Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Marek-26

Administrátor
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Já ve stejné sekci našel něco jiného... 😇 Arris CM3500 - převodník pro Pevný internet Kabel - Vodafone.cz
  2. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    @dad18 do půl roku určitě těch několik set tisíc modemů vyměněno nebude.
  3. Marek-26 odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone internet
    Bude fungovat s těmi, co jsou na seznamu tady: S jakými modemy můžu používat Připojení bez kabelu? - Vodafone.cz Je tam i jeden Mikrotik 😁
  4. https://youtu.be/w6HWDTCusEg Tak pojďme hodnotit 😊
  5. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Peno v Vodafone TV
    No, ten Premium Box je jediný, který umí Netflix, takže je možné, že když byl požadavek, aby na tom šel Netflix, tak ho ještě nabídli.
  6. Standardní výpovědní lhůta je 30 dní a vrácení zařízení v době trvání smlouvy nemá vliv na služby, jen na pronájmy za daná zařízení. Zavolejte do Vodafone, ať si dohledají výpověď, ukončí služby zpětně ke konci výpovědní lhůty a rovnou si požádejte o případný přeplatek, pokud vznikl.
  7. Marek-26 odpověděl na téma uživateli tramin v Vodafone volání
    No v podmínkách Google 😉
  8. Marek-26 odpověděl na téma uživateli tramin v Vodafone volání
    Jakým právem? Určitě to mají popsané v podmínkách 😉 ale kdo je čte a hlavně, kdo si je pamatuje.
  9. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    "Kam se obrátit v případě poruchy. Pokud jste zaznamenali výpadek některé z našich služeb, informujte nás na lince Vodafone péče o zákazníky na čísle *77 (800 77 00 77), abychom mohli poruchu vyřídit co nejdříve." "Účastník je povinen poskytnout společnosti Vodafone přiměřenou součinnost při zřízení a údržbě Služby či odstranění poruch Služby." - v tomto případě nahlásit poruchu dle citace výše...
  10. Tak ve výsledku bude problém na straně VDF, že nedodala to, co LG požaduje. A doufám, že to neztroskotalo třeba jen na nějaké byrokratické chybě. Pak už je to jen o polehčujících okolnostech, třeba jestli chce LG něco najednou jinak, nedali něco vědět...
  11. No, on termín nikdo neví. Odpověď Vodafone by byla asi ve znění "Až nám ji certifikuje LG a zařadí si jo do obchodu", odpověď LG by mohla být ve stylu "Až Vodafone dodá verzi aplikace, kterou certifikujeme". Dle Gemini proces certifikace probíhá ve třech hlavních fázích a trvá několik týdnů: Odeslání: Vývojář odešle aplikaci do LG Seller Lounge spolu s veškerou požadovanou dokumentací. Testování (QA): Tým LG provádí testování, aby se ujistil, že aplikace splňuje technické, funkční a obsahové požadavky. Pokud aplikace neprojde, je vrácena vývojáři s popisem chyb. Schválení: Po úspěšném testování je aplikace schválena a následně zařazena do LG Content Store.
  12. @Izabela "certification again rejected by LG - new certification request sent" @dad18 + @Technikus Ono to jde, jen LG nemá novou verzi ve svém obchodě, protože ji z nějakého důvodu zamítli zařadit.
  13. @r2d2 Na F2A jsem úplně zapomněl. No a v tom pomůže ten root. 😉
  14. Tak mi dejte login a za pár minut dluh několik desítek tisíc, přijdete o SIM a eSIM bude někde součástí bot farmy a možná i číslo se převede na někoho jiného... A to asi nikdo nechce.
  15. Na Vodafone jsem to hlásil, dostal jsem odpověď "kluci to řeší vědí o tom". 13:44 - opraveno

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.