Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. Nemůže hrozit i nějaká poznámka v zákaznickém účtu? (např. problémový zákazník), která pak může mít vliv na vstřícnost při řešení jiných požadavků? Kdysi si takové různé poznámky jeden mobilní operátorz hovorů na infolinku dělal, jak je to nyní nevím.
  3. Dnes
  4. @retronjá to nemyslel nějak zle, jen jako info pro všechny
  5. @Maccakrr Pokud na Aukru od někoho koupíš modem, který dotyčný nevrátil neboli tento modem je stále ve vlastnictví VF (přičemž ani případným zaplacením smluvní pokuty nepřechází vlastnické právo na někoho jiného, jak se mylně domníváš), tak se ti lehce může stát, že o ten modem přijdeš a max. pak můžeš uplatňovat náhradu škody po tom prodávajícím z Aukra.
  6. @kautskymnic takového jsem nepsal @Kytkatočipset, wifi, 2,5G port... bridge mode je pro mě řešení, pokud je router šmejd, jinak úplně nevidím důvod vlastního routeru
  7. To je taky jedna z věcí s kterýma počítám. Dnes jsem to říkal i na té infolince → Kdyby mi někdo od nich řekl, že o mě jako o zákazníka nestojí, tak to vezmu. Já v podstatě i kdybych neuspěl, tak nepokládám za prohru. Pro mě je důležitý, že jsem to zkusil. Přišel jsem na to jak některé věci fungují a to je super. Rozhodně jsem do tohohle sporu nešel, aby si zvyšoval ego nebo z nějaké patologické poruchy, že by mě to bavilo. Vždyť já s Vodafonem / UPC neměl problém od počátku smlouvy. Teda ne že bych s nimi něco neřešil, ale vždycky to bylo vpořádku.
  8. @Maccakrr, držím palce a jsem zvědav, jak to dopadne. @retron, proč je lepší? Neumí bridge mode apod.
  9. do T-Mobile sítě nelze připojit modemy/routery z Vodafone je to zakázané Vodafonem
  10. Náhodou jen ať to @Maccakrr vyzkouší, pokud by to byla cesta, aspoň by to Vodafone donutilo zase odprodávat modemy. Radši bych si teda ze zkušeností koupil Fritzboxe, než ty krámy od Vodafone, ostatně v Německu je nabízí a dráž než Vodafone Station (proč asi), případně pokud je ta možnost, připojil se přes T-Mobile, který pronajímá daleko lepší Technicolor CGA4336.
  11. @Maccakrrtak Vodafone Vám nemusí na základě všeobecných podmínek, které porušíte poskytovat internet a službu může ukončit 😄 3.2 Pevný internet pro technologii DOCSIS Pro využití Služby musí být zákazník vybaven vhodným koncovým zařízením dle požadavků uvedených v dokumentu Požadavky na zařízení dle technologií. Službu je možné zřídit pouze na funkční koncový bod. V případě, že chybí nebo je nevyhovující, dojde v průběhu první instalace k jeho vybudování, resp. výměně. Koncový bod je ve vlastnictví společnosti Vodafone. Zákazník není oprávněn jednostranně přemisťovat koncový bod, demontovat jej či jinak do něj neodborně zasahovat. Zásahy popsané v přechozí větě, ke kterým Vodafone nedal souhlas, jsou považovány za podstatné porušení těchto Podmínek a Vodafone je oprávněn ukončit poskytování této Služby. V takovém případě zároveň Vodafone negarantuje zákazníkovi kvalitu poskytované Služby. ( https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/ ) Ukončení z naší strany 4.5 Od smlouvy můžeme odstoupit: a) porušíte-li povinnost stanovenou ve smlouvě nebo právních předpisech (např. jste soustavně opožděně platil/a nebo soustavně neplatil/a cenu služeb ve vyúčtování po splatnosti, přičemž soustavným opožděným placením se rozumí zaplacení nejméně dvou po sobě jdoucích vyúčtování po lhůtě splatnosti a soustavným neplacením se rozumí existence nejméně tří nezaplacených vyúčtování ceny); b) je-li proti vám zahájeno insolvenční řízení nebo byla zahájena exekuce na váš majetek; c) poskytnete-li nám nesprávné údaje nebo nepravdivé prohlášení, případně nenahlásíte-li změnu svých údajů. Smlouva bude ukončena doručením odstoupení do Internetové samoobsluhy, pokud se s vámi nedohodneme jinak. Bude-li to možné, zašleme vám oznámení o odstoupení také prostřednictvím SMS. 8. Omezení služeb a ochrana sítě 8.2 V některých případech se může stát, že vám omezíme či přerušíme poskytování služeb (částečně či úplně), aniž bychom vás o tom stihli předem informovat. Například: 5 a) porušíte-li povinnost stanovenou ve smlouvě nebo v právních předpisech; b) neuhradíte-li včas a řádně vyúčtování ani přesto, že vás na to upozorníme prostřednictvím SMS zprávy nebo jiným způsobem; po uhrazení dlužného vyúčtování vám