Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Vážení,

kauzou UPC se zabýváme již několik měsíců, v dubnu jsme na tuto diskusi dávali odkaz na vzor odporu proti platebnímu rozkazu (viz výše).

Nyní Vás můžeme informovat, že tento vzorový odpor slaví první úspěchy, minimálně v jednom sporu již soud naši argumentaci přijal a žalobu společnosti Český inkasní kapitál zamítl v celém rozsahu, spotřebitelka tak nemusela platit vůbec nic. Více informací (včetně možnosti stažení vzoru odporu) na www.dtest.cz/upc

 

V případě jakýchkoli dotazů z oblasti spotřebitelského práva Vám poradíme na naší poradenské lince 299 149 009.Linka funguje ve všední dny mezi 9. a 17. hodinou. V rámci zahájení projektu zaplatí dotazovatelé za poradenství pouze cenu běžného telefonního hovoru.

 

časopis dTest

  • po 2 týdnech...
  • po měsících...
Odesláno

Pavle, stal se mi podobný případ. Soud už se blíží a společnost UPC mi není schopna poslat na mé požádání poslané na klientské cenrtum kopie výpisu elektronické pošty k dané smlouvě, jako důkazu k soudu. Vždy mi poslali stejnou odpověd, že má pohledávka již byla předána.....a po telefonickém rozhovoru mi operátorka slíbila,že vše předá reklamačnímu odd. a zase nic. Jesli je tvůj případ již ukončen, napiš mi tvou zkušenost, třeba mi pomůže v mém případě. Děkuji email jana.focova@seznam.cz Jana F,

Odesláno

oprava emailové adresy pro Pavla jana.ficova@seznam.cz

  • po 4 týdnech...
Odesláno

UPC je nejhorší poskytovatel internetu, jejich služby zákazníkům jsou naprostý otřes. Osobně mi vypojili internet bez jakéhokoli předchozího z důvodu, že si sami zaměnili elektronickou adresu za starší kterou už nepoužívám. Když mi bylo divné, že nechodí faktury 4x!!!!! jsem psal na podporu s prosbou o zaslání vyúčtování a NIKDO mi neodpověděl - jediné co přišlo byla automaticky generovaná odpověď :-( fakt DĚS!!! Jsem druhý den bez internetu a přestože jsem peníze bez odkladu vložil na jejich účet - mají na přiřazení platby a znovuzapojení 48 hodin!!!! Celou dobu platím asi 700,- bez jediného problému a oni vás bez jakékoli diskuse zaříznou! Rozhodl jsem se, že až to zprovozní, zruším si u nich služby a pak je zase jako nový zákazník objednám, abych mohl využívat roční tarif za cca 300,- Kč. Normálně bych to vůbec nic neřešil a ten tarif nechal, ale nehodlám živit takový dementy. Když jsem se ptal operátorky, na snížení služeb na 1MB tak mi řekla že 1000,- Kč - to si snad dělají PREDEL, ne? Tady v tý zemi je to neskutečný - předražený telefonování, drahej internet, všechny služby.... ať jsou fakt DO*****!!!!!

Odesláno

Pardon, ale pokud mi už druhý měsíc nepřijde vyúčtování není to divné? Ozvat se až po 4 měsících a divit se, že už mi zadarmo dál internet neposkytují a odstřihnou mě a rozčilovat se?

A k snížení na 1M. Mají takové podmínky. Buď berte, nebo nechte být. Je to vcelku pochopitelné. Taky ten tarif nemuseli dělat vůbec.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Bohuzel UPC je velka firma a nejake chyba se stat muze, kdyz uz to takhle dopadlo, tak bych resil tak, ze bych pismne vypovedel sluby a bud si jisty ze brzy se nekdo ozve a nabidne ti nejakou peknous slevu za to aby jsi u nich zustal.

Rusit sluzbu uplne a prijit jako novy zakaznik je v tomto pripade zbytecnost.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Normální člověk si platby buď hlídá sám nebo si dá v bance trvalý příkaz nebo nejlíp dá svolení k inkasu a má to bez práce.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.