Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

UPC zacalo blokovat a omezovat provoz na nekterych portech

Doporučené odpovědi

Odesláno
mam mít skvelich 12mega...dřív mě to jelo asi 5-8mega a nyní již jen 0,7mega (Teplice)

když ani dřív ti to nejelo 12 Mb/s, tak s tim asi konečně něco dělají, ne ? :P

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Tak po cca 14-ti dnech problemu jsem vypozoroval toto. Prvni tyden katastrofa. Pomalej net, torr sipky cereny v obou smerech a totalni blokace, pri ktere pomohl jen restart routeru a to jen na chvili. WOW se straslivou odezvou. Ted v psenimtydnu se situace zlepsila. Net bez torr cely den OK, na puvodnich rychlostech, torr bez problemu od cca 23:00 do cca 17:00. WOW jede pomerne slusne. V dobe spicky to zase evidentne blokujou, cervena a konec. Pokud vypnu klienta a restarnu router, tak net jede normalne. Jeste nehazim flintu do zita, jestlize opravdu predelavaji sit, tak se v poslednim tydnu neco hnulo kupredu, no uvidime ....

Odesláno

Z čeho usuzuješ, že v UPC pracují jenom ženy?? :D

 

A na to jsi prisla jak ze psal jenom zenam?

 

Q

Odesláno
Z čeho usuzuješ, že v UPC pracují jenom ženy?? :D

 

A na to jsi prisla jak ze psal jenom zenam?

 

Q

 

Na to jsem přišla z této věty: "Žádám Vás tímto o vysvětlení a napravení stávající situace, z jakého důvodu jste mě výrazně omezily P2P."

Odesláno

Tak uz mi jede i DC, apropo WoW od lonskeho podzimu pomerne casto spatne pingy nekdy temer nehratelne (skoncil jsem na jare pac jsem na to nemel nerva). Pry byl problem s konektivitou do zahranici jak je to nyni?

Odesláno
Z čeho usuzuješ, že v UPC pracují jenom ženy?? :D

 

A na to jsi prisla jak ze psal jenom zenam?

 

Q

 

Na to jsem přišla z této věty: "Žádám Vás tímto o vysvětlení a napravení stávající situace, z jakého důvodu jste mě výrazně omezily P2P."

 

to myslis vazne? :shock:

Odesláno
Z čeho usuzuješ, že v UPC pracují jenom ženy?? :D

 

A na to jsi prisla jak ze psal jenom zenam?

 

Q

 

Na to jsem přišla z této věty: "Žádám Vás tímto o vysvětlení a napravení stávající situace, z jakého důvodu jste mě výrazně omezily P2P."

 

to myslis vazne? :shock:

 

V UPC samozřejmě nepracují jen ženy, ale podle základních pravidel českého pravopisu je zřejmé, že ta "žádost o vysvětlení a napravení situace" byla adresována opravdu pouze ženám. :lol:

Odesláno

Mohly by tam pracovat také děti. Když můžou na Filipínách vyrábět plechovky pro Coca-Colu. 8)

Odesláno

U mě ještě žádná změna IP nenastala...Dokonce jsem primel UPC,aby me zavolai a vysvětlili mě, proč mě nejede DC klient...

Hlas na druhé stanně (podle hlasu hodně mladý) mě neustále dokola ujišťoval, že UPC žádným způsobem neomezuje p2p a že problem je na me stranně. Poté co jsem mu vysvětlil, že na me stranně problém být nemůže a po několika dotazech na možné blokování portů mě ten madý hlas už jenom hláskoval slovo N E O ME Z U J E M E....Evidentně netušil na co jsem se ho vlastně ptal, tak jen bezmyšlenkovitě stále opakoval naučené fráze....Ach běda technickým specialistům u UPC..

P.S.: Stále mě DC nejede, i když občas se načte nejaký hub (cca 15 min) ale jen na par minut a pak zase spadne...Rychlost stahování je asi na 10% z puvodního stavu...

Fakt už jen spoléhám na to, že mě změní IP adresu z karnevalu na UPC a stane se zázrak a všechno zase půjde normálně....Ale popravdě zázraky se tak často nedějí, že? :cry::cry::cry:

Chci se Vás zeptat, jestli má stejný problém ještě někdo z Brna..

Odesláno

Po zhlednutí teté diskuze se musím přiznat....

Došlo k fatálnímu výpadku soustředěnosti v oblasti gramatiky a omylem jsem napsal ve slově OMEZIL(I) ypsilon....Ačkoliv mě teď napadá, že dle mých zkušeností, odpověďi pracovníků z UPC a styl odpověďí nejedné ženy, kterou znám nesou přinejmenším podobné rysy...Nechci tímto snižovat inteligenci žen,avšak jak říká klasik: Stejně tak, jako muž nikdy plnně nepochopí ženu, tak i zákazník UPC už vůbec nepochopí vysvětlení pracovníka technického oddělení společnosti UPC. :D:D:D:D:D

 

Ale jak říkám, proti ženám rozhodně nic nemám...

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.