May 10, 201213 yr Nebetyčný zmatek, vypadá to, že tam nikdo neví, co dělají druzí. Malý příklad: Přišel mi od UPC e-mail ve kterém bylo použito nejspíše špatné kódování písma, takže byl téměř nečitelný. Dalo se z něj pouze comýšlet, že se týká pevné IP adresy, kterou si platím. Napsal jsem dotaz KC s žádostí o opětovné zaslání e-mailu v čitelné podobě a dostal jsem odpověď, že žádný e-mail mi UPC neposílalo a že mou IP adresu mají evidovanou a neplánují s ní žádné změny. A ejhle: před několika dny jsem zaregistroval, že se má IP adresa změnila. P.S. V dalším dopise jsem jim poslal kopii toho nečitelného e-mailu a na ten už raději nereagovali vůbec. Z tohoto důvodu si myslím, že na UPC se nedá změnit nic, protože jakákoliv změna i k lepšímu bude vždy vykompenzována mnohonásobně větším zhoršením někde jinde.
May 11, 201213 yr 1. komunikace na telefon = špatná, drahá2. odborná rada - máte špatnou kabeláž=nepomůže to s problémem-ohraná písnička 3. nový setobox s vadným DO-jak to mohou distribuovat zákazníkům, když je tento problém znám 4. setobox KAON = mizerný přístroj 5. dotazníková komunikace = nedostatečná 6. vyřízení poždavků = nedostatečné 7. celková nespokojenost s přístupem k zákazníkovi Nejsnažší cesta je zrušení služby a budeš spokojen.
May 11, 201213 yr 1. komunikace na telefon = špatná, drahá2. odborná rada - máte špatnou kabeláž=nepomůže to s problémem-ohraná písnička 3. nový setobox s vadným DO-jak to mohou distribuovat zákazníkům, když je tento problém znám 4. setobox KAON = mizerný přístroj 5. dotazníková komunikace = nedostatečná 6. vyřízení poždavků = nedostatečné 7. celková nespokojenost s přístupem k zákazníkovi To máš pravdu dostal jsem setobox přesně dalkový ovladač kaput.Baterie vydrželi přesně 2 dny.Ještě ten Kaon má poškrabaný horní kryt.
June 18, 201213 yr 1. špatná komunikace 2. nepřizpůsobitelnost balíčků 3. neodborní 4. neochotní k dlouhodobým zákazníkům
July 1, 201213 yr Už jsem své výtky vůči UPC psal, ale dnešek mne opět dostal. A vede "KOMUNIKACE". Taky jste dostali email z klientského centra "Nenechte si ujít programové tipy a soutěže od UPC!"? Mimo jiné obsahuje: "Soutěž UPC - POSLEDNÍ ŠANCE! Soutěž končí 30. 6. 2012 ve 23:59 hod! Stále máte ještě šanci vyhrát!" "Bavte se s UPC! Přijďte v sobotu 30.6. na Ladronku v Praze 6! Těšit se můžete na ......" No a teď to nejlepší. UPC ví že bydlím v Sokolově a do Prahy to nějakou hodinu trvá (a to bych prý měl zabalit i děti, aby se mohly projet na šlapacích kárách). Takže mi ten email do schránky na domovském serveru "karneval.cz" přišel v neděli 1. července v 5:57. Skvělý servis, že? Kdy jste email dostali vy?
July 1, 201213 yr Jaku: To jsou akce jen pro cajzly...(Pražáky), a co ostatní, třeba my z Brna? A ten email jsem nedostal.
July 1, 201213 yr To by nestihl žádný pražák, jsou jen dva co by to stihli, ale Chuck Norris ani Radek Hulán na takové akce nemají čas.
July 12, 201213 yr Mně velice vadí "pouze" 3 věci: a) celkově příšerná komunikace se zákazníky a příštup "mrtvého brouka" (pokud člověk sám nehledá, skoro nic se nedozví) b) neinformovanost operátorů (kdykoliv se na něco zeptám, téměř nikdy nedostanu konkrétní odpověď a často si i pletou údaje) g) dlouholetý zákazníci (5 let a více) nemají automaticky slevu stim souhlasim prave duvody proc jsem odesel navic jeste jsem v lokalite castych vypadku site a upc dela dle bodu a 1. špatná komunikace2. nepřizpůsobitelnost balíčků 3. neodborní 4. neochotní k dlouhodobým zákazníkům naprosty souhlas
July 12, 201213 yr A proč by měl mít někdo slevu automaticky? To by pak smysl slev poněkud postrádal smysl a mohl by se rovnou zrušit. Slevu měl navíc nepochybně každý nový zákazník, který uzavíral smlouvu, a to i před těmi X roky. Osobně bych ale celou tu tureckou tržnici zrušil, udělal atraktivní ceník a pro všechny stejný metr.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.