Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Marek-26

Administrátor
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Mě chybí zásadní informace a to je ta, kudy vede kabel do zásuvky. Od vstupu do bytu. Třeba by stačilo kabel "střihnout" a udělat novou průběžnou zásuvku. Do té pak přesunout modem. A stávající zásuvka bude do budoucna, až dítko povyroste a budu mu chtít dát TV do pokoje, pokud bude ještě DVB-C relevantní.
  2. Marek-26 odpověděl na téma uživateli olse v Vodafone TV
    Ale vždyť vyjádření či vypozorované konstatování stavu tu už padlo tolikrát. Celý řetězec musí splňovat podmínky HDCP. Od výstupního portu a vše co je před ním, tak i kabel, následně i vstup. A že HDCP potřebuje, aby zařízení na druhé straně bylo zapnuté. To je prostě konstatování faktu, že je to otravné a že se Vodafone s ochranou snaží více, než ostatní, tu už také padlo a nikdo s tím zřejmě nic nemůžeme.
  3. Marek-26 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Info od člověka z Vodafone: Modem se dodává se zastaralým firmware a generickým dočasným konfiguračním souborem. Následně si modem ze sítě načte nový firmware a konfigurační soubor. Poté již Web UI není dostupné a do budoucna spíše asi nebude (je tam nějaký security gap).
  4. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @kautskym Můj Vodafone F&F – Aplikace na Google Play
  5. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @bobis Prý nejpozději ve středu (ptal jsem se na Android).
  6. Marek-26 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    A nebo se ty podmínky změnily. 😉
  7. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Acer v Vodafone internet
    Hmm, to není úplně dle VOP, sdílet takto internet mezi jednotkami řekl bych. Co říká ta administrace Arrisu (Vodafone Station)? Adresa je 192.168.0.1
  8. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Acer v Vodafone internet
    Já bych se zeptal z druhé strany. Proč tam ten ASUS je? Co je v domácnosti cílem takového zapojení? K řešení problému. Internet na modemu jede, podívejte se do administrace modemu od Vodafone, zda ten Asus router vidí, mělo by to být hned na úvodní stránce po přihlášení. Pokud ne, tak může být vadný kabel nebo port v modemu či routeru. Případně pak mohl umřít ten Asus.
  9. Marek-26 odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone internet
    Ani to nikdy nejspíše nebude.
  10. Marek-26 odpověděl na téma uživateli homberg v Vodafone TV
    To tady nikdo neřekne. Bylo by to věštění z kávové sedliny. Takže zavolat na linku či napsat 😉
  11. Že kdyby to bylo ekonomicky výhodné, tak už to dávno je. Kromě nákladů na samotný HW je třeba počítat s tím, že nejde většinou zasíťovat BTS kabelem. Signál se tak šíří z BTS na BTS pomocí směrových rádiových spojů. Takže ta kapacita tam není "nekonečná". Kapacita pro celou BTS by byla 2000/200 při použití všech frekvencí? Gemini: Protože neexistují veřejně dostupné ceníky, je nutné se spoléhat na odhady z trhu. Cena jedné pokročilé 5G SA Massive MIMO antény se odhaduje v rozmezí 20 000 až 50 000 dolarů, tedy přibližně 450 000 až 1 100 000 Kč. Odpis bývá klasicky 5 let. Když vezmu, že by jedna anténa stála 0,5M, tak je to 100k měsíčně. K tomu náklady na vyšší spotřebu, montáž a údržbu...
  12. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Vulva v Vodafone TV
    Není to zbytečná práce. Fyzické odpojení pomáhá eliminovat rušení a šum v síti. A kdo ví, zda neplatí Vodafone nějaké licenční poplatky za každého zákazníka 😉 A TV balíček bude OTT televize, nikoliv balíček kabelovky. DVB-T se samostatně od sloučení UPC a Vodafone snad ani objednat nedá.
  13. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Vulva v Vodafone TV
    Zrušily se služby na koaxu, došlo k odpojení koaxu, takže TV nepůjde.
  14. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Lukáš Šemnický v O Vodafonu
    Dobrý den, ano, u Vodafone to funguje a potvrzuje se jen 1x. Přehled plateb a předplatných je zde: Vodafone Selfcare
  15. Záleží, zda je ten překopnutý kabel jejich nebo ne. Pokud jejich, bývá oprava rychlá, prostě se domluví technik, který naspojkuje či navaří kabel. Jestli to není jejich kabel, ale třeba Cetinu, čeká se, až ho vlastník opraví. A jelikož Vodafone nemá v Líbeznici vlastní síť, bude to nějaká partnerská. Je tedy dost možné, že Vodafone čeká, až si to majitel sítě opraví.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.