Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak mám dojem, že už zase vesele kostičkujeme. Že by soudruzi z UPC někde udělali chybu?

Odesláno

Nejspíš se poněkud unáhlili s tím oznámením, že chy ba byla opravena.

Odesláno

Mám problém s MUXEM kde je Markíza, JoJ a další, úroveň signálu mám 99% ale kvalitu pouze 20% obraz kostičkuje jak blázen, občas vypadne úplně, kabel coaxial mám již třetí a stále stejný problém. Zajímavé je že když příjdu k TV a dám ruku na koaxial signál resp. gvalita signálu je najednou až 85%, ale ihned jak ruku od kabelu oddělám zase padne dolů až se třeba stratí obraz úplně, stejně mi kolísá signál i u CS FILM jinak je vše celkem ok. Co s tím?

Odesláno

Tipl bych to na ruseni Ufonem (rusi muxy na 418 a 426 MHz), zkus zkotrolovat privodni kabely a konektory.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dík za tip, ale vše jsem zkontroloval a jak jsem říkal, koax od zásuvky jsem koupil již třetí. A stále stejné. Jde jen o mux se Slováky a ten kde je CSFilm

Odesláno

Pokud jsou to muxy na 418 a 426 MHz, tak je to temer jiste rusenim, muzes si udelat maly testik, viz zde:

kb.php?a=10

Zrejme nezbude nez si objednat navstevu technika UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

A technik s tím vyfoukne co? :-D

Odesláno

Technik pocitam ze opet vymeni kabel, aby nasledne zjistil, ze se nic nezmenilo. :scratch:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mám asi tak mesic problém s HD kanálama Discovery HD. Prima HD . Kostičkuje a zadrhává , tv samsung síla signálu je stále stejna 78% . Chybovost 0% . Kabel stejný nikdo s ním ani nehnul, zkousel jsem koncovky a vse v pořádku. Z duvodu, ze nemám stb od UPC mi onehda rekli, ze je to muj problém, poradí někdo jak na ně? Nechce se mi platit výjezd technika aby mi rekl, ze s tv mi nic neudělá a ze je signál v pořádku! Dekuji :cheers: lokalita Plzeň

Odesláno

Lokalita Melnik:Discovery HD taky kostky....Snad se to zlepsi. Kabely ok, tak nevim....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.