A to není problém jen aplikace Horizon Go sledovaného na PC či tabletu. K šílenství mě často přivádí i sledování na hlavní TV, pokud máte STB HD Mediabox DVR, tzv. cihlu. Vadí mi, že neumí řadit si programy podle svého (což už uměly snad i staré černobílé televize), ale na to už jsem si zvykl. Víc mě ale prudí, že zastavit běžící program, nebo nedej bože ho kousek vrátit, znamená následné zasekávání obrazu, skoky v čase a vypadávání zvuku... jen málokdy se to po nekonečných minutách úplně srovná, spíš je to následně už dál nekoukatelné. Nejspíš je to závada tohoto "korejského technologického zázraku", který UPC nabízí za nemalý peníz k pronájmu. A že si nevymýšlím, tenhle problém trvá prakticky od začátku, kdy UPC tenhle nedodělaný bazmek začalo nabízet. Takže řeči, že se zrovna vyskytl problém a že se na něm intenzivně pracuje, jsou jen plané kecy.
Jako důkaz, že jde o letitý problém, kopíruji několik příspěvků z vlákna: STB HORIZON HD DVR MEDIABOX (CIHLA)
mulik: Odesláno Září 30, 2017 Ahoj všem, vrátil jsem se po 6ti dnech domů z chaty a tak jsem chtěl zkouknout pořady, které mi během týdne unikly, bohužel při zpětném zhlédnutí dochází velice často k zasekávání obrazu, výpadkům zvuku... no, prostě pořad není ke koukání.
Vejfuk: Odesláno Říjen 24, 2017 Ten samý problém. Přehrávání filmů z filmotéky je problémové. Zasekavá se obraz i zvuk, jednou za pár minut. Někdy to i vyhodí chybovou hlášku a nejde přehrát vůbec.
marmira: Odesláno Leden 15, 2018 Ano ano, to by mě taky hrozně moc zajímalo, už jsem se dotazovala na UPC několikrát, vždy odpověď, že se to řeší, ale evidentně se to takřka dva roky neřeší :(.
Je to sice smutné, ale často si po nekonečném snažení a mnoha pokusech, nakonec pustím zpětně na Skylinku... 😒