-
Nový tarif Ultra+ Fibre 2/2 Gbit
Já ve stejné sekci našel něco jiného... 😇 Arris CM3500 - převodník pro Pevný internet Kabel - Vodafone.cz
-
Vadný modem Compal?
@dad18 do půl roku určitě těch několik set tisíc modemů vyměněno nebude.
-
Giga Cube 5G blbne wifi
Bude fungovat s těmi, co jsou na seznamu tady: S jakými modemy můžu používat Připojení bez kabelu? - Vodafone.cz Je tam i jeden Mikrotik 😁
-
Instalační video Vodafone
https://youtu.be/w6HWDTCusEg Tak pojďme hodnotit 😊
-
Aktuální nabídka settop boxů
No, ten Premium Box je jediný, který umí Netflix, takže je možné, že když byl požadavek, aby na tom šel Netflix, tak ho ještě nabídli.
-
Vodafon odmita prijnout vypoved smlouvy
Standardní výpovědní lhůta je 30 dní a vrácení zařízení v době trvání smlouvy nemá vliv na služby, jen na pronájmy za daná zařízení. Zavolejte do Vodafone, ať si dohledají výpověď, ukončí služby zpětně ke konci výpovědní lhůty a rovnou si požádejte o případný přeplatek, pokud vznikl.
-
samovolně odeslaná SMS
No v podmínkách Google 😉
-
samovolně odeslaná SMS
Jakým právem? Určitě to mají popsané v podmínkách 😉 ale kdo je čte a hlavně, kdo si je pamatuje.
-
PARK TV HD nefunguje
"Kam se obrátit v případě poruchy. Pokud jste zaznamenali výpadek některé z našich služeb, informujte nás na lince Vodafone péče o zákazníky na čísle *77 (800 77 00 77), abychom mohli poruchu vyřídit co nejdříve." "Účastník je povinen poskytnout společnosti Vodafone přiměřenou součinnost při zřízení a údržbě Služby či odstranění poruch Služby." - v tomto případě nahlásit poruchu dle citace výše...
-
webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
Tak ve výsledku bude problém na straně VDF, že nedodala to, co LG požaduje. A doufám, že to neztroskotalo třeba jen na nějaké byrokratické chybě. Pak už je to jen o polehčujících okolnostech, třeba jestli chce LG něco najednou jinak, nedali něco vědět...
-
webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
No, on termín nikdo neví. Odpověď Vodafone by byla asi ve znění "Až nám ji certifikuje LG a zařadí si jo do obchodu", odpověď LG by mohla být ve stylu "Až Vodafone dodá verzi aplikace, kterou certifikujeme". Dle Gemini proces certifikace probíhá ve třech hlavních fázích a trvá několik týdnů: Odeslání: Vývojář odešle aplikaci do LG Seller Lounge spolu s veškerou požadovanou dokumentací. Testování (QA): Tým LG provádí testování, aby se ujistil, že aplikace splňuje technické, funkční a obsahové požadavky. Pokud aplikace neprojde, je vrácena vývojáři s popisem chyb. Schválení: Po úspěšném testování je aplikace schválena a následně zařazena do LG Content Store.
-
webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
@Izabela "certification again rejected by LG - new certification request sent" @dad18 + @Technikus Ono to jde, jen LG nemá novou verzi ve svém obchodě, protože ji z nějakého důvodu zamítli zařadit.
-
Device is rooted... nejde Můj vodafone
@r2d2 Na F2A jsem úplně zapomněl. No a v tom pomůže ten root. 😉
-
Device is rooted... nejde Můj vodafone
Tak mi dejte login a za pár minut dluh několik desítek tisíc, přijdete o SIM a eSIM bude někde součástí bot farmy a možná i číslo se převede na někoho jiného... A to asi nikdo nechce.
-
Výpadek kanálů KVIFF.tv / DVTV v DVB-C
Na Vodafone jsem to hlásil, dostal jsem odpověď "kluci to řeší vědí o tom". 13:44 - opraveno