Přejít na obsah

Co vám na UPC vadí? Co a jak byste zlepšili?


Jack_6428

Doporučené příspěvky

Návštěvník Korwin

Ad UPC telefon - k cemu mi je telefon za korunu k volani na klientskou linku, kdyz zjistim vypadek sluzeb po prichodu domu z prace a to uz tam vetsinou nikdo neni? K cemu volani za nizkou cenu, kdyz 99% hovoru uskutecnim behem dne, kdy jsem mimo tento telefon?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník son
Ad UPC telefon - k cemu mi je telefon za korunu k volani na klientskou linku, kdyz zjistim vypadek sluzeb po prichodu domu z prace a to uz tam vetsinou nikdo neni? K cemu volani za nizkou cenu, kdyz 99% hovoru uskutecnim behem dne, kdy jsem mimo tento telefon?

Přeložím tento příspěvek,aby tomu rozuměl i méněchápavý jedinec Elnc :D .Nickovi Korwin vadí,že zákaznická linka klientského centra nefunguje 24h denně. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Nevím jak je to dnes, dřív i když bylo "po pracovní době", tak tam byl záznamník, který někdo jako "službu konající technik" kontroloval a byl schopen problém podle závažnosti řešit. Možná by to mohl lépe popsat třeba Marek-26.

Jinak naprosto souhlasím, že i tato služba by se mohla zlepšit. Aspoň zpětnou vazbou, ano o problému víme a řešíme. Předpokládaný konec výpadku ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník frelo
Ad UPC telefon - k cemu mi je telefon za korunu k volani na klientskou linku, kdyz zjistim vypadek sluzeb po prichodu domu z prace a to uz tam vetsinou nikdo neni? K cemu volani za nizkou cenu, kdyz 99% hovoru uskutecnim behem dne, kdy jsem mimo tento telefon?

Přeložím tento příspěvek,aby tomu rozuměl i méněchápavý jedinec Elnc :D .Nickovi Korwin vadí,že zákaznická linka klientského centra nefunguje 24h denně. :D

presne a pracovnik upc ELC nechape ze pri vypadku mu nepojede ten upc telefon

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

Záleží na tom, o jaký výpadek se jedná. A navíc na klientském centru se nemusí nutně řešit jenom výpadky, takže telefon za korunu prostě smysl má a pro koho ne, tak ať potom nebrečí, že tam volá z mobilu za nehorázné sazby, co mu jeho mobilní operátor účtuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník PinkPanther
PinkPanther - co potom ještě u UPC děláš, s těmi všemy problémy bych byl u někoho jiného

 

Však už se na tom pracuje :lol:

Upraveno uživatelem PinkPanther
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník PinkPanther
Máš mít telefon od UPC za 1Kč měsíčně a volání na zákaznickou linku je zdarma. A omezování rychlosti na portech, to je vážně dobrá legrace, skoro bych to viděl na Rady ptáka Hulána :D

 

On při výpadku většinou nejede ani ten telefon... dobrá rada nad zlato :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník PinkPanther
http://www.novinky.cz/ekonomika/273182-upc-v-tichosti-zdrazilo-pronajem-modemu-hrozi-mu-pokuta-10-milionu.html :bom:

 

Budu doplňovat:

 

 

-- písemný kontakt pouze přes webový formulář - jaký písemný kontak bys chtěl?

Co třeba úplně obyčejný funkční e-mail?

 

-- nelze získat přímý kontakt na jakoukoli zodpovědnou osobu - - koho myslíš zodpovědnou osobou? Technického ředitele? Technika co má na starosti sítě / hlavní stanice? Finančního ředitele? Obchodního ředitele?

Někoho, kdo je za ten bordel zodpovědný. Operátor infolinky je pouze filtr obtížných platících zákazníků :)

 

-- operátoři na infolince nemají dostatečnou kvalifikaci k řešení technických problémů - nemohu posoudit, zatím všechny moje problémy byli schopni odstranit nebo mi poradit jak je odstranit

Může být. Ne každý má stejné zkušenosti.

