Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Medvěd

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Očekával bych že zmizí, všichni přece mají neomezená data a tudíž to nepotřebují. A ti, kteří to potřebují ať si ta data zajistí a půjde to i bez widgetu :-)
  2. Jasan. Ale otázky padaly na systém Android TV. Také by mě to zajímalo.
  3. Medvěd odpověděl na téma uživateli weaving v Vodafone TV
    Subjektivně - já to tak mám. Resp. válí se mi tady i krabka VF, ale jenom proto, že jsem línej kvůli 70 Kč to někam vracet nebo to řešit. S tv boxem jsem navýsost spokojený, výhodu má pro mě v mobilitě - hodím do kufru a beru na chalupu se všema službama - nainstalování aplikací je oproti tzv "mediaboxu" další výhoda. Aplikace VTV funguje náhodně celou dobu co ji mám, to je Vodafonskej folklór, takže ti nezaručí nikdo nic (napsal bych, že tam mám jinou TV aplikaci a jakou, která funguje vždy, ale z to by jednoho místního bonzáka kleplo). Každopádně při výběru mediaboxu buď opatrný a ber jen to, co splňuje potřebné certifikace - podmínky pro fungování VTV (že to tak ostatní nemají, je zase moc riskantní informace). Možná se někde doslechneš něco o kvalitě TV kabel vers. internet. Za mě dnes žádný rozdíl (a internet není rušen 5G vysílači) 😄
  4. No já v to doufám - v onen nezákaz, mám totiž pocit, že 2G potřebuje k životu můj alarm a DO v autě. A nějak nemůžu najít ekvivalent...
  5. Medvěd odpověděl na téma uživateli keramik v Vodafone TV
    Dovolil bych si tě opravit: Ale ti bojovníci MĚLI pravdu... Jo, taková kabelovka zarušená 5G vysílačem mobilní sítě, to ti IPTV nenabídne 🙂
  6. Medvěd odpověděl na téma uživateli keramik v Vodafone TV
    Pokud padá ten věčně omílaný argument že kabel je v topu a stream shit (a za mě teda padá), tak to zároveň padá vodafounu snad poslední benefit kterým se prsil. Respektive ani to ne, Vodafonu je kvalita ukradená, spíše bojovníci za VTV až za hrob to měli věčně za argument 🙂
  7. Neukončujte to, mě to baví číst! Pls!
  8. Já bych zase něco napsal, ale je neděle, tak nebudu přidělávat práci adminům s mazáním 😄
  9. Medvěd odpověděl na téma uživateli Dita v O Vodafonu
    Hele, starý Poco X3, Android 12 a ten bílej pruh dole mám také. No, novýho founa si kvůli tomu kupovat nebudu, tím spíš, že na nových je to taky. Když se vrátí tři tlačítka tak je to OK.
  10. Medvěd odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    To víš ještě prd, jak dovedu být arogantní :-) Jestli ti připadá arogantní upozornění na to, že si pleteš den a rok, tak to potom jo. Pokud jde o dotaz o obsahu - ano, ten jsi položil a dostalo se ti odpovědi ve smyslu na blbou otázku blbá odpověď. Nicméně i ty blbé odpovědi a extrémní příklady nás zpětně dovedly k tomu, o co původně šlo - že přece jenom zákazníkům VF za technickou kvalitu odpovídá Vodafone. Btw: jsem rád, že radíš i ostatním jestli mi mají nebo nemají věřit a brát mě vážně. Jsem na Vodafone zlej, bububu. A dokonce mám i Oneplay. To píšu speciálně, abys měl důvod mě udat adminům :-)
  11. Medvěd odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Slova, slova, slova. Teď se vrať na začátek. A tam je jako reakce na stížnosti koncových uživatelů na kvalitu dodávaného produktu otázka, zda VF kontroluje příchozí signál. Možná kdyby místo teoretizování uživatelů a obrany VF někdo právě z Vodafonu (kteří tady normálně jsou pořád a vše vědí a občas mažou) jako nejvíce povolaní rovnou odpověděl, bylo by vše vyřešeno.
  12. Medvěd odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Čímž jsi potvrdil, že za technickou kvalitu obsahu odpovídá vůči koncovému zákazníku dodavatel (distributor) a ne výrobce streamu. Ať už je chyba tam či tam, řešit to musí vůči zákazníkovi v tomto případě VF. Trvalo to, ale díky :-)
  13. Medvěd odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    (...no, sice existuje pojem broadcaster, ale dobrá tedy. Poslední příklad - Třeba: odpovědnost za šíření konspirací nemají tedy rozesilatelé řetězových mailů, ale jen a pouze ten, kdo napsal původní. Ti rozesilatelé jsou jen idioti, kteří to dělají z blbosti nebo za peníze - moment, za peníze?) Nicméně, opusťme tedy rovinu morální a vrátíme se k rovině technické. Tím se dostáváme zpět k mé původní otázce, má-li VTV na vstupech něco čemu se říká/říkalo "kopr" (kontrolní pracoviště), tedy zda kontroluje technickou kvalitu přebíraných programových streamů. Z toho, co jsem se tedy zde dozvěděl vyplývá, že "vysilatel" není odpovědný a pouze dál distribuuje to, co na vstup dostává Takže ti s rozjetým zvukem oproti obrazu nechť si stěžují u toho, kdo VTV stream dodává. Vysilatel přece podle tohoto názoru nenese odpovědnost, že. Hodně štěstí :-)
  14. Medvěd odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Chtít po mně můžeš co chceš, to je asi tak to jediné. Mé názory i s příklady jsem uvedl ve výše psaných příspěvcích několikrát. Nemám potřebu ti cokoli dokazovat. Ale bojuj dál za VF na každé frontě. Tvůj boj mě baví.
  15. Medvěd odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Odpověď bez příměrů (už proto, že nerozumím co tím je zde myšleno) jen pro pana dad18: Račte si přečíst odpověď panu namec, zvláště druhý a třetí řádek odshora. Aby to bylo jasnější, je to ten první a druhý odspoda. Anebo také celá moje odpověď mimo prvního řádku. Odshora. Snad už to půjde.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.