Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jak by jste oznámkovali současnou programovou skladbu Barrandov TV ( známkování jako ve škole ) 29 hlasů

  1. 1. Jak by jste oznámkovali současnou programovou skladbu Barrandov TV ( známkování jako ve škole )

    • 1
      1
    • 2
      5
    • 3
      5
    • 4
      10
    • 5
      8

Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Odesláno

jj, chce to čas... sice lidi dávaj na první dojem, ale ten je někdy milný..ano, v případě barrandovu to asi nikdy nebude dech-beroucí televize, ale určitě má na víc..a až třeba za měsíc, dva.. bude větší pokrytí a víc sledovanosti, myslím si, že to bude už o něčem trochu jiném...Co jsem si s nima psal, jsou dost otevření nápadům od divaků co se týče pořadů a i rychle odpoví...až bude v HD i v UPC, tak taky to možná zvedne zájem...je pravda, že třeba Nova je taky zadarmo a její program se nedá srovnat, ale je taky pravda, že Barrandov je tak trochu jinde, než je Nova a teď..takže si počkejme na nějaký finální verdikt pár měsíců :)

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Moc na tento program nekoukam, ale vsiml sem si, ze obcas se jakoby sekne (rozpadne) obraz . Kdyz prepnu na nalog, nebo i najiny program ze stejneho transpoderu, tak je vse ok...Setkal se s tim nekdo?

Odesláno

Už jsem to psal na začátku tohoto tématu, že se mi to taky stává, ale ještě u Z1, Óčko a Nova Cinema. Vše jsem zkontroloval a stále nic poradili mi tohle s klientského centra.

 

Dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 8.1.2009, týkající se technického problému. Mohlo dojít k zhoršení signálu, který přijímá STB a tím i výpadku jednoho streamu, jak uvádíte. Zkontrolujte prosím, koaxiální a scartový kabel, spojující STB s datovou zásuvkou a s TV, mohou být povytaženy, nebo uvolněny. Zkuste STB resetovat vytažením z elektrické sítě. Ujistěte se, že STB není blízko jinému elektronickému zařízení (není postaven na DVD, nebo videu). Pokud toto nepomůže, prosím, kontaktujte nás telefonicky od Vaší televize, prověříme s vámi signál, přicházející do STB a případně ihned domluvíme příjezd technika. (číslo 241 005 100, volba 2 - 1 (Technická podpora))

 

Udělal a nic musím tam zavolat a domluvit navštěvu technika at se na ti podívá

Odesláno

ok dej pak pls vedet jak si dopadl

Odesláno

mám stejný problém, celý multiplex, asi tak týden

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

u me taky tak, kabelama to ocividne nebude

Odesláno

Ten samý problém lokalita MOST a okolí,Handman 7000 HD.

Odesláno

Akorát co mě u nich štve je to, když jim budu volat, tak mě to bude stát 6 Kč za minutu. U Karnevalu to nebylo tam byla bezplatná linka. Jo pak se ozvu co a jak mi sdělili

Odesláno

Mozna by bylo dobry dat UPC link na toto vlakno (teda az nekdo bude psat stiznost). Mozna by neradili utahovani konektoru, automaticke preladeni a dalsi rady nad zlato. A treba to poslou nekomu, kdo ma na starosti technickou kvalitu! Ja na dalsi stiznost zatim sbiram sily :P

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.