 

-- placená linka pro hlášení závad, platba za čekání na spojení s operátorem Představoval jsi si zelenou linku? většina operátorů má volání na zákaznickou linku ve své síti zdarma - stejně tak to má i UPC

Většina operátorů má zelenou linku. Nechápu, proč mám platit za půlhodinové hraní znělky do sluchátka.

 

-- na infolince se nikdo dlouhou dobu nehlásí, impulsy vesele naskakují - pokud jsem volal na zákaznickou linku, tak mi to hlásilo kolikátý jsem v pořadí

Mě taky. Klidně i pětadvacet minut :)

 

-- opakované ověřování osobních údajů a čísla smlouvy při kontaktu se zákaznickým centrem -a jak by jsi si to představoval? Prosím vás to jsem zase já co jsem Vám včera volal a že jsem mluvil s někým jiným, to je jedno

Stačí jméno, lokalita a popis závady. Ostatní je zbytečná buzerace.

 

-- preferování pouze nových zákazníků, pohrdání a arogance k dlouhodobým klientům - ano máš pravdu, ale to je problém všech TELCO operátorů

Pokud je to běžná praxe všech operátorů, je asi někde něco špatně.

 

-- nedostatečné informování zákazníků - asi mám štěstí, občas mi chodí emailem i poštou informace

Mě bohužel ne. Zato jsou velmi aktivní v obtěžování "výhodnými" nabídkami.

 

-- podivné praktiky při ukončování smlouvy a způsob vracení pronajatých zařízení - pokud někdo po ukončení smlouvy nevrátí zařízení a pak na něj příjde "exekutor" tak to je opravdu podivná praktika ukončování smluv

Doporučuji si vyhledat konkrétní zkušenosti zákazníků UPC.

 

-- předávání osobních údajů (tel. číslo) dalším subjektům bez souhlasu zákazníka - nesetkal jsem se s tím, ale mohou to mít na svědomí obchodní zástupci, pracující pro několik firem najednou(to ovšem UPC neomlouvá - měli by si to ohlídat)

Na svědomí to má v první řadě UPC. Bez souhlasu nemají právo nikomu poskytovat soukromé údaje klientů.

 

-- nepořádek v platbách a adresách zákazníků - nesetkal jsem se s tím

Šťastný člověče :)

 

-- omezování rychlosti na určitých portech - opět jsem se s tim nesetkal

Viz výše.

 

-- nízká rychlost uploadu - dána technologií DOCIS

Snad DOCSIS, ne? :wink: To ovšem běžného zákazníka naprosto nezajímá.

 

-- relativně vysoké ceny - budeme nespokojení, i když to budou dávat za 1/2 současné ceny, a budou se objevovat návody jak dostat slevu. Pokud se podívám na nabídku ve svém okolí, tak je nabídka UPC na cena/služba dobrá

To je subjektivní dojem :)

 

-- poměrně časté výpadky internetu, neochota řešit nefunkční službu přiměřenou finanční kompenzací - co je častý výpadek služby? co je přiměřená finanční kompenzace? kdo určí, že chyba je na straně UPC a nezpůsobuje si ji zákazník sám aby dostal "přiměřenou" slevu

Chtěl bych vidět zákazníka, který úmyslně způsobí závadu, aby po měsíc trvajících tahanicích s UPC získal slevu 8,- Kč :D:D:D (vlastní zkušenost s reklamací výpadků netu)

 

Upraveno uživatelem PinkPanther
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník PinkPanther
".....-- placená linka pro hlášení závad, platba za čekání na spojení s operátorem Představoval jsi si zelenou linku? většina operátorů má volání na zákaznickou linku ve své síti zdarma - stejně tak to má i UPC....."

Ktery jiny operator? Kdyz volam na O2, tak volam pres 0800. To musi mit snad clovek doma telefon od vsech operatoru, kteri existuji? Ano, predstavoval bych si zelenou linku.

 

Napsal jsi to za mě, dík :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...