Přejít na obsah

Co vám na UPC vadí? Co a jak byste zlepšili?


Jack_6428

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

prosím o informování veřejnosti o těchto praktikách společnosti UPC Česká republika s.r.o., máte můj souhlas použít tento můj e-mail k uveřejnění v celém obsahu kdekoli.

 

1. Firma UPC Česká republika s.r.o. mi v poslední době účtuje 49 Kč za používání starého bezcenného modemu. S firmou UPC jsem byl dohodlý na ceně na 12 měsíců, UPC dohodu nedodržela a začala mi účtovat vyšší cenu za jejich služby.

 

2. Kvalita televizního signálu je v posledním měsíci velmi špatná. Denně se mi několikrát zasekne obraz i zvuk.

 

3. Rychlost Internetu je proměnlivá, firma nedoržuje dohodnutou rychlost internetu, i když mi účtuje plnou !!! cenu za jejich služby. Měření jsem prováděl na www.rychlost.cz i www.dsl.cz

 

Prosím informujte o nekalých praktikách firmy UPC Česká republika s.r.o. širokou veřejnost.

 

S pozdravem

 

Novák Jiří

Ústí nad Labem

novak.jiri33@centrum.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno
To určitě nemusíš. Upřímně ti přeji, abys jednou přišel na to, co musíš udělat, abys vnímal svět reálně. (A abys to ihned udělal.)

Já ho - narozdíl od některých druhých lidí - reálně vnímám a taky asi proto neprobekávám na fórech, jak mně to či ono nehraje nebo má malou rychlost, výpadky apod. Prostě problémy s poskytovatelem (jsou-li nějaké) řeším přímo s ním a dle těch pravidel hry, na která jsem sám a dobrovolně přistoupil, protože realita je jen a pouze taková, že toto je řešení a ne tady popsat 50 stran se stížnostmi, které z UPC stejně nikdo nečte. Doufám, že už ti došlo jak se věci mají...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník son

Elnc » čtv, 19.7.2012, 17:47

 

Michal Pelikán píše:To určitě nemusíš. Upřímně ti přeji, abys jednou přišel na to, co musíš udělat, abys vnímal svět reálně. (A abys to ihned udělal.)

 

 

Já ho - narozdíl od některých druhých lidí - reálně vnímám a taky asi proto neprobekávám na fórech, jak mně to či ono nehraje nebo má malou rychlost, výpadky apod. Prostě problémy s poskytovatelem (jsou-li nějaké) řeším přímo s ním a dle těch pravidel hry, na která jsem sám a dobrovolně přistoupil, protože realita je jen a pouze taková, že toto je řešení a ne tady popsat 50 stran se stížnostmi, které z UPC stejně nikdo nečte. Doufám, že už ti došlo jak se věci mají...

 

Dobrá rada Elnci-doufám,že se jí nezačnou všichni řídit.To bych pak taky v telefonu slyšet místo...čekejte prosím jste 20-tý v pořadí......čekejte prosím jste 156-tý v pořadí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník PinkPanther

Elnci, z tebe musí mít UPC radost, přesně takové lidi potřebujou. Se vším spokojený, loajální, rád zaplatí, co si řeknou :-D Prostě ideální zákazník :-D

Upraveno uživatelem PinkPanther
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník PinkPanther
Při globálním jistě, ale ne vždy se musí o takový výpadek jednat. Ale to už se tady psalo.

 

A jestli nemáš jednu korunu měsíčně, tak si tuto draze placenou službu pochopitelné neobjednávej, mohlo by tě to zruinovat :D

 

Ty jsi fakt komik :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...