Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

ještě k tomu hbo - kdo by chtěl balíček superfilm, může ho mít na 4 měsíce se slevou 50% :)

btw nejsou wifi modemy pro ED3 internet a nebudou minimálně do konce roku... :roll:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Jak mi řekli na klientském centru, tak píšu, kdyby mi řekli že STB jde vrátit technikovi při výměně modemu, tak mu ho s radostí dám. Ostatně jsem se na tohle konkrétně dotazoval a bylo mi zopakováno, že jedině poslat do Nymburka.

Odesláno

btw nejsou wifi modemy pro ED3 internet a nebudou minimálně do konce roku... :roll:

 

Aha, takže pokud bych chtěl Kombi Komfort+ jaké mám teď možnosti? A jak to bude s možností odkupu modemů? Zatím na stránkách upc nic není...

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno

Klidně ho technikovi strčte do ruky až přijde :) on se o něj přihlásí i sám nejspíše.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Aha, takže pokud bych chtěl Kombi Komfort+ jaké mám teď možnosti? A jak to bude s možností odkupu modemů? Zatím na stránkách upc nic není...

koupit si vlastní router s gigabitovejma portama a 802.11n 300 Mb/s (150/150)...

s odkupem nevim, na co upc čeká, ale když na modemy se bude čekat minimálně 2 měsíce, tak to už o něčem svědčí :evil:

by mě zajímalo, co by dělali, kdyby neměli ani modemy bez wifi :roll:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

No bezva, právě jsem dohovořil se dvěma lidmi od UPC. V záznamníku jsem se nechal přepojit na nové služby, kde jsem dal internetové. A chtěl Kombi Komfort.

Kluk na lince mi tvrdil, že už jde vše odkoupit, včetně ED3 modemu za 1300kč. Těch je prý dost, jen s wifi routerem je problém. A že si není jist, jestli budu muset starý STB posílat do Nymburku. Pak mě tedy přepojil na paní, která to se mnou dokončila a navíc určila přesný příchod technika. 19:30h večer, to mě potěšilo :-)

Ovšem paní mi vymluvila, že se dá modem odkoupit, stále to nejde, musím prostě zatím platit 700kč a čekat, zda se tato možnost neobjeví oficiálně. Pak si zavolat a doplatit ho.

STB prý si technik odnese, v tom problém není. Platit nebudu nic, strhne se to z další platby inkasem. Za starý balíček Plus budu prý ještě platit měsíc, což je výpovědní lhůta, s tím mě nepotěšila.

Takže je to opravdu o tom, že ne všichni mají podrobné info o všech těchto službách a možnostech, proto každý tvrdí něco jiného. No hlavně že už je jich tam dost a makají chudáci i po večerech :lol:

Odesláno

zrovna dneska sem řešil, jestli už se dá odkoupit ca modul přímo od upc, zatim prej ještě ne :cry:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
určila přesný příchod technika. 19:30h večer, to mě potěšilo :-)

 

Teda nevím, jak to funguje u Vás ve městě, ale tohle mi na UPC taky jednou provedli (technik dorazí ve 13:30, jako bych neměl na práci nic jiného, než pendlovat mezi městy a dodržovat jejich 30. minutové intervaly) a věřte, že se jako technik řídím standardním časovým slotem, ve vašem případě 16:00 - 20:00 a pokud k Vám dorazí např. v 16:30 a Vy tam nebudete, tak platíte marný výjezd. Jestli nemůžete být po celou tuto dobu na místě, tak si dejte požadavek o kontakt 20 minut před příjezdem.

Odesláno

jo, termíny se nastavujou v intervalech 8-12, 12-16, 16-20, jiná možnost neni a technik může dorazit kdykoliv v rozmezí těch čtyř hodin... pokud klienta nezastihne, platí jeho marnej výjezd 300 a nějakejch 19:30 z klientskýho je úplně mimo mísu, má na to ty 4 hodiny...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Já se omlouvám, já to blbě napsal, myslel jsem tím 19:30h čas objednání toho termínu. Samotné techniky mám objednány mezi 12:00 - 16:00h, což je taky naprd, musím jít dřív z práce a mohu na ně 4h čekat, že jo. A ještě straší poplatkem za zbytečný výjezd. Mě spíš překvapilo, jak to všecko zkvalitňují, dřív se tam muselo volat do šesti odpoledne a to ještě pak v dalších dnech teprve volal někdo z našeho okolí a ten domlouval tyto srazy. Teď to jde všecko v jednom a ještě skoro v osm večer :wink:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.