bude poskytování služeb obnoveno (pokud došlo k úhradě před ukončením smlouvy); c) dojde-li v průběhu zúčtovacího období k neobvykle vysokému provozu, tzn. pokud provoz dosáhne výše stanovené v Internetové samoobsluze (Volací limit); d) poskytnete-li nám nesprávné údaje či nepravdivé prohlášení, případně nenahlásíte-li změnu svých údajů; e) v případě důvodného podezření na zneužívání služeb (například pokud jsou služby využívány k distribuci nevyžádaných nebo komerčních sdělení) či v případě užívání služeb způsobem, který může negativně ovlivnit kvalitu služeb poskytovaných jiným zákazníkům nebo provoz sítě či jakékoli její části (strojově generované služby); f) vznikne-li podezření, že jste uzavřel/a smlouvu na základě nepravdivých údajů nebo jste ji uzavřel/a s úmyslem neplatit za odebrané služby či zboží odebrané současně se službami, anebo vznikne důvodná obava, že nebudete hradit své závazky ze smlouvy řádně a včas (např. zahájení insolvenčního řízení, exekuce na váš majetek); g) v případě narušení bezpečnosti či integrity naší sítě, bezpečnosti služby nebo při zjištění jejich ohrožení nebo zranitelnosti. Omezení poskytování služeb nemá vliv na vaše smluvní povinnosti. Jakmile odpadne důvod pro přerušení nebo omezení poskytování služeb, bez zbytečného odkladu je obnovíme ( https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf ) prvně si přečtěte raději podmínky aby jste nenarazil Navíc pokud Vodafone Station nevrátíte, a označíte ho jako ztracený(zničený), dají jeho MAC adresu na black list a máte smůlu
  12. Zkusím se na to zeptat advokáta. Ne že bych měl placenou apanáž. Do práce mi však chodí často lidé z práv a jsou rádi když můžeme vykládat 🙂 Já jim radím v něčem jiném a dobře. Při tom jak se to celé dlouho táhne, je aj pravděpodobné, že to stihnu, že nějaký do té doby přijde. Díky. To co píšete může být pravda.
  13. Firma to zařízení (modem) NEPRODÁVÁ, pouze pronajímá. Tudíž nemůžete mít v osobním vlastnictví něco, co není vaše. Co je defacto nevrácené, tedy ukradené a ODEPSANÉ. A to, že jste za někoho zaplatil pokutu, nic neřeší. To je problém mezi vámi a tím dotyčným, co pronajaté zařízení nevrátil, tedy ukradl. A vy to za něj zacvaknul. Chápete? Pokud by jste tohle chtěl dotáhnout k soudu, tak pravděpodobně neuspějete.
  14. "Jenže . . . . on to nemůže vyhrát. S tím "odpokutovaným" modemem od Vodafone.." Můžete to prosím rozvést? Mě zajímá názor někoho jiného když bude konstruktivní. Jsem rád že se začínáme od "srovnávání škoda MB taky někomu jela a někomu se pokazila hned po týdnu" k něčemu racionálnímu. To jste nepsal Vy, já to právě myslím dobře. NechcI Vás urazit. Já jen, žŽe píšete jako byste to zvládnul nějak rozklíčovat. 🙂
  15. No proto tam píši, že mu celkem i fandím. Jenže . . . . on to nemůže vyhrát. S tím "odpokutovaným" modemem od Vodafone. Kdyby si pořídil ten tuším německý modem, tak už by pravděpodobně na něm jel. Ale s tím Vodafoňáckým si to sakra zkomplikoval.
  16. Nikto nerezignuje, kupte si AVM Fritzbox 6600 za 220 EUR a potom ho VF CZ pripoji, kde je problem? Spekulacia s kradnutym/nevratenym modemom je ina vec. To predsa nie je taka velka suma za ten pocit, ze mam vo vlastnictve modem a nemusim platit VF CZ za prenajom nie? Alebo su to len prazdne kecy z vasej strany?
  17. Kdyby takhle všichni rezignovali na všechno, svět by se neposouval kupředu. 😉
  18. Já to psal už včera, i ta Česká Spořitelna mě po 3 letech finančně odškodnila. Pro mě už není podstatné modem zprovoznit ale domluvit se jak to teda bude. Dokud budu mít pocit, že mám důvod se na něco ptát a neuznám za vhodné, že je pravda na straně Vodafone a nebo dokud se sám neunavím. I to je možné. Uvidím jak rychle budou reagovat. Nevím co se stihne dřív. 🙂 Že nejde legálně zakoupit? Já si fakt tady v té diskuzi připadám, že si ze mě děláte srandu. že ta diskuze není relevantní. https://aukro.cz/modem-router-vodafone-station-pro-pevny-internet-kabel-7059946694 Ptám se, je to legální cesta? Je protože ten člověk, nebo někdo od něj tu pokutu za nevrácení zařízení mohl zaplatit. Za to pětikilo si je můžu kupovat donekonečna, stačí mít or prodejce doklad o zaplacení té pokuty 2.800 Vodafone. 🙂 Čili i když odejde, tak to zvládnu vyřešit. Kdyby odešel. Nebo si od nich pronajmu druhej a otočím to znovu....
