Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

1woko

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tak modem mi dneska doručili, během minutky se spojil a všechno frčí jak má.
  2. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Mě teď taky volali(jak slíbili) a termín samoinstalace mám ve čtvrtek. Zdá se, že na začátku panoval trochu informační šum, ale to je za mě pochopitelné a s tím nemám problém. Budu referovat ve čtvrtek, jak to dopadlo..
  3. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Mám stejnou SMSku, v samoobsluze vidím, že byla zrušena. Ale má se mi operátorka ještě ozvat, tak čekám.
  4. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    uvidíme co @CableG , podle popisku má taky CA modul, tak jsem zvědavý, jak to dopadne u něj :)
  5. 1woko odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tak update: Dneska mi volali a že nejde jen vyměnit modem u služby, ale musí se "jakoby" internet zřídit znovu a ten starý zrušit. Problémem se ukázalo, že bych přitom přišel o svůj zakoupený CA modul (k nové objednávce je možné do systému zadat jen IP variantu televize - tudíž by mi ani nemohli pronajmout jiný CA modul). Operátorka si případ nechala otevřený a bude to ještě všechno prověřovat a následně mě kontaktovat, tak uvidíme, jak to dopadne
  6. Dneska jsem zkusil požádat o změnu modemu z Vodafone Station Wifi 6 na převodník (mám jej od začátku v bridge), k mému překvapení to prošlo a v pondělí (zatím nepotvrzeno) bych ho měl dostat. Pronájem převodníku je v ceníku za 20,-, to už je docela znát a vyplatí se..
  7. Na jablku to jde (mam eSIM)
  8. Díky za info, aktivoval jsem a funugje. Za mě hezká akce, díky Vodafone :)
  9. 1woko odpověděl na téma uživateli PavelRemecky v O Vodafonu
    Z firemní sítě taky musím rozpoznat autobusy nebo přechody, když otevírám z domova tak ne..
  10. Tak dneska převedeno. Vše funguje jak má a rychlost sedí..
  11. Totožně, z 324,- na 350,-
  12. Mám úplě přesně to samý, taky jen informace ve faktuře, ve zprávách nic
  13. Mám to stejně
  14. 1woko odpověděl na téma uživateli IM80 v Vodafone volání
    Mě se teda A1 chytá i na 5G. Ale hodně často běží jen na LTE. S rychlostí jsem nikdy neměl problém (jsem zvyklý na 10 mbps).
  15. Taky jsem neměl. V pátek v 00:06 mi přišel email o tom, že kupón naleznu v samoobsluze. Nebyl tam. Volal jsem po obědě na infolinku a spustili mi přidání kuponu znovu, přišla mi tentokráte vedle dalšího emailu i smska a do 10 minut jsem kupon měl (operátor mi tvrdil, že může přijít až do 7 dnů..) Nepůsobilo to úplně profesionálně, ale podařilo se hnedka vyřešit.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.