-
Aktuální nabídka settop boxů
@dad18 Tak zaprvé si netykáme. Já neznám Vás, Vy neznáte mě. Já Vám taky netykám, pokud jste si nevšimnul. Kozy jsme spolu nepásli. A zadruhé, nemám sebemenší důvod někomu nadržovat, jen nemám problém s chápáním psaného textu, na rozdíl od Vás. Jsem stejný zákazník se stejnými občasnými problémy jako kdokoliv jiný, kdy i já bývám někdy velmi naštvaný. A ano, kontakt se servisním technikem jsem měl několikrát. Ale i když to asi u Vás vyjde stejně vniveč, třeba ten HDMI kabel jsem dal pouze jako příklad toho, jak může být provedena "oprava" na místě, aniž by se box vyměňoval. Což Vy nejste stále schopen pochopit a vedete si pořád tu svou jako kolovrátek 😉 Nikde jsem netvrdil, že jste někde něco psal o kabelu (a to je přesně to (ne)pochopení psaného textu). A jak to tady už někdo napsal, stejně je to s Vámi jako boj s větrnými mlýny. Klidně si mějte poslední slovo, jako vždy, tímto já končím. Protože číst ty Vaše vytapetované příspěvky tady fakt bolí. BTW, nějak se ani nedivím, že jste byl nějakou dobu zabanovaný 🤷
-
Aktuální nabídka settop boxů
@dad18 Já nevím, jestli to děláte schválně nebo jste vážně tak natvrdlý. Takže polopatě. Servisní oprava na místě může být třeba případ, že Vám přestane fungovat HDMI kabel, což spousta obzvláště starších lidí není schopna poznat. Tak zavolají servis, ten to prověří, vymění kabel a box nikam nevezou. Což předtím ale nemohli vědět. Nebo pokud chcete zase slovíčkařit, že to není servis boxu, ale kabelu, tak může být třeba prachem nebo zapatlaností zaseklé ON/OFF tlačítko. Takže to technik vyčistí hadřičkou na místě, protože to vidí a jede se dál. No a pokud se box třeba nerozběhne, tak ho vymění kus za kus. Prostě případ od případu, který se zjistí na místě. Ale já mám pocit, že Vy jste snědl veškerou moudrost světa, jste ten jediný, kdo má pravdu a ví jak všechno všude funguje, u všech servisních zásahů jste byl a ostatní s Vámi musí jenom souhlasit. Tečka. Váš prostor tady na fóru a Vaše komentáře až na pár drobných výjimek, jsou opravdu šílené.
-
Nové stanice
To chce klid 😎 Podívej se, kdy to kdo posílal. 4 minuty od sebe. Prostě se trefili do stejného momentu🙂LudekUPC ještě neviděl odpověď, psal svou otázku a ta odpověď tam od Ondry mezitím přílítla 😉
-
Divné chování settopboxu po restartu
To mně se VTV 3 box občas, tak jednou, možná 2x za měsíc, ale to je jen hodně hrubý odhad, zasekne. Prostě ho večer vypnu a druhý den ráno už nezapnu. Červená dioda svítí a box nereaguje ani na spárovaný univerzální ovladač, ani na originální Vodafone ovadač, nereaguje ani na hardwarové tlačítko ze strany přímo na boxu. Tvrdošijně si svítí tu svou červenou barvu a chrní. Takže se musí na chvíli odpojit od elektriky a pak už se normálně rozjede. Neřeším to. V ten moment si zanadávám, co je to za krám, a dál se už nerozčiluju. nemá to cenu. Stejně to tím nespravím 🙂
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
@Ondra - Vodafonepotvrzuji, stanice dnes večer na VTV 3 i v Android aplikaci fungují. Sice se u VTV 3 při přepnutí na ně vlevo v místě zobrazení názvu probíhajícího pořadu stále zobrazuje hláška v bílém "oválu" Prozkoumejte předplatné (Android aplikace je OK), ale čert to vem, obraz normálně naskočí. Třeba to časem zmizí 🙂 Díky za vyřešení, i když to nakonec trvalo zoufalé 3 týdny.
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
Nezlobte se @kautskym, v dobrým, ale já jsem gramotný a umím číst. Proto píšu, že to tam nikde nemám, že se to týká jen CA modulů, kdežto já mám VTV 3 box (ten skoro nejnovější). Na linku budu asi muset zavolat, jen odpovídám Ondrovi, že to, co tady tvrdí, že je opraveno a co jen stačí udělat, je sice hezké, ale spoustě uživatelům to evidentně stejně nepomohlo. Nejsem jediný, kdo se ozval i po opravě. Takže bohužel budou muset u Vodafonu hledat a opravovat dál.
