Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

pripojuju se k fingoovi do snizeny light party :D

v pondeli volam na upc, kdyz to jede 50% tarifu, budu taky platit nejvic 50%

Odesláno

to sme na tom stejne ... 14dni sem bezel na 6mbit/256 .. pak tejden na 2mbit/128 ... pak tejden na 9mbit/512 .. a ted zas 2mbit/128 :( ... no volat tam asi nebudu na to nemam cas :( ... zkusim to vyresit pres kontaktni formular ... a budu chtit slevu ... jako mel sem s nima trpelivost ... ale abych bezel porad na polovine na to uz nervy nenam :(

Odesláno

Přátelé, nejste sami:

390197273.png

 

 

 

406227670.png

Odesláno

Jo UPC hodně naslibuje ale skutek utek. Hold jim to nezvládá linka.

Odesláno

Jsme z Mezibori u Litvínova..taky mam polovicni rychlost..volal jsem na UPC a trvalo mi 10 minut nez jsem prosadil svoji ze na me strane zavada neni. operator mi rekl ze polovicni rychlost mam proto ze ma UPC nejaky technicky problem ktery nedokazi vyresit. muze to pry trvat az mesic. pozadoval jsem slevu jinak ze prejdu ke konkurenci. Druhy den telefon od UPC ze se moc omlouvaji a ze jako kompenzaci mam internet na 3 mesice za 1kč. To je sice hezke ale ja pouzivam internet k praci a potrebuji rychle pripojeni. Mate nekdo podobne zkusenosti? Nevite co za problem by mohlo mit UPC ktery muze trvat mesic?

Odesláno
Jsme z Mezibori u Litvínova..taky mam polovicni rychlost..volal jsem na UPC a trvalo mi 10 minut nez jsem prosadil svoji ze na me strane zavada neni. operator mi rekl ze polovicni rychlost mam proto ze ma UPC nejaky technicky problem ktery nedokazi vyresit. muze to pry trvat az mesic. pozadoval jsem slevu jinak ze prejdu ke konkurenci. Druhy den telefon od UPC ze se moc omlouvaji a ze jako kompenzaci mam internet na 3 mesice za 1kč. To je sice hezke ale ja pouzivam internet k praci a potrebuji rychle pripojeni. Mate nekdo podobne zkusenosti? Nevite co za problem by mohlo mit UPC ktery muze trvat mesic?

 

Podobne? Ne stejne zkusenosti. Taky net na 3 mes za 1 kc, ale hned v dalsi fakture je chyba, uz jsem ji reklamoval.

Odesláno
Podobne? Ne stejne zkusenosti. Taky net na 3 mes za 1 kc, ale hned v dalsi fakture je chyba, uz jsem ji reklamoval.
takze oni ti dali slevu a pak ti poslali fakturu kde je nomralni castka? to uz nevim jesi se mam smat nebo ne
Odesláno

Nevím jak u faktur, tam zatím zkušenosti nemám (přišla mi první), ale u SIPO bývá problém s časem. Platí se v jiném termínu než je poskytnutá sleva. Takže se to projeví se zpožděním a následně je pak doúčtován rozdíl (přeplatek) v dalším měsíci.

Odesláno

Fingon1 a jak dluho ti rekli ze ten vypadek bude trvat? Me ani nic neposlali na mejla ze se omlovaji..mysleli si ze si polovicni rychlosti asi nevsimnu.. :shock: Jak dlouho to mas snizene na polovinu? Jenom doufam ze to nebude fakt mesic :( A co ti rekli jaka je pricina problemu?

Odesláno

co tady blbnes?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community