Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Uznavam ze to mohl byt vadny kus.

 

Pozitivni byla prace s nahravkami, ale proto jsem ho nekupoval

Odesláno

tak to se mi nestalo; jediné co jsem teď zjistil, že když nahrávám z PrimaTV, tak se při dlouhé nahrávce občas obraz i zvuk zasekne (nahrávka je dlouhá správně) - ale to bych spíše přisuzoval špatnému streamu, u ostatních programů se mi to nestalo

Odesláno

já ho mám a jsem s ním spokojen (dvě karty). FIlmy se dají bez problémů stáhnout přes USB v transport stream a stříhat např. ve Womble MPEG wizardu bez renderování. I mě se občas stane, že se nahrávání zasekne a zbytek nahrávky je černý nebo stojící obraz. Ale není to tak často, že by mě to nutilo k reklamaci nebo výměně jedné karty (ta zlobí, neaktualizuje si předplacený tarif).

Odesláno
  • Autor
Já měl technisat k2 hd ale vratil jsem ho protoze se obraz na hd kanalech trhal a navic nahraval jen cerno kdyz jsem se na nejaky kanal dival a druhy nahraval (mel jsem 2 karty)

 

Majitelé Technisatu co říkáte na tuto zkušenost?

Myslím, že to už tady bylo. Problém je v nastavení. Já po roční zkušenosti jsem spokojen. Jediné co trvá, jsou občasné restarty či zatuhnutí. Stejně tak i chování, kdy občas fungují v PIPu dva HD programy. Je to zablokovaný, ale je tam chyba a občas se podaří toto blokování obejít a funguje to.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

probém může být nejen v nastavení, já mám pochopitelně obě karty nastavené na auto, zkoušel jsem i CI1+CI2 a stejně občas nahrávání vytuhne...

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Zjistil jsem, že když zakoupím Technisat Digicorder HD K2 na německé internetovém obchodě šetřím oproti nákupu u LICA cca 3 až 4 tis. Kč, přitpm můžu mít HDD 500 GB.

Rád bych si ovšem ověřil, je-li nějaký rozdíl mezi přístrojem koupeným u LICA a jinde, např. jsou-li Technisaty od LICA nějak upravovány. Samožejmě je mně jasné, že musím u LICA zakoupit ještě 2 moduly + 2 karty. Bude to fungovat bez problémů?

Odesláno

Podle toho co vím já tak ti bude fungovat normálně spíše lépe protože u satelitních se prodávají varianty s X v názvu a ty mají svůj firmware, který se liší sice jen tím že neobsahuje němčinu, ale update co jsou na technisatu na ně nejdou.

 

Kdybych ho kupoval já taky koupím na německém e-shopu.

 

Potom napiš kde jsi ho koupil a zkušenosti.

Odesláno

Je to stejné jen u toho není CZ manuál....

Odesláno

ale cz je stejne o nicem - je velice,velice strucny vytah - jde stahnout na netu

Odesláno

Tak jsem se dočetl na německé webu, že Digicorder K2 má jenom jeden ze dvou tunerů HDTV, to by znamenalo, že lze současně nahrávat pouze 1 HD a 1 SD program z různých muxů, totéž je uvedeno v české manualu - nelze současně nahrávat 2 HD programy (pouze 1 HD a 1 SD). Je tomu tak? Díky za odpověď.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.