Přejít na obsah

Postupně přibývající kostičkování obrazu


Návštěvník honajz

Doporučené příspěvky

Návštěvník

No, delší dobu sleduju tuto diskusi.

 

Od loňského prosince máme zřízenou službu od UPC, jak internet, tak kabelovou televizi.

Taky v poslední době dochází ke kostičkování obrazu na některých kanálech.

Rozvody mám udělané úplně nové, kabelem, který mi dodal technik od UPC. Síla signálu od 66% do 98%, kvalita signálu 100 %.

Rozvody udělané pro 2 televize. Při kostičkování nedochází ke ztrátě signálu, navíc je nepravidelné a u víc kanálů. Dle informace od technika by při této úrovni signálu meměly být žádné problémy. Podle četnosti tohoto problému bych opravdu neobviňoval tolik lidí, že mají špatně udělané rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Kdyby byla chyba u mně (špatná kabeláž), tak by mně to kostičkovalo/nejelo pořád. Ale ten problém se vyskytuje jen někdy, i když přiznávám, že stále častěji. A hlavně, na stejných kabelech/rozvodech mám ty televize napojené 6 let a kostičkování jsem nikdy neměl. A on se kabel, jen tak nepokazí. Obzvlášť když není žádným způsobem fyzicky namáhán.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
No, delší dobu sleduju tuto diskusi.

 

Od loňského prosince máme zřízenou službu od UPC, jak internet, tak kabelovou televizi.

Taky v poslední době dochází ke kostičkování obrazu na některých kanálech.

Rozvody mám udělané úplně nové, kabelem, který mi dodal technik od UPC. Síla signálu od 66% do 98%, kvalita signálu 100 %.

Rozvody udělané pro 2 televize. Při kostičkování nedochází ke ztrátě signálu, navíc je nepravidelné a u víc kanálů. Dle informace od technika by při této úrovni signálu meměly být žádné problémy. Podle četnosti tohoto problému bych opravdu neobviňoval tolik lidí, že mají špatně udělané rozvody.

Tak přesně pod tento názor se můžu podepsat. Úplně stejné zkušenosti naprosto ve všem. Tady nelze polemizovat o tom, zda je příčina vzniku problému u zákazníka, či poskytovatele služby. Nehodlám spekulovat o důvodech, proč tomu tak je, ale na čí straně je příčina problému nekvalitního signálu je zřejmé, a že poskytovatel služby na odstranění problému kašle, je zřejmé rovněž... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Já nevím, ale pokud jsou kabely v pořádku, není problém na straně UPC tak jak může dojít k jakémukoliv i krátkodobému výpadku ? Poprosil bych admina, ať mi to zkusí vysvětlit. Pro mně jako pro laika je naprosto jasné, že pokud mám nataženy úplně nové rozvody, které technik jenom propojil, změřil signál u zásuvky a řekl, že je signál naprosto dostačující, že chyba bude asi někde jinde. Kabely mám zasekané ve zdi, certifikované zásuvky, ze kterých to technik měřil a zkonstatoval, že k žádnému útlumu nedochází. Včera obraz nekostičkoval ani na jednom kanále, který jsem sledoval. Bral bych, kdyby pánové z UPC přiznali svou chybu a nemátli zákazníky, kteří jsou potom oprávněně rozladění. Nikdo nejsme neomylní, ale ne každý si to dokáže přiznat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Budulman

Měl jsem dost podobnou zkušenost sice s internetem, ale přístup ze strany UPC naprosto stejný.

Krom kostičkování, které bylo nakonec globální a přiznáno cca 2 týdny zpět, jsem po odstranění problému cca 2 dny na to málem zešílel z internetu.

Problém jsem nahlásil, kde jsem popsal vše, co jsem vyzkoušel, včetně toho, že jsem připojil UPC modem přímo na kabel a hned za něj PC bez routeru a nic nepomohlo.

Jako první odpověď jsem dostal hned, že je problém u mě, jako by nikdo ani nečetl, co jsem všechno zkoušel...

Když jsem se nenechal, tak mi najednou nasadili monitoring a ejhle... vidíme ztráty... ovšem... zase "zkuste dotáhnout kabely", kde jsem psal už předtím, že kabely jsou dotažené a originální od UPC technika...

Následně se cca den a půl na to vše "opravilo samo" a najednou všechny výpadky zmizely a vše doteď jede bez problémů, jako tomu bylo i před tím :)

A nic jsem doma nedělal, neopravoval, na nic nešahal :shock:

Toť moje zkušenost ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Televize šíleně kostičkuje, zasekává se a objevuje se „Není signál“, zkoušel jsem vyměnit kabely a všechno možné, pořád nic...nekoukatelné...pak jsem přišel na to, že když mám zapojený i internet a je používaný, televize kostičkuje, pokud ho ale vypnu, obraz je v pořádku a vše funguje. Nějaká rada co s tím? A myslím, že vypínat internet kvůli obrazu na tv je blbost, žejo... (internet i tv od UPC samozřejmě).

Díky za rekce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zalezi jak to mas zapojene, internet a TV musi byt v zasuvce UPC kazdy zapojeny zvlast do sve zdirky,

pokud to tak neni, tak muze nastat problem s prijimem, protoze zpetny kanal internetu muze rusit digitalni TV, coz je prave v zasuvce ve zdirce pro TV odfiltrovane.

Pripadne se v minulosti nekdy davali na kabel k TV fitry, ktere zpetny kanal odfitrovali.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...