továrního nastavení. Potom se vše rozběhlo.

Samozřejmě pokaždé byla nutná obnova uživatelských nastavení...

Vedl jsem s podporou UPC delší korespondenci. Padaly různé rady:

1. omylem zmáčknuté tlačítko WPS na boku modemu - nelze, tlačítko je utopené v bočnici, ani náhodu nejde stlačit omylem.

2. vypnutá síť WiFi v administraci modemu - nikdy ji nikdo omylem nevypnul, to bych musel mít doma špióna.

3. změna kanálu - okolí není zamořeno cizími sítěmi, ale i tak si dělám sken a ručně nastavím kanál v prázdném místě pásma

4. n-krát opakovaná výzva k tvrdému resetu (toto mají v odpovědi způsobem - copy+paste)

 

Po instalaci modemu v prosinci 2015 jsem se registroval na "Moje UPC" a aktivoval síť Wi-Free. Tu mi zapli až po šesti měsících užívání. A tím okamžikem začaly výpadky vysílání mé domácí WiFi sítě. Je to jen shoda náhod? Stávalo se, že Wi-Free běžela (tj. vysílala), ale domácí ne. Ale ani na Wi-Free se nešlo přihlásit (z cizího zařízení).

Deaktivoval jsem Wi-Free (u koupeného modemu to lze). Ale zatím Wi-Free běží. Nevím jaký interval UPC potřebuje k tomu, aby to deaktivovali.

Nezbývá než čekat na další výpadek WiFi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

asi po 4 letech ,mě začalo zlobit resetovací tlačítko občas už nefunguje . Máte někdo zkušenosti s výměnou toho tlačítka ?Modem je koupený od UPC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...