Návštěvník YABAKA Odesláno 28. března 2016 Sdílet Odesláno 28. března 2016 Můžeš se kdekoliv připojit na síť UPC, kde je k dispozici Wi-free. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ondra1811 Odesláno 26. července 2016 Sdílet Odesláno 26. července 2016 Dobrý den, v poslední době mám problém s odhlašováním z webové administrace modemu. Zkoušel jsem i tovární nastavení a nepomohlo.Při stisku tlačítka odhlášení mi chrome hlásí, že tento web není dostupný.Někdy hlásí samou hlášku i při přecházení v různých sekcích modemu.Zkoušeno na více zařízeních. Jsem jediný, nebo má tyto problémy ještě někdo z vás? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 5. srpna 2016 Sdílet Odesláno 5. srpna 2016 Je běžné u tohoto modemu, že má tak časté údržbové restarty? Ve špičce (večer) a někdy i 3x (s odstupem 1-2 hodin) téměř každý den. Pokažde je v logu, ze obdržel odpověd na žádost o maintenance. Celkem mě to už začíná štvát, protože je to vždy v nejnevhodnější dobu. Je do normalní vlastnost tohoto modemu, nebo mám zmetek co odchází a potřebuje častý restarty a měl bych začit otravovat upc se žádostí o výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 5. srpna 2016 Sdílet Odesláno 5. srpna 2016 k žádnejm samovolnejm restartům docházet nemůže, takže reklamace Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 6. srpna 2016 Sdílet Odesláno 6. srpna 2016 A skutecne se restartuje, nebo ma jen problem se signalem a znovu nabiha ? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 6. srpna 2016 Sdílet Odesláno 6. srpna 2016 Me se maintenance taky ukazovala. Vyměnili mi modem ( v záruce) a technik zkratil kabel a od te doby klid. Bude to nejspíš spatným modemem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 8. srpna 2016 Sdílet Odesláno 8. srpna 2016 Je nějakou dobu nedostupný, takže předpokládám restart (je v jiné místnosti, fyzicky na něj nevidím). Ale už mám objednaného technika tak uvidíme jak to dopadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 18. srpna 2016 Sdílet Odesláno 18. srpna 2016 Informace o softwaru CM Shoda se standardy DOCSIS 3.0 Verze softwaru STD6.02.41 Verze hardwaru 1.0 nová verze softwaru Citovat Premium - -, Základní, Family, Sport, Cinema Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník jobro Odesláno 20. srpna 2016 Sdílet Odesláno 20. srpna 2016 Nekontroluji verzi softwaru, ale mám nyní stejnou (STD6.02.41). S největší pravděpodobností UPC posílá do modemu nové verze, nebo opravy. Právě to považuji (za pravděpodobné), že se mi v posledních třech měsících pravidelně stávalo, že "zmizela" síť WiFi. Z technické podpory jsem byl opakovaně informován o nutnosti návratu do továrního nastavení. Potom se vše rozběhlo. Samozřejmě pokaždé byla nutná obnova uživatelských nastavení... Vedl jsem s podporou UPC delší korespondenci. Padaly různé rady: 1. omylem zmáčknuté tlačítko WPS na boku modemu - nelze, tlačítko je utopené v bočnici, ani náhodu nejde stlačit omylem. 2. vypnutá síť WiFi v administraci modemu - nikdy ji nikdo omylem nevypnul, to bych musel mít doma špióna. 3. změna kanálu - okolí není zamořeno cizími sítěmi, ale i tak si dělám sken a ručně nastavím kanál v prázdném místě pásma 4. n-krát opakovaná výzva k tvrdému resetu (toto mají v odpovědi způsobem - copy+paste) Po instalaci modemu v prosinci 2015 jsem se registroval na "Moje UPC" a aktivoval síť Wi-Free. Tu mi zapli až po šesti měsících užívání. A tím okamžikem začaly výpadky vysílání mé domácí WiFi sítě. Je to jen shoda náhod? Stávalo se, že Wi-Free běžela (tj. vysílala), ale domácí ne. Ale ani na Wi-Free se nešlo přihlásit (z cizího zařízení). Deaktivoval jsem Wi-Free (u koupeného modemu to lze). Ale zatím Wi-Free běží. Nevím jaký interval UPC potřebuje k tomu, aby to deaktivovali. Nezbývá než čekat na další výpadek WiFi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 24. září 2016 Sdílet Odesláno 24. září 2016 asi po 4 letech ,mě začalo zlobit resetovací tlačítko občas už nefunguje . Máte někdo zkušenosti s výměnou toho tlačítka ?Modem je koupený od UPC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.