Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 29.3.2019 ve všech oblastech

  1. A to není problém jen aplikace Horizon Go sledovaného na PC či tabletu. K šílenství mě často přivádí i sledování na hlavní TV, pokud máte STB HD Mediabox DVR, tzv. cihlu. Vadí mi, že neumí řadit si programy podle svého (což už uměly snad i staré černobílé televize), ale na to už jsem si zvykl. Víc mě ale prudí, že zastavit běžící program, nebo nedej bože ho kousek vrátit, znamená následné zasekávání obrazu, skoky v čase a vypadávání zvuku... jen málokdy se to po nekonečných minutách úplně srovná, spíš je to následně už dál nekoukatelné. Nejspíš je to závada tohoto "korejského technologického zázraku", který UPC nabízí za nemalý peníz k pronájmu. A že si nevymýšlím, tenhle problém trvá prakticky od začátku, kdy UPC tenhle nedodělaný bazmek začalo nabízet. Takže řeči, že se zrovna vyskytl problém a že se na něm intenzivně pracuje, jsou jen plané kecy. Jako důkaz, že jde o letitý problém, kopíruji několik příspěvků z vlákna: STB HORIZON HD DVR MEDIABOX (CIHLA) mulik: Odesláno Září 30, 2017 Ahoj všem, vrátil jsem se po 6ti dnech domů z chaty a tak jsem chtěl zkouknout pořady, které mi během týdne unikly, bohužel při zpětném zhlédnutí dochází velice často k zasekávání obrazu, výpadkům zvuku... no, prostě pořad není ke koukání. Vejfuk: Odesláno Říjen 24, 2017 Ten samý problém. Přehrávání filmů z filmotéky je problémové. Zasekavá se obraz i zvuk, jednou za pár minut. Někdy to i vyhodí chybovou hlášku a nejde přehrát vůbec. marmira: Odesláno Leden 15, 2018 Ano ano, to by mě taky hrozně moc zajímalo, už jsem se dotazovala na UPC několikrát, vždy odpověď, že se to řeší, ale evidentně se to takřka dva roky neřeší :(. Je to sice smutné, ale často si po nekonečném snažení a mnoha pokusech, nakonec pustím zpětně na Skylinku... 😒
    2 body
  2. Třeba zrovna teď - už minimálně deset minut se snažím spustit Discovery, zkouším načítat znovu a znovu. Jen nekonečně se točící kolečko a hláška, že pořad začíná za chvíli... Jakou chvíli tím myslí? Za půl hoďky? Za dvě? Nebo snad zítra? Tohle znamená, že je vše OK? 😒
    1 bod
  3. Nezlob se, ale nemůžu s tebou souhlasit. Jestli jsi za poslední měsíc zaznamenal jen jeden jediný výpadek, a jestli ty problémy, na které si tu lidé donekonečna stěžují považuješ za OK, tak asi žiješ na jiný planetě a používáš úplně jiné UPC. Já koukám taky každý večer, a není snad dne, kdy by se to alespoň 2x nezaseklo. Někdy to opravdu dojde tak daleko, že když se to pořád dokola znovu a znovu načítá, tak to nakonec vzdám. Nevím, jestli to nějak moc dramatizuju, ale při těch nervech se ani není co divit. Hlavně mi netvrď, že je vše OK a že si zbytečně vymýšlím. Všechny problémy které jsem tu popsal opravdu existují, což mohou jistě potvrdit i ostatní nespokojení uživatelé. Co se týče té cihly, tak to opravdu není korejský "nepodarek". Jestli je firma Pace britská netuším, ale na štítku stojí - Made in China. V každém případě, ať už to vyrobil kdokoliv, moc se to nepovedlo...😉
    1 bod
  4. Marek napsal: "Verím však, že aj môj osobný zásah do témy bol prínosný pre urýchlenie opravenia chyby." Už vidím, jak UPC "urychleně opravuje chybu". Zatím jen maže med kolem huby, slibuje a slibuje, případně uděluje nic neřešitelné rady typu restartu, nebo uvedení zařízení do továrního nastavení. Stokrát jsem už na tomto fóru četl, jak se na odstranění závady usilovně pracuje, a že nyní by už mělo vše fungovat bez problému... Bla, bla, bla... ta služba je jednoduše nefunkční, problémy s ní jsou od samého začátku a neděje se vůbec nic. Nefunguje to ani dnes, už mi to vypadlo asi desetkrát. Nefungovalo to včera, nefungovalo to před týdnem, před měsícem, před rokem... Jen kecy a kecy, hlavně že zákazníci cálujou. Že by jako kompenzaci nabídli nějakou slevu? A kdeže. Proč by to dělali?! Takhle to přece vyhovuje. Zákazníci platí, remcají jen málo a na nějaké řešení je dost času. Nač se zbytečně stresovat, když to sype i takhe... 💀
    -1 bodů
  5. Teď jsem to zkoušel na mobilu a normálně mně to jde přehrát. Každopádně pokud máš takové problémy tak výplň formulář pro hlášení chyb zpětného zhlédnutí, zde:
    -1 bodů
  6. Řekl bych že to trochu dramatizujeś, koukám na zpětné zhlédnutí každý večer na malém HD Mediaboxu a za poslední měsíc jsem zaznamenal pouze jeden výpadek a to ve středu kdy to nefungovalo nikomu, ve čtvrtek večer už bylo vše ok. Velký HD DVR Mediabox nevyrábí Korejci ale britská firma Pace.
    -2 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...