Přejít na obsah

Postupně přibývající kostičkování obrazu


Návštěvník honajz

Doporučené příspěvky

Já ustupuji. Jestli je tu přínosnější člověk, který je názorově zabržděný před asi 30-ti lety a mele tady kraviny a dělá ze sebe supermana - na to já nemám nervy. Tak si to tu s ním užijte. (moudřejší ustoupí)

Pokud někdo bude něco chtít, najde mě na TVFreaku.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku
Výpadky několika programů (když navíc ty v HD jsou alernativně dostupné v SD) nepovažuji za žádnou tragédii. Ostatně když se mně rozbije televizor, tak ho taky nikdo neopraví o víkendu a nezřídka čekám na opravu zákonných 30 dní, což je oproti pár dnům u UPC podstatně horší.

Oprava: Problém s kostičkováním byl i v SD, takže alternativa ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku
Dobrý den,

o tomto víkendu jsme skutečně zaznamenali technické problémy, které zapříčinily kostičkování některých programů. Na odstranění jsme intenzivně pracovali a aktuálně by již mělo být vše v pořádku.

Za sníženou kvalitu obrazu o tomto víkendu se Vám velmi omlouváme.

V případě, že se závada stále vyskytuje, zavolejte nám na číslo 241 005 100, kde přes volbu 2 budete spojeni s technickou podporou.

Honza K., UPC Facebook tým

 

Máte odvahu se zde zaregistrovat a občas odpovědět na naše výkřiky?

Pokud se to nepovede nevadí, i tak díky za toto vysvětlení a omluvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Opravdu máš velké štěstí. Ani se tomu často nechce věřit. stejně jako tomuto tvrzení.

Přes víkend samozřejmě UPC také pracuje, ... Zrovna nedávno u nás v ulici v neděli odstraňovali nějaké rušení zpětného kanálu.

Já jsem UPC technika snad vživotě neviděl.

Jednou jsem sice s jedním telefonicky a emailem komunikoval, ale nikdy jsem ho neviděl. Zatím jsem se fyzicky setkal jen s pracovníky najatých firem.

Takže ještě jednou gratuluji, určitě máš velké štěstí, když k tobě do ulice přijede technik UPC odstraňovat v neděli rušení zpětného kanálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník son
Nakup zesilovace je individualni zalezitost a rozhodne neni samospasitelne reseni,

nejprve doporuciji dukladne zkontrolovat kabely a ujistit se ze neni problem nekde v nich.

Teprve pote si vyberte nejaky vhodny zesilovac, nejlepe ten ktery umoznuje regulaci zesileni, jinak hrozi ze signal "prepalite",

ja treba zacinam uvazovat nad nakupem zesilovace Alcad Al-133, ma regulaci zesileni i naklonu a neblokuje zpetny kanal pro internet, takze je mozne ho umistit na zacatek vedeni jeste pred zasuvku UPC, kde je vstupni signal nejsilnejsi.

Já bych použil tento:http://www.dipolnet.cz/sirokopasmovy_zesilovac_se_zpetnym_kanalem_terra_as-038r65_R82040.htm

zde názorné použití:http://newsletter.dipolnet.cz/dipol_tydenni_prehled_-_tv_a_sat_tv_cctv_wlan_inf_dipo_2011_39.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno
Opravdu máš velké štěstí. Ani se tomu často nechce věřit. stejně jako tomuto tvrzení.
Přes víkend samozřejmě UPC také pracuje, ... Zrovna nedávno u nás v ulici v neděli odstraňovali nějaké rušení zpětného kanálu.

Já jsem UPC technika snad vživotě neviděl.

Jednou jsem sice s jedním telefonicky a emailem komunikoval, ale nikdy jsem ho neviděl. Zatím jsem se fyzicky setkal jen s pracovníky najatých firem.

Takže ještě jednou gratuluji, určitě máš velké štěstí, když k tobě do ulice přijede technik UPC odstraňovat v neděli rušení zpětného kanálu.

Je celkem jedno, jestli je to technik UPC nebo technik nějaké firmy, která pro UPC zajišťuje servis. Prostě tam odstraňoval závadu, což se mu povedlo a tím to skončilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník son
Já ustupuji. Jestli je tu přínosnější člověk, který je názorově zabržděný před asi 30-ti lety a mele tady kraviny a dělá ze sebe supermana - na to já nemám nervy. Tak si to tu s ním užijte. (moudřejší ustoupí)

Pokud někdo bude něco chtít, najde mě na TVFreaku.

To je škoda p.Mašku,pro tohle fórum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na UPC jsem v neděli psala přes webový formulář, před chvílí dorazila odpověď:

Dobrý den, velice se omlouváme za potíže s digitálním příjmem ve Vámi uváděné době. Jednalo so o hromadný výpadek, který již byl vyřešen.

 

Fajn, že se omluvili, ale škoda, že během těch cca 3 dnů, kdy to blblo, se na oficiálním webu upc žádné info o výpadku neobjevilo.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul, modem Cisco 3208
  • Ostrava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...