Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kaon KCF-B3000HCO - Firmware - nedostatky - aktualizace

Doporučené odpovědi

Odesláno

To spis hlasi televizor ze nema signal ze STB.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
To spis hlasi televizor ze nema signal ze STB.

 

O víkendu jsem tuto hlášku "No AV" několikrát rovněž zaznamenal.

Odesláno
To spis hlasi televizor ze nema signal ze STB.

 

to má být pokus o ironii? ... nevím jak ostatním, ale mě nedělá problém rozlišit grafiku Kaonu od TV Sony :roll:

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

"No AV" jsem taky viděl v poslední době často - a rozhodně to byl Kaon, kdo to zobrazoval.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

OK, ja nic podobnyho na Kaonu nezaznamenal, maximalne neni signal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
OK, ja nic podobnyho na Kaonu nezaznamenal, maximalne neni signal.

 

Tak tě Tomus prosím, hoď novou hlášku jupindě do placu, máš tam určitě své spojky. I v mém případě se jedná o Kaon - Praha. Děkuji.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

U Kaonu 4003, se mi navíc někdy zobrazí hláška "Mimo rozsah". Zatím mi nikdo (vč. ´odborníků´ ze servisu UPC) neporadil co to vlastně znamená. Faktem je, že z Kaonu zároveň neleze žádný signál...

Odesláno

Pokuď z Kaonu neleze žásný signál, může tuto hlášku zabrazovat TV

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

"Neco" se asi v hlavach Kaonu deje protoze posledni dobou u me narusta cetnost hlasky "Neni signal" ackoliv jsem uz delsi dobu na jakekoliv experimentovani s nastavenim nebo fw rezignoval - t.j. nic jsem nemenil. Samozrejme to hlasi v situaci kdy prokazatelne nic nenahrava a signal je ok. Nejcasteji po zapnuti. Prepinani mezi kanaly ani muxy nepomaha - vsude stejna tma. Pomuze (vetsinou) pouze vypnout a znovu zapnout. Stava se to jiz pravidlem v podstane kazdy den.

 

S tim je take spojena Kaonova rostouci nemohoucnost pri nahravani - stale casteji se pozadovany porad proste nenahraje, asi proto, ze takzvane "neni signal". Je to fakt desnej kram, zavaznych chyb ma nepocitane, casem se jejich projevy jenom horsi, a novy fw nikde.

Odesláno
"Neco" se asi v hlavach Kaonu deje protoze posledni dobou u me narusta cetnost hlasky "Neni signal" ackoliv jsem uz delsi dobu na jakekoliv experimentovani s nastavenim nebo fw rezignoval - t.j. nic jsem nemenil. Samozrejme to hlasi v situaci kdy prokazatelne nic nenahrava a signal je ok. Nejcasteji po zapnuti. Prepinani mezi kanaly ani muxy nepomaha - vsude stejna tma. Pomuze (vetsinou) pouze vypnout a znovu zapnout. Stava se to jiz pravidlem v podstane kazdy den.

 

S tim je take spojena Kaonova rostouci nemohoucnost pri nahravani - stale casteji se pozadovany porad proste nenahraje, asi proto, ze takzvane "neni signal". Je to fakt desnej kram, zavaznych chyb ma nepocitane, casem se jejich projevy jenom horsi, a novy fw nikde.

 

SOUHLASÍM! Jenom doplním, že hláška "Neni signal" se objevuje v prime time, tedy po 20 hodině a o weekendech mezi 20:00 až 22:00 hodinou. Už mě i napadlo, že mnoho diváků UPC nesvědčí :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.