  19. Naivna predstava, ale nech sa paci, mozete zazalovat VF CZ na sude.. mimochodom, Vodafone Station router nemozete legalne zakupit, kedze nie je v predaji nikde v EU, takze dokazovat legalnost nadobudnutia modemu takymto sposobom (na zaklade ktorej ma byt ta udajna povinnost operatora) je velmi otazna, nehovoriac o vasom dokazovani nejakym lajstrom za uhradenu pokutu (to je vec medzi vami a povodnym ucastnikom sluzieb VF CZ, ktory nevratil modem, ten ucastnik vam predal predmet, ku ktoremu nema vlastnicke pravo ani po zaplateni pokuty, tusim sa tomu hovori podvod). P. S. nemam nic spolocne s VF CZ.
  20. Zařízení lze registrovat protože je kompatibilní DOCIS a je zvoleným zařízením koncového uživatele podle směrnice EU. Zařízení sice nejde odkoupit to je pravda, ale to nic nemění na tom viz první věta. Zákon neřeší jakou formou jsem jej nabyl a pokud firma Vodafone nebude poškozená / zaplatním pokutu, právní nároky budou narovnány.
  21. Maccakrr Jen tak ze zvědavosti jsem si tu celou anabázi pročetl, a musím konstatovat (bez urážky), že je to celkem čtivý román. Knížka, která upoutá. Opravdu. A i vám celkem fandím. Také mě zaráží to velké množství volného času, kterým disponujete. Já ho nemám. (a celkem jsem tomu i paradoxně rád). Ovšem nutně mě napadá jedna otázka: Plánujete ten váš vlastní modem zprovoznit ještě letos, nebo až někdy jindy, za dlouho? PS: je to OT, vím. Ale mě to nedalo.
  22. Předpokládá se do té doby než se zařízení objeví. V tom případě je to zařízení opět naživu, ale bez právního nároku a vlastnícví firmy Vodafone. Toto zařízení pak můžu prohlásit klidně na četsné prohlášení za své. Doložím to i tím, že budu mít fakturu na to, že jsem zaplatil původnímu vlastníkovi pokutu za způsobenou škodu.
  23. Modem nelze odkoupit. V případě nevrácení se předpokládá že je ztraceno, zničeno nebo odcizeno a z toho důvodu nejde znova registrovat.
  24. Přidávám první vážnější kopii mé komunikace. Vodafone si myslí, že budu vše od začátku vysvětlovat nějaké další osobě na reklamačním. Nebudu. Přičemž kdyby měli aspoň trochu proklientský přístup, tak mi od začátku odpovídají férově, nevyhýbavě a nebo třeba i na to na co se ptám. Není, opravdu není můj problém, že někomu jasně řeknu, že můj problém je složitější, napíši mu jej a on se pak rozhodně nesmyslně. To by si měl udělat pořádek Vodafone. Zažádal jsem tedy, aby to paní laskavě odeslala tam, kam mě sama odkazuje. v podstatě se jedná jen o předání konverzace dál . Předpokládám, že aspoň tohle Vodafone zvládne. Dobrý den, předpokládám, že zvládnete Vašemu právnímu či reklamačnímu oddělení tuto diskuzi předat. Já jsem již od začátku trval na tom, že chci jednat písemně a odkázala jste mě na infolinku kam jsem nechtěl. Podle zákona je toto Váš komunikační kanál, kontaktní e-mail a proto Vás žádám, abyste tuto komunikaci zaslala na příslušené oddělení, které uznáte za vhodné. Nehodlám, opravdu NEHODLÁM to zase vysvětlovat někomu od začátku jen proto, že jste mě od začátku neposlouchala a odpovídala mi nejprve vyhýbavě, pak se mě snažila zbavit přes infolinku a teď si myslíte, že to budu někomu od Vás vysvětlovat od znova? To nemyslíte Vážně. Důrazně Vás žádám, aby jste tuto naši konverzaci zaslala na příslušné oddělení. Je to v rámci jedné - Vaší firmy. Děkuji. Ještě mám tyto doplňující dotazy: 1."Odkoupená zařízení se zároveň ke službě nedají použít, o čemž informujeme i na našem webu zde." Pokud se dobře dívám tato Vaše věta není pravdivá. Doslovně píšete: " Dříve odkoupená zařízení a případně jiné modemy pro technologii DOCSIS musejí splňovat Požadavky na zařízení (v části DOCSIS), a proto je v některých případech není technicky možné navést k existující nebo nově pořizované službě. " Z jaké části této věty plyne, že nemohu