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
Kde a jak? Já tuto možnost nikde v Můj Vodafone nemám. Pokud ale vím, mělo by to být k dispozici pouze pro CA moduly. Já mám ale ten skoro nejnovější VTV3 box.
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
@Ondra - Vodafone, restart VTV 3 nepomohl, vypnutí z elektřiny nepomohlo, tovární nastavení nepomohlo. Stále stejná hláška Prozkoumejte předplatné, atd. Jen si holt teď zase budu muset půl hodiny hrát s vlastním řazením stanic, abych to měl jako předtím. Ach jo... 😞Jo, a odhlášení a přihlášení v aplikaci na androidu v telefonu taky nepomohlo. Stanice viditelné, ale nefunkční. Co mi tedy poradíte teď? Ondro, nezlobte se na mě, ale mně to prostě nedá. Vím, že Vy konkrétně za to nemůžete. Ale holt frustrace. To je fakt zoufalý. Přidání pár stanic do tarifu a takový s prominutím voser s tím. Žil jsem ve Švédsku, měnil jsem si tarif, respektive přidával balíček sportovních stanic a nemusel jsem nic. Po zapnutí STB se tam samy automaticky objevily a fungovaly v podstatě ihned. Tady se to řeší už víc jak 14 dní, u každého uživatele se to projevuje jinak a vyřešené to není dodnes. Ale tak co, platíme, že, tak o co jde. Pár křiklounů a zbytek to ani neřeší.
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
Hmmm, další radost. Kromě těch nefunkčních programů, co už byly zmíněné, se mi sice vrátil v aplikaci kupón na Prima+, ale pro změnu prý nemám aktivní žádný STB. Prý mám počkat, až mi přijde domů. Přitom přes něj právě koukám na TV :-))) O nic jsem nežádal, nikam jsem nevolal. Já fakt nemůžu...
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
VTV 3 po znovunaladění taky nefunguje. Všechny "FilmBoxy" a oba BBC jedou v pohodě stejně jako včera, DocuBox, Fast & Fun Box, FightBox, stále nefungují - hláška Prozkoumejte předplatné (mimochodem taky hezká češtinářská hláška). Jako je to fakt super, že si z nás Vodafone dělá beta testery, ale už mě to fakt nebaví. Ne, že by na těch stanicích vysílali kdovíco bůhví jak úžasného, ale tady jde o princip. Jednou to platím, tak chci, aby to fungovalo. Nebo by se Vodafonu líbilo, kdybych mu platil jen podíl tarifu podle toho, na kolik stanic a jak dlouho se dívám? Nelíbilo. Máš tarif, tak ho plať. Ano, mám tarif, platím ho, tak chci, aby fungoval kompletně a ne jen něco. Už s tím opravdu něco udělejte! Ty opravy metodou pokus-omyl k ničemu evidentně nevedou.
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
Stejně... To už není k smíchu, to je k pláči. To je tak, když koupíš UPC kvůli internetu a kabelové infrastruktuře, ale bohužel je součástí i nějaká kabelová televize. A podle toho to celé vypadá 😞
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
Potvrzuji, kupon je zpět 👍 Tak teď ještě ten DocuBox, Fast & FunBox, případně další, co různě někomu částečne fungují a nefungují zatímco jiné "Boxy" zároveň fungují nebo nefungují. Zatím jsem nikam nevolal, uvidíme, jestli údajně ohlášená úprava na dnešek tomu pomůže nebo ne (i když byla řeč o CA modulech a mně to nejde na VTV 3) a případně se příští týden ozvu.
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
Tak jsem se taky podíval do aplikace Vodafone a koukám, přesně, kupón je fuč. Ještě včera tam byl. To je hrozná komedie tohle... :-)))
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
Nemyslím, že jen CA moduly. Já mám VTV 3 box, funkční vše kromě DocuBox, Fast & Fun Box a FightBox. Tak nevím, trochu se jim to tam sype...
-
Voyo skončí ve Vodafone TV k 31.1.2025
Fast&Funbox, Fightbox, Docubox - taky mi nefungujou na VTV 3. Ten FightBox mě nezajímá, tam je mi to jedno. Ale z pricipu by to běžet mělo. Ostatní zmíněné a přidané fungují. Takže zopakuji Ondrovi - Vodafone, co tu teď zrovna je, jak vidím - máme tedy individuálně volat na linku nebo se hromadně pošle nějaký update programových nabídek? Jak je vidět, je to hromadný problém, restart evidentně nepomáhá, obnovu programové nabídky já třeba v Můj Vodafone nemám nebo jsem nenašel.
honza265
Uživatel
-
Registrace
-
Přítomen