Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Standa: Jaký typ příspěvků by sis představoval pod tímhle nadpisem? - Co vám na UPC vadí? Co a jak byste zlepšili?

 

Že nikomu nic nevadí?

Odesláno

Ano beru takovéto příspěvky, mám asi štěstí, ale většinu z výše uvedených problémů nemám a tudíš je nemusím řešit. To že někdy dojde k výpadku se stává běžně i jinde, a svět se proto nesboří. (moje babička na to říká "jak jste bez toho vašeho internetu vlastně žili před 10 - 15 lety" a má pravdu, šlo to)

 

Ale pokud je někdo takto nespokojený, tak může přeci jít jinam. Tam se třeba bude citit lépe.

 

Pro zajímavost, známá si postavila barák na Praze 9 (Prosek na dohled cca 600m vzduchem), snažili jsme se ji zařídit internet:

- O2 na konci vedení max 2Mbps

- tři nebo čtyři "WIFI" poskytovatelé dušující se připojením skoro kdekoli na Praze 9 po sdělení adresy odmítli připojení

- nakonec jeden poskytovatel našel - připojovací poplatek 2000,- smlouva na 1 rok a po zapojení to chodilo 500 kbps - reklamace - problémy s volným pásmem, nakonec to běhá kolem 15 Mbps (smlouva na max 30 Mbps). Dříve před stěhováním měla UPC a neměla jediný problém, pouze pokud v Letňanech pravidelně při stavbě křižovatky u Teska nepřekopávali kabel a nešla celá oblast, Zkoušela volat na UPC - vzdálenost k síti cca 150 m. Buhužel, asi nepůjde připojit.

 

Prostě je to tak, že někde jsou problémy a někde nejsou. Pokud nejsem spokojen s jedním, můžu být spokojen s druhým. Ale pouze nadávat nemá smysl. Prostě to chce něco udělat k prospěchu svému. Nepomohou reklamace, tak jdu jinam.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Budu doplňovat:

 

 

-- písemný kontakt pouze přes webový formulář - jaký písemný kontak bys chtěl?

-- nelze získat přímý kontakt na jakoukoli zodpovědnou osobu - - koho myslíš zodpovědnou osobou? Technického ředitele? Technika co má na starosti sítě / hlavní stanice? Finančního ředitele? Obchodního ředitele?

-- operátoři na infolince nemají dostatečnou kvalifikaci k řešení technických problémů - nemohu posoudit, zatím všechny moje problémy byli schopni odstranit nebo mi poradit jak je odstranit

-- placená linka pro hlášení závad, platba za čekání na spojení s operátorem Představoval jsi si zelenou linku? většina operátorů má volání na zákaznickou linku ve své síti zdarma - stejně tak to má i UPC

-- na infolince se nikdo dlouhou dobu nehlásí, impulsy vesele naskakují - pokud jsem volal na zákaznickou linku, tak mi to hlásilo kolikátý jsem v pořadí

-- opakované ověřování osobních údajů a čísla smlouvy při kontaktu se zákaznickým centrem -a jak by jsi si to představoval? Prosím vás to jsem zase já co jsem Vám včera volal a že jsem mluvil s někým jiným, to je jedno

-- preferování pouze nových zákazníků, pohrdání a arogance k dlouhodobým klientům - ano máš pravdu, ale to je problém všech TELCO operátorů

-- nedostatečné informování zákazníků - asi mám štěstí, občas mi chodí emailem i poštou informace

-- podivné praktiky při ukončování smlouvy a způsob vracení pronajatých zařízení - pokud někdo po ukončení smlouvy nevrátí zařízení a pak na něj příjde "exekutor" tak to je opravdu podivná praktika ukončování smluv

-- předávání osobních údajů (tel. číslo) dalším subjektům bez souhlasu zákazníka - nesetkal jsem se s tím, ale mohou to mít na svědomí obchodní zástupci, pracující pro několik firem najednou(to ovšem UPC neomlouvá - měli by si to ohlídat)

-- nepořádek v platbách a adresách zákazníků - nesetkal jsem se s tím

-- omezování rychlosti na určitých portech - opět jsem se s tim nesetkal

-- nízká rychlost uploadu - dána technologií DOCIS

-- relativně vysoké ceny - budeme nespokojení, i když to budou dávat za 1/2 současné ceny, a budou se objevovat návody jak dostat slevu. Pokud se podívám na nabídku ve svém okolí, tak je nabídka UPC na cena/služba dobrá

-- poměrně časté výpadky internetu, neochota řešit nefunkční službu přiměřenou finanční kompenzací - co je častý výpadek služby? co je přiměřená finanční kompenzace? kdo určí, že chyba je na straně UPC a nezpůsobuje si ji zákazník sám aby dostal "přiměřenou" slevu

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

".....-- placená linka pro hlášení závad, platba za čekání na spojení s operátorem Představoval jsi si zelenou linku? většina operátorů má volání na zákaznickou linku ve své síti zdarma - stejně tak to má i UPC....."

Ktery jiny operator? Kdyz volam na O2, tak volam pres 0800. To musi mit snad clovek doma telefon od vsech operatoru, kteri existuji? Ano, predstavoval bych si zelenou linku.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

K čemu zelená linka, když klient UPC, využívající telefon (což může za 1Kč snad každý), se dovolá zadarmo? Akorát by tu linku blokovali úchyláci, kteří nemohou UPC vystát a volali by tam, zatímco klient UPC by čekal o to déle na spojení.

A je celkem logické mít telefon od poskytovatele služby, přičemž od dalších operátorů, které nevyužívám, telefon nepotřebuji a neřeším ho.

Odesláno

V dnesni dobe je logicke nemit zadnou pevnou linku, maximalne mobil.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

V dnešní době je právě logické mít pevnou linku, např. nějakého VoIP providera, protože volat za 1,59Kč do mobilních sítí a s tarifikací 1+1 (Odorik) je sakra rozdíl oproti zlodějským cenám u mobilních operátorů.

Telefon od UPC za tu zmiňovanou 1 korunu měsíčně pak nepochybně utáhne i odpůrce pevných linek :-)

Odesláno
Telefon od UPC za tu zmiňovanou 1 korunu měsíčně pak nepochybně utáhne i odpůrce pevných linek

 

cena 1 + 10 za pronajem telefonu cena je bez dph

Odesláno

Ono by to chtělo napsat celé, ne jenom část. Cena 1+10 je za pronájem bezdrátového telefonu, 1+1 za pronájem drátového a 1+0 pokud máš telefon vlastní :wink:

Odesláno

Je krásné jak někteří tady dokolečka vychvalují "pevný" telefon od UPC.

Takový telefon je při kompletním výpadku služeb zcela na nic. Opakovaně se mi stalo, že nešla TV (analog i digital), internet a ejhle ani slavný telefon od UPC.

Takže pak pomůže cizí WiFi nebo mobilní telefon s datovými službami. :)

 

Navíc dávat jako přednost cenu 1,- Kč bez DPH, která platí jen 12 měsíců je nemoudré. Když ji včas nezměníte na Kredit 50 a víc nebo neuhádáte další rok za korunu, tak platíte krásných 222,-

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.