použít Vaše dřívější zařízení Vodafone Station? Pokud je zařízení původem Vaše, splňuje podmínky uvedené v odkaze na "Požadavky zařízení" . Právě proto je to tam takto napsáno. Věta je myšlena kvůli kompatibilitě, ne z důvodu toho, že je zařízení odkoupené, či zaplacené / odepsané pokutou a tedy vyřazené z Vašeho systému. Jestliže mi bylo na infolince sděleno, že zaplacením pokuty za nevrácené zařízení Station se vzdáváte právního nároku na zmíněné zařízení a zároveň právního nároku jej po mě požadovat. Z toho plyne i má otázka následující: 2. Na základě čeho mi odmítnete zapojit mé koncové zařízení, které se po zaplacení smluvní pokuty stane mým majetkem nebo majetkem toho, který toto o tom zařízení prohlásí? Vy to zařízení za Vaše prohlásit nemůžete, domnívám se. Podle rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu Číslo jednací ČTÚ 38 884/2022-624/IV. vyř. StM jste povinni mi mé vlastní zařízení zapojit. Je jedno jak jsem k zařízení přišel, pokud jej označím za vlastní a nemáte na něj viz bod. 1 výše právní nárok a tedy jste povinni mi jej zapojit. Číslo zařízení lze bez problému, jako u jiných operátorů zase do databáze přidat / zaregistrovat stejně jako vlastní zařízení Fritz!box aj. které také tuto registraci u Vás potřebují. Zvládnu to i více rozvést: "Pokud zařízení odepíšeme z důvodu toho, že nám nebylo zákazníkem vráceno, vystavíme Dohodu o narovnání škody, kdy nám je uhrazena cena za zařízení. Pro další účely ale není zařízení opět možné využít." Toto lze uplatnit pouze v případě, že je zařízení Vaše avšak obávám se, že s uhrazením smluvní pokuty zříkáte jejího vlastnctví / exaktně jste řekli "právního nároku na něj". Toto zařízení pak nemůžete po mě ani právně vymáhat, není na základě čeho. Pokud to stejné zařízení označím za mé zařízení, jste povini mi jej zapojit pokud je kompatibilní podle Vašich podmínek DOCSIS. "Není možné jej následně použít pro využití služeb. Dle sériového čísla jej máme vedené právě jako ne odkoupené zařízení (jelikož je do odkupu neposkytujeme) ale jako zařízení odregistrované z důvodu ztráty, nevrácení včas a podobně." Rozumím Vám, ale to nic nemění na tom, že mám právní nárok to stejné své zařízení podle ČTÚ použít. Nemůžete Vaše podmínky stavět nad znění zákona nebo evropské legislativy. Takhle to opravdu nefunguje. V systému jste schopni ty data upravit, opravit stejně jako zařízení přidávat či odebírat. Děkuji Vám za odpověď a přeji hezký víkend.
  25. Sparrow

    Nové stanice

    Oni to mají těžký, tyhle "sociální spojky" ( nebo jak se Martinovi, Veronice a spol odborně říká. ) To se ve firmě zeptáš jednoho "managera" ten ti řekne něco co do teď platilo a druhý "manager" už vymýšlí pravý opak aby si zasloužil svůj skromný plat 😄 A to nechtějte vědět co vymýšlí ti ostatní ve vedení, já dělat v takovém korporátu, tak to ve svém věku už nepřežiju.
  26. Honza B

    Nové stanice

    Bude, po MS v hokeji nejdříve 😏 https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/05/ok-tv-startuje-bez-nejvetsich-operatoru-spoleha-na-dvb-t2/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1hCWl2d8VS7vxKpLW0WbRW4ZTC2sKziuS_zq4lwMw2qvclZRX33uhNeB0_aem_AaBf_VMQ90yII0O_Sg6EU-fu-ZJDoFrT6uYuJ5L8Fj5po0Issyi3XuFS0mftVHT-WnYtSY_qDGAjxYxuEkR1aauX
  27. Pěkný den, všichni naši zákazníci mohou vidět výpis odchozích hovorů (a SMS): Předplacené karty - v Můj Vodafone na webu v sekci Dobíjení je k dispozici posledních 100 záznamů za max. 2 měsíce - viz https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/aktualni-utrata-cerpani/aktualni-prehled/ Paušální tarify - v rámci PDF Vyúčtování v podrobném výpisu (max 6 měsíců zpět) - viz https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/kde-najdete-vyuctovani/
  1. Nahrát více aktivit
×
×
  • Vytvořit...