Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

1woko

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. 1woko odpověděl příspěvek k tématu v O Vodafonu
    A když mám Red Basic Lite a pevný internet, tak to budu mít zadarmo? 🤣 (dojde o navýšení o 20 Kč pro tuhle mou službu, ale i tak pohled do ceníku pobavil)
  2. 1woko odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Ba jo, přibyla modrá čára u neomezených dat s daty v zahraničí. Beru zpět..
  3. 1woko odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    já tam mám pořád limit pro platby 3. stranám a volací limit 🤷‍♂️ A pořád mi to ukazuje ty data v zahraničí ve staré appce.. edit: mam verzi v3.2.0(2025 10 30 15)
  4. 1woko odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Ondra - Vodafone Tady odpověď. Nedat do čerpání data v zahraničí, to chce fištróna ;-) Klobouček..
  5. 1woko odpověděl příspěvek k tématu v O Vodafonu
    Tak to koukám, že jsem to stihl včas, vyjednal jsem si ceny minulý měsíc.. Teď mi sice navýší, ale i tak jsem o dost níž..
  6. 1woko odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Ondra - Vodafone odesláno - 2465101. Díky.
  7. 1woko odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Nová verze nepřinesla změnu. Přidávám screenshoty ze staré i nové appky.. ve webové verzi se zobrazuje vše :)
  8. 1woko odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Nemám to tam (našel jsem jen ve staré). Vyzkouším při další cestě, děkuji.
  9. 1woko odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Našli jste někdo v nové appce čerpání dat v zahraničí? Ať hledám kde hledám nenacházím. Ve staré appce to vidím normálně.
  10. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tak modem mi dneska doručili, během minutky se spojil a všechno frčí jak má.
  11. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Mě teď taky volali(jak slíbili) a termín samoinstalace mám ve čtvrtek. Zdá se, že na začátku panoval trochu informační šum, ale to je za mě pochopitelné a s tím nemám problém. Budu referovat ve čtvrtek, jak to dopadlo..
  12. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Mám stejnou SMSku, v samoobsluze vidím, že byla zrušena. Ale má se mi operátorka ještě ozvat, tak čekám.
  13. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    uvidíme co @CableG , podle popisku má taky CA modul, tak jsem zvědavý, jak to dopadne u něj :)
  14. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tak update: Dneska mi volali a že nejde jen vyměnit modem u služby, ale musí se "jakoby" internet zřídit znovu a ten starý zrušit. Problémem se ukázalo, že bych přitom přišel o svůj zakoupený CA modul (k nové objednávce je možné do systému zadat jen IP variantu televize - tudíž by mi ani nemohli pronajmout jiný CA modul). Operátorka si případ nechala otevřený a bude to ještě všechno prověřovat a následně mě kontaktovat, tak uvidíme, jak to dopadne
  15. Dneska jsem zkusil požádat o změnu modemu z Vodafone Station Wifi 6 na převodník (mám jej od začátku v bridge), k mému překvapení to prošlo a v pondělí (zatím nepotvrzeno) bych ho měl dostat. Pronájem převodníku je v ceníku za 20,-, to už je docela znát a vyplatí se..

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.